|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 12:28 pm
 Zoiets?? Ik had maar deze gekozen want om die andere plaatjes stonden allemaal seks op.... Misschien had je dat bedoelt. Maar dat mag niet... biggrin Mag ik dan een plaatje van The Happy Three Friends? ( or something )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 12:34 pm
hoe doe je dat hier een plaatje neer zette met die code?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 12:37 pm
Cassidy92 hoe doe je dat hier een plaatje neer zette met die code? Als je een plaatje hebt klik je op rechtermuisknop en dan eigenschappen. Dan zie je een url / link staan. Die kopieer je. Als je dan een bericht aan het posten bent. Dan klik je bij die grijze blokjes op: IMG de 2e van rechts. Dan krijg je een appart venster. Daar kopieer je je url / link in. dan klik je ok ( of enter ofzo ) en dan komt er in je bericht een code te staan en dat word dan in het topic een plaatje biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 12:38 pm
Cassidy92 hoe doe je dat hier een plaatje neer zette met die code? Hetzelfde als je sig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 12:16 am
hmm eentje van een rat?? of een stokstaartje.. kies zelf maar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 7:25 am
xx-u and me-xx hmm eentje van een rat?? of een stokstaartje.. kies zelf maarHier een lief stokstaartje  Ik wil graag een plaatje van The Sims 2
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 7:34 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 11:30 am
 hopelijk vind je hem leuk sweatdrop mag ik een speciale voetbal? geen zwart/witte of zow wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 7:50 am
 Een oranje biggrin  en nog een oranje groene en roze biggrin  en nog een blauwe en een rode en een zwarte. Zijn dat er genoeg? Mag ik dan een plaatje met daarop een strand met zon ( liever waar geen mensen opstaan maar dat maakt niet veel uit ) Want het is nu zoon mooi weer!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 7:51 am
Natuurlijk mag jij dat!  Mag ik dan een electrische gitaar? (Het liefst buiten)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 7:57 am
Natuurlijk!! Ik heb hem helaas niet buiten kunnen vinden... er waren slechte plaatjes vond ik dus ik heb de beste uitgezocht. Ik vond deze wel goed:  Mag ik een plaatje van een klarinet? ( dat speel ik wink )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 7:59 am
 het plaatej met tijgetje deed het niet cry mag ik een pooh plaatje?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 7:59 am
 Een klarinet voor mevrouw biggrin Zou ik dan een hele mooie brede, of juist zo'n buikschuiver motor mogen? *Gaat later als ze 18 is d'r motor bewijs halen* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 8:01 am
 Pooh for youuu biggrin (oeps we hadden een beetje tegelijk een klarinet gepost)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 8:15 am
een buikschuiver motor? is dit er 1?  mag ik dan een vaas met takken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |