Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ice-kit

PostPosted: Mon May 09, 2005 8:58 am

kiek
Ice-kit
Ja ik heb met hem gepraat..euh is beetje lang verhaal..haha we waren bijna 3 jaar lang vrienden (close ook nog) dus dat praten ging wel, maar elkaar pijn doen ook sad Ik had al verkering ne nog steeds wel..maar ik weet niet meer of dat zo goed is ik bne nogal in de war..en voel me stom redface sweatdrop

okee, je hebt met hem gesproken, maar heb je ook al voor jezelf alles op een rijtje gezet?
Ik heb het geprobeerd en telkens als ik iets denkvan ..hhee ik bne eruit dan gebeurt er promt iets dat dat door de war schopt en dus niet echt ik wee thet niet.. redface
PostPosted: Mon May 09, 2005 9:05 am

Ice-kit
The Forbidden Angel
Ice-kit
The Forbidden Angel
Ice-kit
The Forbidden Angel
Ice-kit
The Forbidden Angel
Ice-kit

hmm zoiets.. maar niet echt.. wel iemand van wie ik zoveel hou dat ik eigenlijk niet zonder hem kan en ook niet wil, maar wel moet crying
en er zijn genoeg jonges dat weet ik wel..maar niet zoals hij

Aaahw sad Knuf.. jawel met tijd kom je over hem heen.. echt

*accepteerd knuffel.* dankje wel!
maar hoe lang dan? Alles wat ik doe hij is in mn gedachten..
hoeveel tijd?

Ik weet het niet dat kan echt wel een maand duren ofzo sad Maar niet te veel meer met hem omgaan helpt ook, en ga lekker andere jongens spotten!

Hij is/was dus niet mn "het" vriendje, maar wel "gewone" speciale vriend

Was/ben je verliefd op hem? Heb je al geprobeerd met hem te praten?
Ja ik heb met hem gepraat..euh is beetje lang verhaal..haha we waren bijna 3 jaar lang vrienden (close ook nog) dus dat praten ging wel, maar elkaar pijn doen ook sad Ik had al verkering ne nog steeds wel..maar ik weet niet meer of dat zo goed is ik bne nogal in de war..en voel me stom redface sweatdrop

Aaahw.. doe het rustig aan.. Sja als dat praten niet helpt kunnen jullie het beter even laten rusten denk ik.. misschien over een tijdje dat het wel weer gaat? Dat weet 'k niet, wel zonde als je 3 jaar close friends met hem was! Maar je komt der wel uit meis 3nodding

Ja dat doen we nu, lekaa rniet zien, geen contact enzo..het valt beejte zwaar..maar ik zal wel moeten..eruit komen dan smile dankje 3nodding heart

You're welcome heart

The Forbidden Angel

ButtonFly

PostPosted: Mon May 09, 2005 9:15 am

On my mind: Morgen lekker vrij! I heart School!
PostPosted: Mon May 09, 2005 9:17 am

ButtonFly
hahah LOl dat kun je ook als tegenstrijdig opvatten..wnat als je zo van school houdt dan is het niet lekke rom virj te zijn blaugh
maar dat bedoelde niet dnek ik xd

Ice-kit

Jenske

PostPosted: Mon May 09, 2005 9:18 am

ButtonFly

Grrr.... Wil ik ook! domokun

On my mind number 1: Balen. Zou vandaag beugel krijgen. Vrij vragen naar school. Me moeder brengt me naar de ortodontist ( Hoe je het ook mag schrijven ) Kom ik daar. Is de beugel er nog niet..... Wachten!

On My Mind Number 2: Vandaag ben ik (pas) 4 weken op Gaia! biggrin
PostPosted: Mon May 09, 2005 9:21 am

Jenske
ButtonFly

On my mind number 1: Balen. Zou vandaag beugel krijgen. Vrij vragen naar school. Me moeder brengt me naar de ortodontist ( Hoe je het ook mag schrijven ) Kom ik daar. Is de beugel er nog niet..... Wachten!

Ik moet ook een beugel. Ik ben nu 14, en moet hem 2 jara inhouden. Ik zou hem eigenlijk in de vakantie krijgen. Maar er was nog een tand die geen zin had om door te komen. (De melktand op die plaats was al een paar jaar geleden getrokken) En ik heb daar misschien niet genoeg plaats voor in m'n smoel. 'Afwachten tot de volgende keer' Zei die, nou bedankt hoor!

ButtonFly

Jenske

PostPosted: Mon May 09, 2005 9:27 am

ButtonFly
Jenske
ButtonFly

Ik moet ook een beugel. Ik ben nu 14, en moet hem 2 jara inhouden. Ik zou hem eigenlijk in de vakantie krijgen. Maar er was nog een tand die geen zin had om door te komen. (De melktand op die plaats was al een paar jaar geleden getrokken) En ik heb daar misschien niet genoeg plaats voor in m'n smoel. 'Afwachten tot de volgende keer' Zei die, nou bedankt hoor!

Haha! Ja zoiets herken ik. Ik heb te grote tanden ( of een te kleine kaak ) dus het zit allemaal heel krap. En 1 hoektand zit zo klem dat hij er niet uit kan. Die moet ook nog getrokken worden.
PostPosted: Mon May 09, 2005 9:54 am

Jenske
ButtonFly
Jenske
ButtonFly

Haha! Ja zoiets herken ik. Ik heb te grote tanden ( of een te kleine kaak ) dus het zit allemaal heel krap. En 1 hoektand zit zo klem dat hij er niet uit kan. Die moet ook nog getrokken worden.

ik hem hem ook ruim 2 jaar gehad ^_^''' maar hij is er uit en het was alsof je mond meer ruimte had dan daarvoor (wat eigenlijk niet waar is want er is een ijzere draadje in je smoel gekomen >.>)

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Ice-kit

PostPosted: Mon May 09, 2005 10:09 am

denkt: ik moet zo van de pc af en andere dingen doen maar heb geen zin eek
PostPosted: Mon May 09, 2005 10:10 am

Ice-kit

iets dat lijkt op huiswerk?

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Ice-kit

PostPosted: Mon May 09, 2005 10:13 am

kiek
Ice-kit

haha LOl ja.. huis schoonmakne opruimen biggrin is iig in huis werken dus.. maa rik ga nu echt bezig.. laters allemaal!
PostPosted: Mon May 09, 2005 10:28 am

Ice-kit

Wat komt me dat verschrikkelijk bekent voor. rolleyes razz

Jenske

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Mon May 09, 2005 10:29 am

Ice-kit
kiek
Ice-kit

haha LOl ja.. huis schoonmakne opruimen biggrin is iig in huis werken dus.. maa rik ga nu echt bezig.. laters allemaal!

okee latr ^_^
PostPosted: Mon May 09, 2005 11:49 am

>>
<<

ik heb weer een pink link gehad
in 2 dagen 3 pink links xp
en 1 pink giftbox ><"

Shin Asuka

Ice-kit

PostPosted: Mon May 09, 2005 12:07 pm

Shin Asuka
>>
<<

ik heb weer een pink link gehad
in 2 dagen 3 pink links xp
en 1 pink giftbox ><"

gefeliciteerd
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games