:] |
:} |
|
55% |
[ 22 ] |
(: |
|
45% |
[ 18 ] |
|
Total Votes : 40 |
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 5:28 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 6:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 7:08 am
Aurinko paistaa ja tuulee silleen mukavasti.Kohta varmaan voisi kokeilla uimistakin. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 11:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 11:48 pm
Voisiko joku mennä ja hirttää setä murphyn? Kaameeta hellettä viimoset kaksi viikkoa, kun meillä on ollut näytöksiä. Ihmiset hikoilee hengiltä, ja tanssii auringonpaisteessa lavalla. Ja sitten. Juhannusloma. Ja...
SATAA VETTÄ KAATAMALLA!!!
Ja arvatkaa koska setä sääm mukaan pitäisi alkaa taas helteet? AIVAN OIKEIN!! *heittää ilmaan serpentiiniä ja glitteriä* Samana päivänä kun näytökset taas jatkuu.
Kerpele. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 12:59 am
Olin tiistaina häissä, hellettä 28 astetta ja aurinko porottaa kirkkaalta taivaalta. Siinä vaiheessa on kiva olla nainen ilmavassa kesäleningissä kun miehet hikoilee tuskaisena puvuissaan. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 7:59 am
...kuuma.Hiki valuu vaikka onkin "ilmava kesäleninki". Pääsispä uimaan...*ruikuttaa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 10:34 am
Kuumuutta valittaville: Äläkää valittako. Talvella on taas kylymä.
Saksassa oli kyllä kivat kelit. Ympäröivillä alueilla sataa vettä ja tennispallon kokoisia rakeita, mutta pforzheimissa on 30 astetta lämmintä ja huipussaan taisi käydä 35.
Oli se kiva olla tossa kelissä kipeä. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 11:06 am
Ihanan sopiva ilma tänään... tai sitten se johtui Turusta... smile
Nautin siitä kun on näin lämmintä. Täytyy muuttaa jonnekin etelään aikuisena, tai siirtää Suomea alaspäin...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 11:12 am
Wozie Ihanan sopiva ilma tänään... tai sitten se johtui Turusta... smile Nautin siitä kun on näin lämmintä. Täytyy muuttaa jonnekin etelään aikuisena, tai siirtää Suomea alaspäin... Turusta...mie ole Turussa ja kuuma on. scream En taaskaan pysty nukkumaan kunnolla kun vain pyöriskelen edes takaisin ja ympäri.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 11:21 am
Carmen LaVihta Wozie Ihanan sopiva ilma tänään... tai sitten se johtui Turusta... smile Nautin siitä kun on näin lämmintä. Täytyy muuttaa jonnekin etelään aikuisena, tai siirtää Suomea alaspäin... Turusta...mie ole Turussa ja kuuma on. scream En taaskaan pysty nukkumaan kunnolla kun vain pyöriskelen edes takaisin ja ympäri. eek Ehkä olen sitten tottunut kuumaan paremmin... Tosin oma huoneeni on läpi vuoden 'viileä'. Talvella, kun muilla on yli 20 tai alle 15, mulla on 17-19. Kesällä, kun muilla on 20-26, mulla on 17-19. Siis tuokin tuntuu musta viileältä... Serkku totesi minulle ettei lähde mukaan matkalle jollei määränpäässä ole päivittäinen lämpötila yli 35 astetta... smile Ollaan molemmat kuumakalleja. Onkos sadetta muuten luvassa seuraavalle viikolle vai jatkuuko helteet? (enhän minä nyt googlea halua käyttää...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 11:31 am
Wozie Carmen LaVihta Wozie Ihanan sopiva ilma tänään... tai sitten se johtui Turusta... smile Nautin siitä kun on näin lämmintä. Täytyy muuttaa jonnekin etelään aikuisena, tai siirtää Suomea alaspäin... Turusta...mie ole Turussa ja kuuma on. scream En taaskaan pysty nukkumaan kunnolla kun vain pyöriskelen edes takaisin ja ympäri. eek Ehkä olen sitten tottunut kuumaan paremmin... Tosin oma huoneeni on läpi vuoden 'viileä'. Talvella, kun muilla on yli 20 tai alle 15, mulla on 17-19. Kesällä, kun muilla on 20-26, mulla on 17-19. Siis tuokin tuntuu musta viileältä... Serkku totesi minulle ettei lähde mukaan matkalle jollei määränpäässä ole päivittäinen lämpötila yli 35 astetta... smile Ollaan molemmat kuumakalleja. Onkos sadetta muuten luvassa seuraavalle viikolle vai jatkuuko helteet? (enhän minä nyt googlea halua käyttää...) Kuuma on ok pari päivää...mutta sitten on pari sadepäivää tarpeen. sweatdrop En ikänä lähtisi rantalomalle,kun mie varmaan makaisin hotellissa kun en kuumuuden vuoksi jaksaisi evää liikauttaa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 6:11 am
Täällä Pohjois-Saksassa on nyt ollut oikein mukavia säitä. smile sellasta +25 - +27 astetta lämmintä, mutta lievästi tuulista, että on kuitenkin tarpeeksi viileä. Ja päästiinpä tuossa perjantaina kokemaan olutsadekin pariin kertaan, kun saksalaiset hieman innoistuivat tuolla torilla Saksan maaleista pelissä Argentiinaa vastaan... biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 6:49 am
Oli eilen hieman isompi myrsky, vaihteeksi. Myrskyn tarkoitus oli selvästi räjäyttää ympäristö taivaan tuuliin, salamoinnista ja tuulesta päätellen.
Meteorologitäti televisiosta: blablabla, ihmisiä kehotetaan olemaan varuillaan ja siirtymään tarvittaessa sisätiloihin.
Siinä vaiheessa Liftis juoksi toiveikkaana ulos, ja totesi todella harmistuneena ettei kyseessä ollut mitään tarpeeksi vaarallista. No, oli se aika kova tuuli. Ja poikakaverin luona tuli karviaismarjan kokoisia rakeita (ja jossain kananmunankokoisia...).
Ja sitten ukkonen räjäytti yhden kiipeilypuistani crying Evil...
Mutta kyllä tuli tarpeeseen, se helle meinasi tappaa minut! Vaikka joskus talvella tulikin vannottua etten enää koskaan valita Suomen kesäsäistä, liika on liikaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 1:50 am
Luin uutisissa niistä kananmunarakeista. eek Onneksi oli oma auto Suomen päässä tallissa, tosin niitä isoimpia rakeita taiskin tulla vaan Itä-Suomessa päin, tms.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|