| :O Een nieuwe poll! |
| Jeah:D |
|
76% |
[ 36 ] |
| Moest dat? |
|
23% |
[ 11 ] |
|
| Total Votes : 47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 7:47 am
Ik ook niet..
Weet iemand haar adres?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 7:57 am
natasja_luv@hotmail.com iig, dat staat in haar profiel.... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2005 8:08 am
het is de 23ste maar ik kan die tekening niet versturen....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2005 8:15 am
Cassidy92 het is de 23ste maar ik kan die tekening niet versturen.... pm em dan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2005 8:34 am
Darlaa Cassidy92 het is de 23ste maar ik kan die tekening niet versturen.... pm em dan dat is het nou juist hij staat niet op deze computer xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 24, 2005 4:45 am
(t)assie is jarig vandaag!!!!!!
En zij leve hoog zo hooggggg ja zij leven hoog zo hoogggg zo hoogggg zo hooggg zij leven hoogggggggggggggggggggggggggg. En ik ben met een maandje jarig. Ik ben 29-08-1989 geboren biggrin .
Maar waar het om gaat:
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de GLORIA in de GLORIA in de GLORIA in de GLORIA
VIER FEEST biggrin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 25, 2005 3:01 am
lietjuh (t)assie is jarig vandaag!!!!!! En zij leve hoog zo hooggggg ja zij leven hoog zo hoogggg zo hoogggg zo hooggg zij leven hoogggggggggggggggggggggggggg. En ik ben met een maandje jarig. Ik ben 29-08-1989 geboren biggrin . Maar waar het om gaat: Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de GLORIA in de GLORIA in de GLORIA in de GLORIA VIER FEEST biggrin biggrin *zingt mee* wel een dag te laat, maar okeey. beter dan nooit, neh? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 25, 2005 12:50 pm
Amaiya-chan lietjuh (t)assie is jarig vandaag!!!!!! En zij leve hoog zo hooggggg ja zij leven hoog zo hoogggg zo hoogggg zo hooggg zij leven hoogggggggggggggggggggggggggg. En ik ben met een maandje jarig. Ik ben 29-08-1989 geboren biggrin . Maar waar het om gaat: Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de GLORIA in de GLORIA in de GLORIA in de GLORIA VIER FEEST biggrin biggrin *zingt mee* wel een dag te laat, maar okeey. beter dan nooit, neh? whee ya idd sweatdrop en hevaak zing jij gloria? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 27, 2005 4:01 pm
jeej ik ben jarig vandaag eindelijk 16
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 1:02 am
LoNsDaLe jeej ik ben jarig vandaag eindelijk 16 gefeliciteerd biggrin mooie leeftijd 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 1:27 am
number_17 LoNsDaLe jeej ik ben jarig vandaag eindelijk 16 gefeliciteerd biggrin mooie leeftijd 3nodding thanks
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 9:28 am
LoNsDaLe number_17 LoNsDaLe jeej ik ben jarig vandaag eindelijk 16 gefeliciteerd biggrin mooie leeftijd 3nodding thanks ^_^ gefeli blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 8:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 3:16 am
DUs jij bent de eerst volgende jarige! En dan waarschijnelijk Anne op 17 juni ( ? ) en dan Master Hayate op 20 augustus ( heeft er iemand een ideetje voor Taormina )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 6:26 am
Jenske DUs jij bent de eerst volgende jarige! En dan waarschijnelijk Anne op 17 juni ( ? ) en dan Master Hayate op 20 augustus ( heeft er iemand een ideetje voor Taormina ) (ja)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |