|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 5:28 pm
jag måste bygga domedagsvapen i lego med pungis och sen fota dem blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 12:20 am
Jag har ett litet problem jag fick inatt när jag fick för mig att gå ut och fota. Månen var sådär megafin på himlen, och med moln framför och grejor och det såg wünderbart ut. Men jag lyckades inte få både månen och molnen bra, antingen blev det molnen skarpa, fina och månen som lyste starkt som attan, eller så blev det en skarp måne och inga moln alls. Vad gör man? Något tips? Har för mig att min pappa har sagt något någon gång, men tyvärr är han inte hemma i helgen. ._. Hjälp mig xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 12:40 am
Drevlin Filthy  Skåda detta underverk taget utifrån Filthy's värld. xd domokun Verkar som om någon haft tråkigt och byggt ett berg av godis. o_ô Sen fotat det. Jag brukar bygga torn av saker jag har tillgång till när jag har tråkigt. sweatdrop det var precis det jag hade. *nods* Jag brukar också bygga torn av saker. Särskilt godis. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 1:54 am
Ou, många fina bilder. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 4:14 am
Filthy Drevlin Filthy  Skåda detta underverk taget utifrån Filthy's värld. xd domokun Verkar som om någon haft tråkigt och byggt ett berg av godis. o_ô Sen fotat det. Jag brukar bygga torn av saker jag har tillgång till när jag har tråkigt. sweatdrop det var precis det jag hade. *nods* Jag brukar också bygga torn av saker. Särskilt godis. domokun Hehe...welcome to the club. *tummen upp* wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 4:17 am
Arachnaphobia Jag har ett litet problem jag fick inatt när jag fick för mig att gå ut och fota. Månen var sådär megafin på himlen, och med moln framför och grejor och det såg wünderbart ut. Men jag lyckades inte få både månen och molnen bra, antingen blev det molnen skarpa, fina och månen som lyste starkt som attan, eller så blev det en skarp måne och inga moln alls. Vad gör man? Något tips? Har för mig att min pappa har sagt något någon gång, men tyvärr är han inte hemma i helgen. ._. Hjälp mig xd Jag vet faktiskt tyvärr inte. Har själv försökt men det går heller inge bra. x_x Det är skitsvårt. Kan inte hjälpa dig... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 6:47 am
Drevlin Arachnaphobia Jag har ett litet problem jag fick inatt när jag fick för mig att gå ut och fota. Månen var sådär megafin på himlen, och med moln framför och grejor och det såg wünderbart ut. Men jag lyckades inte få både månen och molnen bra, antingen blev det molnen skarpa, fina och månen som lyste starkt som attan, eller så blev det en skarp måne och inga moln alls. Vad gör man? Något tips? Har för mig att min pappa har sagt något någon gång, men tyvärr är han inte hemma i helgen. ._. Hjälp mig xd Jag vet faktiskt tyvärr inte. Har själv försökt men det går heller inge bra. x_x Det är skitsvårt. Kan inte hjälpa dig... sweatdrop ajdå :p det är ju molnen jag vill ha *s* månen är ju faktiskt förvånansvärt lätt att få skarp har jag märkt smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 7:36 am
Filthy  Skåda detta underverk taget utifrån Filthy's värld. xd domokun Vad fint Martin xd Vilket konstverk, ett sådant man vil äta upp xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 7:46 am
Valkyria86 [img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v483/Valkyria86/DSCF0127.jpg[/img] Den där gillar jag skarpt *sparar* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 11:13 am
soluppgångar i Finland är väldigt vackra. se själva. Dimma, sjö, vackra färger. underbart! heart tog den med pappas digitalkamera, sommaren 03 :nod:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 12:02 pm
edit: dubbelpost stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:26 pm
icedrop soluppgångar i Finland är väldigt vackra. se själva. Dimma, sjö, vackra färger. underbart! heart tog den med pappas digitalkamera, sommaren 03 :nod: *bild* Den är jättefin, är galen i vackra solupp-/nergångar ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 4:22 pm
Jäkligt mysig miljö bild där icedrop. Den gillade jag verkligen. Riktigt mysig. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 10:34 pm
  Midnattssol i Kiruna *kände sig sugen att posta* :p Tyvärr så hade vi inte köpt vår egen digitalkameran än utan jag fick nöja mig med min brors helautomagiska, menmen.. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 11:44 pm
Arachnaphobia ---> Riktigt snygga dem med måste jag verkligen på säga. Du fick med några riktigt snygga moln på bilderna också. 3nodding Jag gillar dem iaf. Men det kan ju också vara för att jag är lite svag för solupp/-nedgång. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|