|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:09 pm
Köp mina Musketör stövlar! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:11 pm
Nightmare Asura Köp mina Musketör stövlar! gonk Vilken färg? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:30 pm
*Peka på My Shop-knappen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:33 pm
Nightmare Asura *Peka på My Shop-knappen* Aha.. ;O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:35 pm
*Kolla i plånboken* Uhm.. ._.` Lite fattig för tillfället, sorry gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:35 pm
Petsy *Kolla i plånboken* Uhm.. ._.` Lite fattig för tillfälligt, sorry gonk gonk Ok..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:37 pm
Nightmare Asura Petsy *Kolla i plånboken* Uhm.. ._.` Lite fattig för tillfället, sorry gonk gonk Ok.. Jag har aldrig sett dig använda Musketör stövlarna o_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:38 pm
Petsy Jag har aldrig sett dig använda Musketör stövlarna o_< Jag hade dom till mitt andra account ett litet tag, sen tog jag allt och sålde det.. Bara stövlarna kvar .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:39 pm
Nightmare Asura Petsy Jag har aldrig sett dig använda Musketör stövlarna o_< Jag hade dom till mitt andra account ett litet tag, sen tog jag allt och sålde det.. Bara stövlarna kvar .__. Jaha.. ._. Tror du inte dom skulle se bra ut på dig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:39 pm
Petsy Jaha.. ._. Tror du inte dom skulle se bra ut på dig då? Har redan testat, gillar Nitemare Boots bättre
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:41 pm
Nightmare Asura Petsy Jaha.. ._. Tror du inte dom skulle se bra ut på dig då? Har redan testat, gillar Nitemare Boots bättre *Peta på stövlarna* Okay.. ;o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:42 pm
Petsy *Peta på stövlarna* Okay.. ;o Hey, vad har dom gjort dig? .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:43 pm
Nightmare Asura Petsy *Peta på stövlarna* Okay.. ;o Hey, vad har dom gjort dig? .__. Mycket, Dom har skaffat sig ett högt pris så jag kan inte kan köpa dom!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:44 pm
Petsy Mycket, Dom har skaffat sig ett högt pris så jag kan inte kan köpa dom! Aaw.. Men det är inte minas fel, det är alla andra Nitemare Boots's fel gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|