|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 7:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 1:09 pm
Svea Viking Drobvirks Äh, jag vet inte. Min mamma har blivit väldigt sjuk och aggresiv (hon säger att hon har fått cancer).. så hon säger en massa elaka saker till mig och min familj, egentligen tror jag bara att hon vill bestämma hur det ska se ut i mitt rum. har hon cancer på riktigt? o:Jag vet inte. Hon säger det, men ja vet inte om jag riktigt kan lita på henne..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 1:10 pm
fixfax Har din mamma jobbat på en bordell? eek Det tror jag inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 4:04 pm
du har ingen koll på din mamma va? xd
BTW, om hon hade cancer borde ni ju ha fått läkarbesked? o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 1:29 am
Drobvirks Aa, enligt henne.. :/ Hon sa något om att det såg ut som i en bordell ellet nåt.. -_- Och det vet hon? :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 8:10 am
Drobvirks fixfax Har din mamma jobbat på en bordell? eek Det tror jag inte. Hur kan hon då veta hur det ser ut på en bordell?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 9:01 am
Synd att du har sömnproblem, men tur att du har något att göra när du är vaken.
PS Melatonin kan hjälpa ibland.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 12:52 pm
Nu förstod jag inte XD Skulle Drobvirks rita mig? O.O @___@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 2:04 pm
Svea Viking du har ingen koll på din mamma va? xd
BTW, om hon hade cancer borde ni ju ha fått läkarbesked? o: Sant, men eftersom hon vägrar visa några papper om det för pappa, så tror jag att hon ljuger.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 2:05 pm
men_fungera Synd att du har sömnproblem, men tur att du har något att göra när du är vaken. PS Melatonin kan hjälpa ibland. Okej :] *thumbs up*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 2:06 pm
snelhest Drobvirks Aa, enligt henne.. :/ Hon sa något om att det såg ut som i en bordell ellet nåt.. -_- Och det vet hon? :S Hon tittar för mycket på TV >_>;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 2:07 pm
Sonozaki-Chan Nu förstod jag inte XD Skulle Drobvirks rita mig? O.O @___@ Jajjamänsan~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 2:07 pm
fixfax Drobvirks fixfax Har din mamma jobbat på en bordell? eek Det tror jag inte. Hur kan hon då veta hur det ser ut på en bordell?Det finns TV, och så finns det skit på TV.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 1:06 am
Drobvirks Svea Viking du har ingen koll på din mamma va? xd
BTW, om hon hade cancer borde ni ju ha fått läkarbesked? o: Sant, men eftersom hon vägrar visa några papper om det för pappa, så tror jag att hon ljuger. då tror nog jag också att hon ljuger neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|