|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:28 pm
Filthy Chibi Strawberry *Hoppar omkring bland hyllorna* Hmm... <.<
*Kastar en flaska på den första som kommer in* X_X .. Men Filthy, du ska alltid vara den som gör illa sig. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:29 pm
*Smyger omkring utanför affären. Tar fram tre kort med sylvassa kanter ut fickan och kastar in dom genom ett fönster, dom träffar personen som skriver efter mig i ärmen och nålar fast honom/henne i en vägg* ninja *Smyger iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*går sakta in och kryper ihop i ett hörn*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Hoppar omkring bland hyllorna* Hmm... <.<
*Kastar en flaska på den första som kommer in* X_X .. Men Filthy, du ska alltid vara den som gör illa sig. xp True. Jag har fått en container på mig, en pinne i ögat, 2 flaskor i huvudet och en kägla. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:30 pm
xd Typiskt, Nu funkar gaia igen så måste jag stänga av stressed xd nåja..ses! *smyger ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:30 pm
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Hoppar omkring bland hyllorna* Hmm... <.<
*Kastar en flaska på den första som kommer in* X_X .. Men Filthy, du ska alltid vara den som gör illa sig. xp True. Jag har fått en container i huvudet, en pinne i ögat, 2 flaskor i huvudet och en kägla. xd xd Det slår verkligen alla rekord.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:31 pm
Starlight Sakura xd Typiskt, Nu funkar gaia igen så måste jag stänga av stressed xd nåja..ses! *smyger ut* naaw stackare sad Aja..Hej svej whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:32 pm
Nightmare Asura *Smyger omkring utanför affären. Tar fram tre kort med sylvassa kanter ut fickan och kastar in dom genom ett fönster, dom träffar personen som skriver efter mig i ärmen och nålar fast honom/henne i en vägg* ninja *Smyger iväg* WTF!? gonk Du ger igen för kramen, inte sant?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:32 pm
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Hoppar omkring bland hyllorna* Hmm... <.<
*Kastar en flaska på den första som kommer in* X_X .. Men Filthy, du ska alltid vara den som gör illa sig. xp True. Jag har fått en container i huvudet, en pinne i ögat, 2 flaskor i huvudet och en kägla. xd xd Det slår verkligen alla rekord.Sant. sweatdrop Jag vill också cosplaya som min avatar! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:33 pm
prrnill Nightmare Asura *Smyger omkring utanför affären. Tar fram tre kort med sylvassa kanter ut fickan och kastar in dom genom ett fönster, dom träffar personen som skriver efter mig i ärmen och nålar fast honom/henne i en vägg* ninja *Smyger iväg* WTF!? gonk Du ger igen för kramen, inte sant? eek Iek! *Springer iväg och gömmer sig bakom träd*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:33 pm
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Hoppar omkring bland hyllorna* Hmm... <.<
*Kastar en flaska på den första som kommer in* X_X .. Men Filthy, du ska alltid vara den som gör illa sig. xp True. Jag har fått en container i huvudet, en pinne i ögat, 2 flaskor i huvudet och en kägla. xd xd Det slår verkligen alla rekord.Sant. sweatdrop Jag vill också cosplaya som min avatar! scream Namu namu namu. Gör det då. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:34 pm
Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura *Smyger omkring utanför affären. Tar fram tre kort med sylvassa kanter ut fickan och kastar in dom genom ett fönster, dom träffar personen som skriver efter mig i ärmen och nålar fast honom/henne i en vägg* ninja *Smyger iväg* WTF!? gonk Du ger igen för kramen, inte sant? eek Iek! *Springer iväg och gömmer sig bakom träd* *försöker locka fram med godis* jag ska inte göra dig illa..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:35 pm
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Hoppar omkring bland hyllorna* Hmm... <.<
*Kastar en flaska på den första som kommer in* X_X .. Men Filthy, du ska alltid vara den som gör illa sig. xp True. Jag har fått en container i huvudet, en pinne i ögat, 2 flaskor i huvudet och en kägla. xd xd Det slår verkligen alla rekord.Sant. sweatdrop Jag vill också cosplaya som min avatar! scream Namu namu namu. Gör det då. <.<Det är svårt att göra en devil tail! scream gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:35 pm
prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura *Smyger omkring utanför affären. Tar fram tre kort med sylvassa kanter ut fickan och kastar in dom genom ett fönster, dom träffar personen som skriver efter mig i ärmen och nålar fast honom/henne i en vägg* ninja *Smyger iväg* WTF!? gonk Du ger igen för kramen, inte sant? eek Iek! *Springer iväg och gömmer sig bakom träd* *försöker locka fram med godis* jag ska inte göra dig illa.. *Känner den alltför bekanta doften av godis och springer fram* O___o`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|