|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 3:39 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 3:41 am
öh, hur slår man in paketen? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 3:45 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 4:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 5:15 pm
So, nu ar Zolah ocksa med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 2:49 am
jag vill vara med biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 8:17 am
Jag har ett förslag, som räddar priserna. ( dvs, om man ger bort en sak för 1.5 och får tillbaka flame pants, det lär ju inte vara kul )
Dela upp det i två eller fler grupper, med olika priser. Exempel:
Grupp 1 ~ Presenter mellan 100g-800g Person 1 Person 2 Person 3 Person 4 osv
Grupp 2 ~ Presenter mellan 800g - 2000g Person 1 Person 2 Person 3 Person 4 osv
Så byter folk inom varje prisgrupp med varandra, på så sätt slipper man problemen mellan items. sweatdrop Jag förklarar kasst, men ni förstå säkert.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 9:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 11:41 am
Sakana-sama Jag har ett förslag, som räddar priserna. ( dvs, om man ger bort en sak för 1.5 och får tillbaka flame pants, det lär ju inte vara kul ) Dela upp det i två eller fler grupper, med olika priser. Exempel: Grupp 1 ~ Presenter mellan 100g-800g Person 1 Person 2 Person 3 Person 4 osv Grupp 2 ~ Presenter mellan 800g - 2000g Person 1 Person 2 Person 3 Person 4 osv Så byter folk inom varje prisgrupp med varandra, på så sätt slipper man problemen mellan items. sweatdrop Jag förklarar kasst, men ni förstå säkert. så har vi ju de som enbart önskat sig saker som kostar betydligt mer än de där summorna... edit: ändra gärna mitt namn i förstaposten, bytt från Arachnaphobia ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 11:46 am
Aranea edit: ändra gärna mitt namn i förstaposten, bytt från Arachnaphobia ^^ Jag undrade just vem det var som hade postat - kande inte igen namnet smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 11:55 am
Yannah Aranea edit: ändra gärna mitt namn i förstaposten, bytt från Arachnaphobia ^^ Jag undrade just vem det var som hade postat - kande inte igen namnet smile har tänkt ändra ett bra tag, men så tänkte jag att det är internationella muffinsdagen idag, så jag gjorde det ^^ jag ljög förresten, det är bara internationella muffinsdagen i mitt huvud... domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 1:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 4:02 am
Aranea Sakana-sama Jag har ett förslag, som räddar priserna. ( dvs, om man ger bort en sak för 1.5 och får tillbaka flame pants, det lär ju inte vara kul ) Dela upp det i två eller fler grupper, med olika priser. Exempel: Grupp 1 ~ Presenter mellan 100g-800g Person 1 Person 2 Person 3 Person 4 osv Grupp 2 ~ Presenter mellan 800g - 2000g Person 1 Person 2 Person 3 Person 4 osv Så byter folk inom varje prisgrupp med varandra, på så sätt slipper man problemen mellan items. sweatdrop Jag förklarar kasst, men ni förstå säkert. så har vi ju de som enbart önskat sig saker som kostar betydligt mer än de där summorna... edit: ändra gärna mitt namn i förstaposten, bytt från Arachnaphobia ^^ Tja, man kan ju lägga till högre grupper, om intresset finns! Det kan ju finnas en "rikgrupp" då man köper saker mellan, låtsäga 5k till 10k och högre. Det beror ju också på om denna idé införs, och hur stort intresset är för varje prisgrupp. Även om det blir ojäm t kan man ju byta, men det är väl inte speciellt kul om 2-3 personer är med i en grupp medans 25 är i den andra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 4:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 10:16 am
meningen med julafton är ju att man ska få tillfälle att ge saker till folk >< vill vi verkligen dela upp det efter presentens pris? *menat som en allmän fråg*
jag diggar både förslaget och typ inte diggr den alls... sweatdrop *känner sig klyven*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|