|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 10:54 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 10:57 am
Krimz0r jag skulle kunna åka till stockholm... om ungefär en vecka, lite svårt nu när jag inte ens är i sverige xd beror på om någon möter mig och allt sånt <.< Om det är T-Centralen du kommer till så kan jag möta dig >,> men jag vet inte om jag går med på "allt sånt" sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 11:05 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 11:08 am
rastaman Mikusagi Krimz0r jag skulle kunna åka till stockholm... om ungefär en vecka, lite svårt nu när jag inte ens är i sverige xd beror på om någon möter mig och allt sånt <.< Om det är T-Centralen du kommer till så kan jag möta dig >,> men jag vet inte om jag går med på "allt sånt" sweatdrop Men Miku d� rolleyes VAD? gonk Det är du som tänker perverst.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 11:11 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 11:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 11:45 am
Hukoi What about oss norrl䮮ings? Jag 䲠p堡tt anordna ett Gaia IRL h䲠i norrland <.<; typ Ume堥ller ֭vik. Ķen fast jag inte k䮮er n姯n utom Jobin/Zowiebowie och Miranda/Wasp, som b夡 bor i s? sverige, fast jag kan v䬠l䲡 mig XD Jag kan kanske komma om det är nästa vecka när jag åker förbi... err... det beror helt på mina päron xd Mikusagi: ja... det var väl främst att ha någon som jag kan följa efter dit och till tåget/bussen igen.. Hittar inte i stockholm alls gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 12:26 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 12:37 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 1:10 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 1:12 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 1:16 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 1:42 pm
Krimz0r Mikusagi Krimz0r Mikusagi: ja... det var väl främst att ha någon som jag kan följa efter dit och till tåget/bussen igen.. Hittar inte i stockholm alls gonk Lita inte p� mig. Jag vimlar bara lite hit och dit, utan att hitta xd Jag har ju SL-kort s� det �r ju bara fr�ga om n�rmaste tunnelbanestation ifall jag skulle g� vilse. Men man vet aldrig, kanske att jag hittar �nd�...B�ttre att vara vilse med n�n �n att vara ensam xd Om det blir en tr�ff, vad h�nder p� den d�? Alla blir sönderglompade? o.o
Hmm... förslag
1. Man möts i T-Centralen, går till Gamla stan (möjligtvis in i någon butik på vägen), in på SF-Bokhandeln, ut igen... till Slussen (gå in i butiker på vägen... SOM den med LP-skivor ninja ), kanske äta något... vidare till Dona's shop... eller något... sedan random-springa-runt-och-hoppas-att-man-inte-går-vilse-leken xd 2. Man är bara inomhus. 3. Man ehhh... *försöker hitta på något* ... går... till Naturhistoriska? Vaddå, det är gratis!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 1:51 pm