Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
GAIA FAQ - laatste update; 17 dec 2006 Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

number_17

PostPosted: Thu Jun 22, 2006 11:20 am

jou resolutie is niet helemaal goed denk ik 0.o
bij mij ziet het er uit zoals bij darlaa.

en over de navigatie.. a tot z gebruiken 10X zo fijn
PostPosted: Thu Jun 22, 2006 2:08 pm

Ja, al blijkt mijn brein zo nu en dan het alfabet niet meer te kennen XD

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Fri Jun 23, 2006 1:41 am

ctrl f doet wonderen wink , ennuh. k probeerde te ontdekken wat het verschil was. maar w bedoelen jullie ? (zoals ik al zei draai k een reso van 1600 x 1200)
PostPosted: Fri Jun 23, 2006 2:12 am

tja, het enige nadeel van die gigaresolutie is dus dat hele erge wit wat 1024 niet heeft. Maar verder, als jij er prettig mee werkt ^_^

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Fri Jun 23, 2006 3:02 am

van 15" inc naar 21" inc is even wennen mar lukt wel goed , aleen anders om is best lastig als je er aan gewent bent met een 19 en 21" inc te werken maar wat gaia betreft ook wnat alles staat in eens in zoon klein hokje eek confused ik kan de helft niet mer vinden gonk
PostPosted: Sat Jun 24, 2006 9:00 am

Muhahaha!!!!!!
ze krijgen me niet twisted

oke ik ben is in firefox gaan werken, en ben de hele middag bezig geweest met extra extensies, toolbars en indelen.

haha nu heb ik iets gevonden warmee je je eigen buttons kan maken (als ik ze nou ook eens kon laten werken...) in idergeval heb ik voor een de link naar mijn avatar gebruik en nu staat ze in volle glore permanent in het hoekje van mijn browser rofl de Gaiabar die ik er voor gebruikt heb is wel wat uitgerekt maar door icoontjes er uit te halen en in andere bars te zetten en andere der weer in te zetten ziet het er wel mooi uit, en door andere extenties die ik heb staat het nog mooi ook.

Be amazed:
User Image

^ en kijk!! surprised poststyle

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Sat Jun 24, 2006 9:26 am

wauw heel netjes darlaa
PostPosted: Sat Jun 24, 2006 9:30 am

Ik geloof dat ik ergens een topic had gelezen over een gaia toolbar ofzo, moet hem alleen ff zoeken sweatdrop .

EDIT: hier is de toolbar. http://www.tektek.org/myqna/

Zitten wat handige shortcuts bij die ervoor zorgen dat je niet eerst door heel gaia hoeft the cirkelen. Je kan ook automatisch je tekstkleur instellen en makkelijk van forum naar guild etc gaan.

Van Norde

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Jun 24, 2006 1:19 pm

Je hebt ook de Gaiabar, ik ben ze tijdens het zoeken naar extensies beiden tegen gekomen. Ik vind de gaiabar zelf beter die kun je ook helemaal custumiseren.
PostPosted: Sat Jun 24, 2006 1:55 pm

Darlaa
Je hebt ook de Gaiabar, ik ben ze tijdens het zoeken naar extensies beiden tegen gekomen. Ik vind de gaiabar zelf beter die kun je ook helemaal custumiseren.

Ik gebruik geen toolbars atm. Mijn pc word binnenkort volledig geherformateerd ( voor de niet-nerds onder ons: helemaal opnieuw ingesteld) dus het heeft weinig zin om die toolbars erop te zetten en te customisen.

Van Norde

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Jun 24, 2006 2:51 pm

De formatting van de Gaiabar werkt trouwens perfect surprised
Als je edit voegt ie ze niet toe en als je qoute na de quotes. wow ^_^
PostPosted: Sun Jun 25, 2006 3:03 am

Ik zal later even alle voor- en nadelen van firefox opsommen die ik heb gevonden, als iemand daar in geinterreseert is.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

QYDrop

PostPosted: Sun Jun 25, 2006 3:08 am

Darlaa
Ik zal later even alle voor- en nadelen van firefox opsommen die ik heb gevonden, als iemand daar in geinterreseert is.

is goed als je die van internet explorer er even bij naast zou willen zeten

( dan stapt de helft van de gild spontaan over op fire fox volgens mij sweatdrop )
PostPosted: Sun Jun 25, 2006 3:10 am

QYDrop
Darlaa

is goed als je die van internet explorer er even bij naast zou willen zeten

( dan stapt de helft van de gild spontaan over op fire fox volgens mij sweatdrop )

Wat? het lijkt me dat de voordelen van firefox de nadelen van Internet explorer zijn en visa versa..

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jun 25, 2006 3:10 am

misschien in de toekomst, want mijn PC kan maar weinig downloads erbij hebben XD Dan explodeerd hij! (mijn internet pc anyway)
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces