|
|
|
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 8:55 am
Men, men, men... JAG KOMMER! :D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 10:26 am
Jag kommer också. talk2hand heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 1:39 pm
Ohoho, listan blir bara längre och längre. :B Skoj att så många är intresserade. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 2:02 pm
men, jag vill inte komma om jag bara kommer över dagen. Jag vill stanna ett tag också~ <3 Nån som har husrum? :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 2:13 pm
Hopey Och PerT... hon ljuger D: Sa att hon hade skrivit om hon skulle komma eller inte... D': Men det har hon inte!!!1!1!1 T_____T;;; cutcutcut- // -Också Shin hos Hopey- jag sa inte att jag hade skrivit ifall jag skulle komma eller inte, jag sa; "kolla i tråden!" DÄR STÅR DET ATT JAG KANSKE, OM JAG KAN, KOMMER.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 2:59 am
Dark Erica men, jag vill inte komma om jag bara kommer över dagen. Jag vill stanna ett tag också~ <3 Nån som har husrum? :'D Shin har husrum för 3 pers hemma :'D Dock madrasser på golvet i hans rum xD // Shin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 4:47 am
SNART ÄR DET DAGS!! *humpar Grims ben* XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 7:47 am
Blixtra SNART ÄR DET DAGS!! *humpar Grims ben* XD Oh my, want yer dessert early? xD <33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 17, 2006 6:33 pm
BLIXTRA! O:
Glömm inte Skies of Arcadia, FFS!
<3
Muaha. Jag ska passa på att fråga: Finns det rum för en liten Meijerem i någons hus för en nat?
Jag menar, ifall man spenderar 2 och en halv timme på att åka tåg, sååå... XD;
Jag är ren, skräpar inte ner, kan sova på golvet, kan laga mat, behöver inte rastas, kan det bli bättre? :DD
Jagbaraundrar~ heart
Finns det platser kvar hemma hos dig, Shin? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 1:20 am
Jag vet inte, Krim ska sova här, vet inte hur det blir med PerT, får kolla med min mor senare idag o:
Men det ska nog ordna sig :3
Gäller det bara dig eller ska du ha någon med dig också? o:
Det är en liten lägenhet så du vet Meji xD
En liten 3a i gehttot :'3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 1:54 am
:'DD
Kurenai har dålig hörsel. Vill ni henne nåt, måste ni prata högt. .^.;
Fast skrika är inte nödvändigt...oftast.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 1:54 am
Meijer: I wont forgett zhe game! ^^, Promise~ Mwah, annars är det bara för mig att gå och hämta det, jag bor i stan så.. Det ordnar sig! Mwahahahaha~
Grim: Of course I want meh dear! wink
edit: OM JAG SKA GÖRA TÅRTA MÅSTE JAG FÅ PENGAR EFTERÅT!! JAG ÄR HUR FATTIG SOM HELST!! >.<;; och!!!!!!!!!! ska man ta med sig egen dricka? :'3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 2:06 am
Det är bara jag som ska sova över, Shin. o: Mika åker hem på onsdag morgon, sååå~ Litet hus? WTF? Jag som är van och bo i våran 14 rum och kök villa. D: heart
Najsu, Blixie~ <3 Lätt att man kan betala för tårtan. :DD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 2:51 am
Blixie: Skitbra att du kom ihåg tårta xD
Det är typ, ca 20 pers som kommer, så se till att alla får en liten bit tårta var :3
Och självklart ska du få pengar för det också. o:
Meijirem: Ok, då vet jag, men jag väntar fortfarande på att mamma ska vakna! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 2:52 am
Gällande dricka... Vi kommer ta med massa vatten så vi kan blanda saft, och saft kommer jag ta med mig lite av, och hoppas någon annan kan ta med sig lite också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|