Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
Fotografhörnan Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14 ... 37 38 39 40 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Meowth o3o

PostPosted: Sat Sep 25, 2004 5:28 pm

jag måste bygga domedagsvapen i lego med pungis och sen fota dem blaugh
PostPosted: Sun Sep 26, 2004 12:20 am

Jag har ett litet problem jag fick inatt när jag fick för mig att gå ut och fota. Månen var sådär megafin på himlen, och med moln framför och grejor och det såg wünderbart ut. Men jag lyckades inte få både månen och molnen bra, antingen blev det molnen skarpa, fina och månen som lyste starkt som attan, eller så blev det en skarp måne och inga moln alls. Vad gör man? Något tips? Har för mig att min pappa har sagt något någon gång, men tyvärr är han inte hemma i helgen. ._. Hjälp mig xd

Aranea

Filthy

Vice Captain

PostPosted: Sun Sep 26, 2004 12:40 am

Drevlin
Filthy
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Skåda detta underverk taget utifrån Filthy's värld. xd domokun

Verkar som om någon haft tråkigt och byggt ett berg av godis. o_ô Sen fotat det. Jag brukar bygga torn av saker jag har tillgång till när jag har tråkigt. sweatdrop

det var precis det jag hade. *nods*
Jag brukar också bygga torn av saker. Särskilt godis. domokun
PostPosted: Sun Sep 26, 2004 1:54 am

Ou, många fina bilder. 3nodding

GrimCupid

Drevlin
Crew

PostPosted: Sun Sep 26, 2004 4:14 am

Filthy
Drevlin
Filthy

Verkar som om någon haft tråkigt och byggt ett berg av godis. o_ô Sen fotat det. Jag brukar bygga torn av saker jag har tillgång till när jag har tråkigt. sweatdrop

det var precis det jag hade. *nods*
Jag brukar också bygga torn av saker. Särskilt godis. domokun

Hehe...welcome to the club. *tummen upp* wink
PostPosted: Sun Sep 26, 2004 4:17 am

Arachnaphobia
Jag har ett litet problem jag fick inatt när jag fick för mig att gå ut och fota. Månen var sådär megafin på himlen, och med moln framför och grejor och det såg wünderbart ut. Men jag lyckades inte få både månen och molnen bra, antingen blev det molnen skarpa, fina och månen som lyste starkt som attan, eller så blev det en skarp måne och inga moln alls. Vad gör man? Något tips? Har för mig att min pappa har sagt något någon gång, men tyvärr är han inte hemma i helgen. ._. Hjälp mig xd

Jag vet faktiskt tyvärr inte. Har själv försökt men det går heller inge bra. x_x Det är skitsvårt. Kan inte hjälpa dig... sweatdrop

Drevlin
Crew

Aranea

PostPosted: Sun Sep 26, 2004 6:47 am

Drevlin
Arachnaphobia

Jag vet faktiskt tyvärr inte. Har själv försökt men det går heller inge bra. x_x Det är skitsvårt. Kan inte hjälpa dig... sweatdrop

ajdå :p det är ju molnen jag vill ha *s* månen är ju faktiskt förvånansvärt lätt att få skarp har jag märkt smile
PostPosted: Sun Sep 26, 2004 7:36 am

Filthy

Vad fint Martin xd Vilket konstverk, ett sådant man vil äta upp xd

chibi_chan
Captain

Emperor Lothar

PostPosted: Sun Sep 26, 2004 7:46 am

Valkyria86
[img]http://img.photobucket.com/albums/v483/Valkyria86/DSCF0127.jpg[/img]
Den där gillar jag skarpt *sparar* domokun
PostPosted: Sun Sep 26, 2004 11:13 am

soluppgångar i Finland är väldigt vackra. se själva. Dimma, sjö, vackra färger. underbart! heart
tog den med pappas digitalkamera, sommaren 03 :nod:

icedrop

icedrop

PostPosted: Sun Sep 26, 2004 12:02 pm

edit: dubbelpost stressed
PostPosted: Tue Sep 28, 2004 1:26 pm

icedrop
soluppgångar i Finland är väldigt vackra. se själva. Dimma, sjö, vackra färger. underbart! heart
tog den med pappas digitalkamera, sommaren 03 :nod:

*bild*

Den är jättefin, är galen i vackra solupp-/nergångar ^^

Aranea

Drevlin
Crew

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 4:22 pm

Jäkligt mysig miljö bild där icedrop. Den gillade jag verkligen. Riktigt mysig. 3nodding
PostPosted: Tue Sep 28, 2004 10:34 pm

User Image

User Image
Midnattssol i Kiruna *kände sig sugen att posta* :p

Tyvärr så hade vi inte köpt vår egen digitalkameran än utan jag fick nöja mig med min brors helautomagiska, menmen.. ^^

Aranea

Drevlin
Crew

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 11:44 pm

Arachnaphobia ---> Riktigt snygga dem med måste jag verkligen på säga. Du fick med några riktigt snygga moln på bilderna också. 3nodding Jag gillar dem iaf. Men det kan ju också vara för att jag är lite svag för solupp/-nedgång. razz
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14 ... 37 38 39 40 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces