|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 11:07 am
Een manier om de weg te vinden.
Woord: Jachtluipaard
Wat, weten jullie niet wat sedert betekent?! XD Sedert wanneer dat?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 11:21 am
kittyocean Een manier om de weg te vinden. Woord: Jachtluipaard Wat, weten jullie niet wat sedert betekent?! XD Sedert wanneer dat?! Welk beest gaat onuitgerust op jacht?
Copyright mrgreen
(Sedert = sinds)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 11:28 am
IcedEarth kittyocean Een manier om de weg te vinden. Woord: Jachtluipaard Wat, weten jullie niet wat sedert betekent?! XD Sedert wanneer dat?! Welk beest gaat onuitgerust op jacht?
Copyright mrgreen
(Sedert = sinds)Iets wat als onbelangrijk wordt gezien, en te vaak gebroken wordt. Haai (en YAY!!!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 12:23 pm
wat is een begroeting en zwemt in zee?
expressie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 12:25 pm
Wat is een uiting zonder woorden?
Parel
(^_^ iced earth wist et)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 12:26 pm
wat schijnt een oester te bewaren in zijn schelp?
RNA
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 1:09 pm
kiek wat schijnt een oester te bewaren in zijn schelp? RNA DNA geschreven met een R: (ik weet absoluut niet wat RNA is XD Explain please? XD) Alchemist
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 1:17 pm
kittyocean kiek wat schijnt een oester te bewaren in zijn schelp? RNA DNA geschreven met een R: (ik weet absoluut niet wat RNA is XD Explain please? XD) Alchemist RNA zijn stukjes (of 1 van de 2 strings, of een keten) van DNA ook wel ribonucleinde zuur (ribo nulcide acid in engels (naja zoiets dan)) en DNA is Desoxy-ribonucleine zuur (spreek maar es uit) Wat is edward elric? ribbenkast
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 1:28 pm
Waardoor kan ik niet m'n volle longinhoud gebruiken?
Full Moon wo Sagashite
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 1:46 pm
Wat is een mooi en interresane manga van dezelfde maker van Kamekazejeanne?
Vissticks
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 4:49 am
welke sticks zijn van vis gemaakt?
domo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 8:11 am
Een wezen wat iedereen gebruikt, iedereen kent, maar ik totaal geen reet van weet XD?
Fietspuzzeltocht
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 8:50 am
wat is echt een leuk spel? nietmachine kiek kittyocean kiek wat schijnt een oester te bewaren in zijn schelp? RNA DNA geschreven met een R: (ik weet absoluut niet wat RNA is XD Explain please? XD) Alchemist RNA zijn stukjes (of 1 van de 2 strings, of een keten) van DNA ook wel ribonucleinde zuur (ribo nulcide acid in engels (naja zoiets dan)) en DNA is Desoxy-ribonucleine zuur (spreek maar es uit) Wat is edward elric? ribbenkast hoe weet jij dat nou eek blaugh blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 9:06 am
wat niet? naaimachine number_17 wat is echt een leuk spel? nietmachine kiek kittyocean kiek wat schijnt een oester te bewaren in zijn schelp? RNA DNA geschreven met een R: (ik weet absoluut niet wat RNA is XD Explain please? XD) Alchemist RNA zijn stukjes (of 1 van de 2 strings, of een keten) van DNA ook wel ribonucleinde zuur (ribo nulcide acid in engels (naja zoiets dan)) en DNA is Desoxy-ribonucleine zuur (spreek maar es uit) Wat is edward elric? ribbenkast hoe weet jij dat nou eek blaugh blaugh 2 redenen razz Ik heb biologie dit jaar bij biologie gehad en ik had vorige week een presentatie voor engels die over AIDS ging, en daarvoor moet ik het ook weten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 9:07 am
waarvan heeft me oma er heel erg veel in haar winkel staan?
popcorn
ow vandaar ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|