|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 12:58 am
Jahapp... Då är jag med här igen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 4:49 am
InfectedMuffin Tycker ni det är jobbigt med folk som lägger sej i hela tiden? surprised Tänk då på hur jobbigt det är för oss som måste lägga oss i xp .::Aaw, stackare då =P::.

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 2:02 pm
Tebasile InfectedMuffin Tycker ni det är jobbigt med folk som lägger sej i hela tiden? surprised Tänk då på hur jobbigt det är för oss som måste lägga oss i xp .::Aaw, stackare då =P::.

Ja men tänk själv ifall till ex dina kompisar sitter och snackar om ditt favorit djur/band å så säger dom nått som är helt fel elr du tycker att de missat att säga något. Då är det verkligen ansträngade, jag lovar 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 5:02 pm
Jag har varit medlem på Gaia i över ett år och först nu provade jag Cards surprised Varför har ingen sagt att det var så roligt!? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 9:12 pm
Jag kom på en helt mungo grej precis biggrin Jo, om det någongång blev en Dalahäst träff så hade jag blivit tvungen att kalla alla deras nickname för annars hade jag blivit sjukt förvirrad xd Det hade låttit skitdumt xd "Var e Snelhest? Kommer Fjuff?" Daaaah! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 12:17 am
InfectedMuffin Jag kom på en helt mungo grej precis biggrin Jo, om det någongång blev en Dalahäst träff så hade jag blivit tvungen att kalla alla deras nickname för annars hade jag blivit sjukt förvirrad xd Det hade låttit skitdumt xd "Var e Snelhest? Kommer Fjuff?" Daaaah! xd Klart man skulle. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 1:50 am
InfectedMuffin Jag har varit medlem på Gaia i över ett år och först nu provade jag Cards surprised Varför har ingen sagt att det var så roligt!? whee Kul? Nä, jag tycker att det är jobbigt. Slots är enklare, dra i spaken razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 3:39 am
Vichie InfectedMuffin Jag kom på en helt mungo grej precis biggrin Jo, om det någongång blev en Dalahäst träff så hade jag blivit tvungen att kalla alla deras nickname för annars hade jag blivit sjukt förvirrad xd Det hade låttit skitdumt xd "Var e Snelhest? Kommer Fjuff?" Daaaah! xd Klart man skulle. razz Haha x3 jag hade helt enkelt varit tvungen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 3:42 am
fixfax InfectedMuffin Jag har varit medlem på Gaia i över ett år och först nu provade jag Cards surprised Varför har ingen sagt att det var så roligt!? whee Kul? Nä, jag tycker att det är jobbigt. Slots är enklare, dra i spaken razz Tyst! nu har jag faktiskt precis upptäckt dehär >.< Men jo du har rätt. Slots är lättare men med cards får man ju bestämma lite själv :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 4:31 am
InfectedMuffin Jag kom på en helt mungo grej precis biggrin Jo, om det någongång blev en Dalahäst träff så hade jag blivit tvungen att kalla alla deras nickname för annars hade jag blivit sjukt förvirrad xd Det hade låttit skitdumt xd "Var e Snelhest? Kommer Fjuff?" Daaaah! xd Tänk du hade blivit knäpp om hade träffat mig: "var är Pippi, nej LittleOlle... eller nej Miss Sweden... eller... scream " xp Kul det hade varit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 4:33 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 5:14 am
Pippi Longstrump InfectedMuffin Jag kom på en helt mungo grej precis biggrin Jo, om det någongång blev en Dalahäst träff så hade jag blivit tvungen att kalla alla deras nickname för annars hade jag blivit sjukt förvirrad xd Det hade låttit skitdumt xd "Var e Snelhest? Kommer Fjuff?" Daaaah! xd Tänk du hade blivit knäpp om hade träffat mig: "var är Pippi, nej LittleOlle... eller nej Miss Sweden... eller... scream " xp Kul det hade varit Du hade definitivt varit Miss Sweden 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 5:57 am
Det var så lite! Kommer nog mer sen nån gång oxå. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 8:36 am
Någon som hört Gummy bear song? :O Ny sån jamba grej. Dom säger att det är den nya crazy frog. Om den är riktigt så bra vet jag nite men lätt kul mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 9:13 am
InfectedMuffin Jag kom på en helt mungo grej precis biggrin Jo, om det någongång blev en Dalahäst träff så hade jag blivit tvungen att kalla alla deras nickname för annars hade jag blivit sjukt förvirrad xd Det hade låttit skitdumt xd "Var e Snelhest? Kommer Fjuff?" Daaaah! xd Nejdå, jag hade gått runt och kallat folk för deras gaianamn - mycket lättare att komma ihåg wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|