Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
ADPE Meeting, Suggesties welkom! <3 Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14 ... 56 57 58 59 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

[ Fruit Cake ]

PostPosted: Fri Aug 03, 2007 12:56 pm

AAAW dankje nu voel ik mij ook een beetje owner van de guild.. rofl
PostPosted: Mon Aug 06, 2007 12:00 pm

Rawr! domokun

Wie weet heb ik er tijd voor. smile

Machjid

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Aug 07, 2007 10:43 am

Oktober moet voor mij ook wel lukken XP. 20e misschien al bezet, maar dat is toch een zaterdag XD

I vote for a sunday!
Why?
Omdat ik 6 dagen in de week werk en vrijvragen een drama is. Ja, ik weet het, eigenlijk heel egoistisch. Maar wie is dat op zo'n moment niet? Je wilt altijd de dag die jou het beste uitkomt....
PostPosted: Fri Aug 10, 2007 4:30 am

ik weet niet of ik dan wel kan ^^;

LeannaAnne
Vice Captain

[ Fruit Cake ]

PostPosted: Fri Aug 17, 2007 11:39 am

Waarom niet herfstvakantie? of heeft iedereen andere weken vrij?
PostPosted: Fri Aug 17, 2007 12:50 pm

[ Fruit Cake ]

ik heb niet eens herfstvakantie XD

kittyocean
Captain

candy_loves_candy

PostPosted: Sat Aug 18, 2007 8:57 am

[ Fruit Cake ]

Noord heeft op een andere week vakantie dan midden/zuid.
PostPosted: Tue Aug 21, 2007 4:53 am

ik wil ook wel mee wink
en mij komt een zondag ook et beste uit, ik moet ook op zaterdag werken. en artis ben ik egt al eeuwen niet meer heen geweest.

(T)assie

Linah Rose

6,950 Points
  • First step to fame 200
  • Forum Sophomore 300
  • Friendly 100
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 2:51 am

oktober gaat voor mij niet mogelijk worden denk ik...ik ga namelijk al een weekendje weg met een paar friends ^^

(al lang niet meer hier geweest n.n maarja ben ook al een tijd niet echt op gai a meer geweest xp )
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 2:56 am

.~Horsie~Anne~.
ik weet niet of ik dan wel kan ^^;
ik heb je knuffel dinges weer happy en bla bla bla gemaakt =3 ze was nogal hongerig en bored 3nodding

Linah Rose

6,950 Points
  • First step to fame 200
  • Forum Sophomore 300
  • Friendly 100

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Wed Aug 22, 2007 2:58 am

lino-chan
oktober gaat voor mij niet mogelijk worden denk ik...ik ga namelijk al een weekendje weg met een paar friends ^^

(al lang niet meer hier geweest n.n maarja ben ook al een tijd niet echt op gai a meer geweest xp )
ik wil ook meeheeeeee!!!!! Maar sinds het m'n examenjaar is en m'n moeder al weg wil in de hefstvfakantie zal ik helemaal niks mogen!!! *wheeeeeeeeeee* cry
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 3:03 am

.~Horsie~Anne~.
lino-chan

ik wil ook meeheeeeee!!!!! Maar sinds het m'n examenjaar is en m'n moeder al weg wil in de hefstvfakantie zal ik helemaal niks mogen!!! *wheeeeeeeeeee* cry
jij ook examen jaar? IK OOK!! daarom mag ik geen vrij vragen 5 okt voor abunai (das dat weekendje waar ik het over had XP) het begint 5 okt (een vrijdag) dus ik hoop dat ik op die dag niet langer dan tot 1 uur les heb ofzo @.@

Linah Rose

6,950 Points
  • First step to fame 200
  • Forum Sophomore 300
  • Friendly 100

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Wed Aug 22, 2007 4:18 am

lino-chan
.~Horsie~Anne~.
lino-chan

jij ook examen jaar? IK OOK!! daarom mag ik geen vrij vragen 5 okt voor abunai (das dat weekendje waar ik het over had XP) het begint 5 okt (een vrijdag) dus ik hoop dat ik op die dag niet langer dan tot 1 uur les heb ofzo @.@

Als ik mag denk ik dat ik wel voor abunai kies, niet dat ik een ADPE meeting niet leuk vind! Maar ik had al een vriend beloofd als ik kon dat ik mee zou gaan, en dan als cosplay voor hun groep ^^;. Ik denk hellaas niet dat 't mag --'
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 6:52 am

mij zal het alleen maar lukken als het in mijn herfst vakantie is want op een zondag naar nedenland is niet gepast.. maar is wel een voordeel want iedereen in BE heeft zelfde tijd herftsvakantie...

[ Fruit Cake ]

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Aug 22, 2007 12:02 pm

oktober is lang smile we zien wel!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14 ... 56 57 58 59 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers