|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:46 pm
Nightmare Asura Petsy Mycket, Dom har skaffat sig ett högt pris så jag kan inte kan köpa dom! Aaw.. Men det är inte minas fel, det är alla andra Nitemare Boots's fel gonk Är det? ;s .. *Klappar stövlarna* Förlåt förlåt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:49 pm
Petsy Är det? ;s .. *Klappar stövlarna* Förlåt förlåt Dom säger att det är lugnt.. xp sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:50 pm
Nightmare Asura Petsy Är det? ;s .. *Klappar stövlarna* Förlåt förlåt Dom säger att det är lugnt.. xp sweatdrop Gjorde dom? o.o .. Jag hörde inget
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:59 pm
Petsy Gjorde dom? o.o .. Jag hörde inget Bara jag som kan höra dom.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:00 pm
Nightmare Asura Petsy Gjorde dom? o.o .. Jag hörde inget Bara jag som kan höra dom.. ninja Wooooow o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:03 pm
Nåt mer på dig som kan tala? :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:05 pm
Petsy Nåt mer på dig som kan tala? :O Uhm.. *Host* Vet man aldrig.. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:07 pm
Nightmare Asura Petsy Nåt mer på dig som kan tala? :O Uhm.. *Host* Vet man aldrig.. o_O Humhum *Peta överallt på dig* Nu ska vi se om dom pratar! whee eller se och se.. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:07 pm
Petsy Humhum *Peta överallt på dig* Nu ska vi se om dom pratar! whee eller se och se.. o_O gonk Vad gör du?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:09 pm
Nightmare Asura Petsy Humhum *Peta överallt på dig* Nu ska vi se om dom pratar! whee eller se och se.. o_O gonk Vad gör du?! Petar, ser du väl! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:10 pm
Petsy Petar, ser du väl! 3nodding Får du inte <.< (Och speciellt inte överallt)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:11 pm
Nightmare Asura Petsy Petar, ser du väl! 3nodding Får du inte <.< (Och speciellt inte överallt) Meh, Inte petade jag mellan benen på dig -__-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:11 pm
Petsy Meh, Inte petade jag mellan benen på dig -__- Bäst för dig.. -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:12 pm
Nightmare Asura Petsy Meh, Inte petade jag mellan benen på dig -__- Bäst för dig.. -.- u.ú .. *Fnyser och går ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|