|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 11:39 am
Ha ha ha... Jag bara skojade... <.<;;
Burnout Revenge...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 11:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 11:55 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 05, 2007 9:00 am
Ok, ge mig några minuter så funderar jag ut något.
*några minuter senare*
Sådär, då har vi något här. Hoppas det går bra att gissa.
1. 11 spelbara hjältar (2 av dom är hemliga). 2. Varje hjälte har sin unika stil så det ska finnas något för alla. 3. Ett drös olika 'vapen' att köpa och utrusta dig med för att du ska se så cool/stilig ut som möjligt. 4. Så gott som alla hjältarna har 2 dräckter du kan skaffa till dom. 5. Spelet går ut på att du reser runt väldigt mycket och tjänar pengar. 6. Det finns 2 delar i serien och det första slog världen med häpnad.
Får duga så länge. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 05, 2007 9:44 am
Hmm O.o får tänka på de där
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 06, 2007 2:52 am
Drevlin Ok, ge mig några minuter så funderar jag ut något. *några minuter senare* Sådär, då har vi något här. Hoppas det går bra att gissa. 1. 11 spelbara hjältar (2 av dom är hemliga). 2. Varje hjälte har sin unika stil så det ska finnas något för alla. 3. Ett drös olika 'vapen' att köpa och utrusta dig med för att du ska se så cool/stilig ut som möjligt. 4. Så gott som alla hjältarna har 2 dräckter du kan skaffa till dom. 5. Spelet går ut på att du reser runt väldigt mycket och tjänar pengar. 6. Det finns 2 delar i serien och det första slog världen med häpnad. Får duga så länge. wink Äsch, det känns som om den borde vara lätt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 06, 2007 10:34 am
Känns typ som SoulCalibur eller nåt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 06, 2007 11:51 am
Spelar inte så mycket SoulCalibur och liknande spel >.> så är det åt det håller blir det jobbigt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 06, 2007 1:36 pm
fan jag har ingen aning :O razz Vad kan det vara?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 06, 2007 5:05 pm
Ingen rätt hittills. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 1:22 am
En orsak till 6:e ledtråden kan ha varit den unika kontrollen i spelet som gjorde spelet roligast.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 12:03 pm
wtf o.o Har ingen aning..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 13, 2007 3:54 am
Drevlin En orsak till 6:e ledtråden kan ha varit den unika kontrollen i spelet som gjorde spelet roligast. Okej jag vette fan.
Odama?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 13, 2007 10:35 am
Nej, fel.
Kom igen. Min kompis gav sig fan på att lösa den, han gissade några gånger, men efter kanske 10-15min så satte han rätt. ^_^ Så det är inte omöjligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 13, 2007 4:20 pm
När du säger unik kontroll menar du då att det är en specialtillverkad just för spelet eller bara ett tokknepigt knappupplägg?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|