|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 12:38 pm
Ken al 4 mensen, 3 uit deze Guild, die het graag zouden weten =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 2:01 pm
kittyocean "You should have jumped aside when I said you to!" Blade angry said. Is het niet 'When I told you to!'?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 1:43 am
dit verhaal is mijn snelst gelezen verhaal ooit! super!!! ik was zelfs bijna te laat op school omdat ik perse alles zou en moest lezen >.< ga zeker zo door!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 5:25 am
nou ik kwam op school en bleek een uur te vroeg te zijn. door het verhaal was ik helemaal de tijd kwijt blaugh sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 7:26 am
ow nog iets, ik was net zo ff alle posts in dit topic aan het leze (ja ik weet het ik verveel mij >.< ) en een paar antwoorden op je vragen -het is super onwijs gaaf! -ik kan gewoon iet wachten op het volgende deel ^^ -en als het in de winkel lag zou ik het zeker kopen. ik heb een boekenkast vol met dit soort boeken, meestal van niet erg bekende schrijvers. maar wel zeker goede verhalen. en ik vind dat dit boek niet mag ontbreken. -als extra zou je iets over jezelf kunnen bedenken en iedereen bedanken die je heeft geholpen met het tot stand kome van het boek >.< -ehm nog iets? ja het is een super verhaal. ik hou niet snel van een verhaal (ik lees veel dat wel), maar dit. wanneer komt het volgende deel? -ow wacht ik had al gezegd dat het een super verhaal is. weet je wat zeg ik het nog een keer. het is een super verhaal blaugh 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 11:30 am
Bedankt Zakou! Echt Super!!!
Ik denk dat Buttonfly gelijk heeft; klinkt wel beter ^_^
Super bedankt Zakou!!
Had ik al bedankt gezegd Zakou? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 11:34 am
kittyocean Bedankt Zakou! Echt Super!!! Ik denk dat Buttonfly gelijk heeft; klinkt wel beter ^_^ Super bedankt Zakou!! Had ik al bedankt gezegd Zakou? wink ROFL rofl ik ben weer helemaal vrolijk. en wanneer komt het volgende deel? *zit te wachten bij de deur om als eerst te kunnen lezen (oftewel het hp-fenomeen xp )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 11:43 am
Zakou Nenharma kittyocean Bedankt Zakou! Echt Super!!! Ik denk dat Buttonfly gelijk heeft; klinkt wel beter ^_^ Super bedankt Zakou!! Had ik al bedankt gezegd Zakou? wink ROFL rofl ik ben weer helemaal vrolijk. en wanneer komt het volgende deel? *zit te wachten bij de deur om als eerst te kunnen lezen (oftewel het hp-fenomeen xp ) Ik wilde vanavond deel 149 tikken en deel 9 plaatsen, als alles lukt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 11:46 am
kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Bedankt Zakou! Echt Super!!! Ik denk dat Buttonfly gelijk heeft; klinkt wel beter ^_^ Super bedankt Zakou!! Had ik al bedankt gezegd Zakou? wink ROFL rofl ik ben weer helemaal vrolijk. en wanneer komt het volgende deel? *zit te wachten bij de deur om als eerst te kunnen lezen (oftewel het hp-fenomeen xp ) Ik wilde vanavond deel 149 tikken en deel 9 plaatsen, als alles lukt! *springt op* woei! super!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|