|
|
Joudutko napsimaan mitaan laakkeita? Kuin paljon (paivassa)? |
Juu, aika monta tablettia/litkua/tms. paivassa(5-?) |
|
6% |
[ 2 ] |
Joo, jonkin verran per paeva (2-5) |
|
20% |
[ 6 ] |
Hmm, ehka yksi paivittain tai harvemmin, mutta kuitenkin |
|
6% |
[ 2 ] |
Vain tarvittaessa(melko usein - joskus?) |
|
13% |
[ 4 ] |
Never tai todella harvoin mitaan. |
|
51% |
[ 15 ] |
|
Total Votes : 29 |
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 8:34 am
Jaaha, nyt sitten minut lähetettiin sairaalaan syömishäiriöisenä. Muutan poriin huomenna. Saa nähdä kuinka kauan siellä menee, toivottavasti ei viikkoja niinkuin joillain tutuilla. O.O;;
Mässyjä vaan kaupasta niin olisi edes kiva syödä. ->
Tuntuu pahalta kun lihotetaan kuin eläintä.
---

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 3:35 am
Carmen LaVihta Liftrasir Mutta mina karsin kuivista huulista. Sanokaas ihmiset, mita voin tehda? Huulirasvoista ei ole yksikaan tahanmennessa tehonnut. Sama probleemi mullakin,etenkin talvisaikaan. Ei niista huulirasvoista juuri ole apua...hetkeksi ehka,mut sitten on entista kuivemmat pusuhuulet. stare I'll be your dream Huulirasvaa ei kannattais alkaa käyttää vakuitsesti, koska huulet alkaa tottua siihen ja sitten ne on kaiken aikaa kinuamaas uutta rasvaa naamaan X__x nimim. kokemusta on. Kerran kesällä ku ei ollu huulirasvaa, elelin semmosen viikon ilman sitä ja sitten ku pääsin kauppaan ja ostin uutta huulirasvaa, huulet halkesi monesta kohasta ja alko vuotamaan verta, ku olivat niin pahasti kuivuneet X___x
Nikkeliallergiaa tässä kärsiskelen ja alituisia selkäkipuja. Nikkeliallergia ei sinällään minua haittaa, mutta ku näissä käsirannekkeissa ha kaulapannassa on sitä, ni pitää välillä olla ilman niitä ;0;
 I'll be your wish
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 3:39 am
Pikku-Timppa Amitie ...Ja tohon Pikku-Timpan juttuun... Ne tekee vainoharhasiks surprised I'll be your dream No niin tekee D: terveystiedon tunneilla joskus vuonna nakki ja muusi opettaja selittää jonkun sairauden oireita ja osa porukasta pitää itseään kyseistä tautia sairastavana :XP: Ja joskus lukee lääkärikirjoja, luettelee sillain, et "mulla on tuo, tuo, tuo, vielä tuo ja tuo tauti" rofl
 I'll be your wish
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 8:49 am
Ihan paskamainen nuha. Ensin olen liian kiireinen tehdäkseni läksyjä, sitten liian kipeä tehdäkseni mitään.
...Eikä nenäsuihkekuurikaan tepsinyt krooniseen nuhaani pari kuukautta sitten. Menee luottamus lääkkeisiin, kun ei koskaan parane.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 9:56 am
Nyt käydään läpi flunssan loppuoireita; nuhan onnistuin hankkimaan itselleni viikonloppuna. Taudin selätin tosin hyvin nopeasti; mulla on hyvä vastustuskyky. Lääkkeitä tarvin silloin kun niitä oikeasti tarvii - eli hyvin, hyvin harvoin. Kyllä nyt muutama Burana Caps on mennyt. Blistexiä menee talvisaikaan huuliin, koska niillä on tapana rohtua säännöllisin väliajoin. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 1:08 am
minulla oli viime viikonloppuna kuumetta, kurkku on vieläkin kipeä ja siellä virusrakkuloita. pitää koko ajan kurlata kaiken maailman suuvesiä ja desinfiointiaineita. ja silti olen koulussa. toivottavasti ehdin tartuttaa mahdollisimman monen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 12:26 pm
mulla todettiin reuma. ja määrättiin läjä lääkkeitä. siihen ei voi oikeen muuta sano ku: kakka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 7:53 am
Puolella perheestä kiva angiina, paaljon lääkkeitä... ...muutenkin hotkii jo muutaman pillerin päivässä, mitäs enää pari lisää.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 03, 2008 12:45 am
Ensimmäinen ei kurkkuun liittyvä sairaus pitkään aikaan. surprised Olen nyt todella kiitollinen itselleni että kävin siellä nielurisaleikkauksessa.
Tavallinen flunssa. Sitä jo olikin odotettu, koska ensin äiti sairasti, sitten toinen puoleni ja nyt minä. Anna sanoikin että ihme kun sie oot vielä terve juuri toissapäivänä.
Syytän saunailtaa tästä. Ei parane juosta sunasta ulos kovin tiuhaan, tai käy juuri näin. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 10:26 am
Vähän aikaa sitten oli taas flunssa tulossa, mutta onnistuin selättämään sen alkumetreillä. Lucky me. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 11:11 pm
Atopiaa mulla on ollu taaperosta asti, helpottunu vuosien varrella huomattavasti. Koko ajan joutu rasvaavaan ja vetämään allergialääkkeitä(helpottaa kutinaa) ja silti oli usein kyynär- ja polvitaipeet ihan vereslihalla :S Ja voi että sitä kutinaa -.-
Mulla saattaa kans olla rasitusastma. En ole VIELLÄ testeissä käynnyt, mutta sain sentään äidin uskomaan, ettei se voi huonosta kunnosta johtua, että juoksen viisi minuuttia ja kurkku on ihan tukossa ja pysyn hädin tuskin tolpillani kun en saa henkeä. Mahdollisimman pian testeihin. Ois periaatteessa kiva jos se ois sitä astmaa, koska sillon tietäis ainakin mitä se on. Ei jaksais taas rampata turhaan ties kuinka monta kertaa lääkäriin ja ikäviin testeihin sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 10:43 am
Luminescence Frog Atopiaa mulla on ollu taaperosta asti, helpottunu vuosien varrella huomattavasti. Koko ajan joutu rasvaavaan ja vetämään allergialääkkeitä(helpottaa kutinaa) ja silti oli usein kyynär- ja polvitaipeet ihan vereslihalla :S Ja voi että sitä kutinaa -.- Mulla saattaa kans olla rasitusastma. En ole VIELLÄ testeissä käynnyt, mutta sain sentään äidin uskomaan, ettei se voi huonosta kunnosta johtua, että juoksen viisi minuuttia ja kurkku on ihan tukossa ja pysyn hädin tuskin tolpillani kun en saa henkeä. Mahdollisimman pian testeihin. Ois periaatteessa kiva jos se ois sitä astmaa, koska sillon tietäis ainakin mitä se on. Ei jaksais taas rampata turhaan ties kuinka monta kertaa lääkäriin ja ikäviin testeihin sad
Poikaystävällä on kanssa pahasti atooppinen iho, epäiltiin että sillä olisi poskiontelotulehdus, mutta eivätpä antibiootit auttaneet. Saatiin sitten selville, että tuollainen voi olla myös atopian oireilua - limakalvotkin kuivuvat. Kannattaa ottaa selvää, josko tuo hengitysvaikeilu voisi johtua myös siitä. Tuo on kyllä yksi inhottavimmista taudeista, varsinkin kun ihmiset eivät tunnu sitä tajuavan ("kaikillahan aina vähän ihottumaa on!").
Ravitsemusterapeutille viepi tieni muutaman viikon kuluttua, diagnooseihin tuli lisämerkintä F50.0, huhhuijaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 12:14 am
Hmm... Tuntuu taas vaihteeksi siltä että joku tauti puskee päälle.
Kurkku hieman kipeä ja olo on sangen heikko. Nenäkin vuotaa.
Mikä lienee... Voisi mitata kuumeenkin niin sitten ainakin tietää että voinko mennä kouluun huomenna vai en. Toivottavasti kyllä, koska mulla ois ekan vuoden näyttö tossa torstaina ja tahtoisin sen alta pois. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 7:23 am
Korvatulehdus vasemmassa korvassa. Kahden viikon antibioottikuuri (tapletti kahdesti päivässä) ja korvatippoja (kaksi tippaa kahdesti päivässä). Ääääh... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 28, 2009 9:51 pm
Allergia. Ihana, keväinen allergia. Ihana tyhjä lääkepaketti ja ihana tyhjä kukkaro.
Varmaan hukun räkääni.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|