Kuinka paljon keskinmaarin katsot televisiota paivassa? |
Tosi vahan... en oikeastaan yhtaan. |
|
42% |
[ 15 ] |
Noin tunnin |
|
20% |
[ 7 ] |
Noin 2 tuntia |
|
25% |
[ 9 ] |
Noin 3 tuntia |
|
5% |
[ 2 ] |
Noin 4 tuntia |
|
5% |
[ 2 ] |
Niin paljon etta melkein havettaa... melkein... |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 35 |
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 10:48 am
Mie en taaskaan tiedä mitä telkasta tulee tai mikä on in...kattelin just loppuun Housen kolmannen tuotantokauden ja nyt voisi taas vaihteeksi aloittaa Greyn anatomian.Jostakin syystä en ole Lostia kattonut enää aikoihin... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 4:03 am
Kton aika vähän tv:tä. Talvella n. 1,5 h päivässä: 3. Kivi Auringosta Frendit Simpsonit heart heart heart
Ja kesällä 0h-0,5h päivässä: Ei mitään tai Simpsonit heart heart heart
Simpsonit on vaan maailman paras ohjelma, sanokaa mitä sanotte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 4:04 am
Carmen LaVihta Mie en taaskaan tiedä mitä telkasta tulee tai mikä on in...kattelin just loppuun Housen kolmannen tuotantokauden ja nyt voisi taas vaihteeksi aloittaa Greyn anatomian.Jostakin syystä en ole Lostia kattonut enää aikoihin... sweatdrop Ehkä siitä syystä, että House tuli samaan aikaan kuin Lost...? mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 10:31 pm
House, Heroes ja Psyk. Siinäpä on minun viikottainen telkkarilistani.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 25, 2007 2:20 pm
Kuvitelkaa se Dressmann-ääni puhelinmyyjänä!
XD
"Avotakasta, hyvää päivää."
Olen nauranut tuota maha kippurassa kaksi viikkoa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 27, 2007 6:34 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 12:24 am
kesälomalla mä katon serranon perhettä ja 6teen ja onnen päivä loppu päivän tujottelen mtv:eetä
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 8:37 am
En katso nykyään kovin paljoa TV:tä. Nettiaddiktio sen kun pahenee. @_@
Ennen Summeri oli minulle mukava kesäperinne, mutta joko ohjelma on mennyt erittäin huonoon suuntaan tai sitten makuni on muuttunut reilusti - en nykyään katso sitä ollenkaan. >_< No jaa, välillä jos en pääse koneelle mutta muuten en. 6teen on kyllä ihan mukava ohjelma ja Onnen Päiville on kiva nauraa. :'D
Ja yleensä katson arkipäivisin Simpsonit. Se ja Muodin Huipulle ovat ainoita amerikkalaisohjelmia [ja Muodin Huipulle ainut tosi-tv-ohjelma] joita katson. Katsooko kukaan muu Muodin Huipulle-ohjelmaa? 8D
"Andre, where's Andre?" xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 13, 2007 7:30 am
mä katon greyn anatomiaa,pakoa,lost,rumaa bettya ja 4 leffaputkea
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 13, 2007 10:08 pm
Tällä hetkellä television katseluni on muuten täysin sattumanvaraista. Se voi olla päällä tuossa sivussa koko aika mutta yleensä vain vilkaisen sitä sivu silmällä siinä jossain kohtaa.
Ainoat sarjat joita sitten seuraan niin aktiivisesti kuin mahdollista on oikeastaan Jericho ja Dexter. Salkkareita, Frendejä ja Simpsoneita katson myös, mutta lähinnä vain siksi että parempi puoliskoni niitä tuppaa töllöttää... surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 12:15 pm
...tun uutis lisät! Miulla meni päivä nyt vituiks ku ei tuu Dexteriä. Mitää muuta ole itseasiassa tältä päivältä oottanutkaan... Koulun jälkeen oli jo sellanen "noh, onneksi tänään tulee Dexter..." -fiilis. Sin män seki ilo...... stare
Noh... Torrentit on hieno asia...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 12:27 pm
Pikku-Timppa ...tun uutis lisät! Miulla meni päivä nyt vituiks ku ei tuu Dexteriä. Mitää muuta ole itseasiassa tältä päivältä oottanutkaan... Koulun jälkeen oli jo sellanen "noh, onneksi tänään tulee Dexter..." -fiilis. Sin män seki ilo...... stare Noh... Torrentit on hieno asia... Ja mitä nyt näitä nelosen sivuja tutkin, en ole ainoa jota ketuttaa. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 12:35 pm
MacGyverin Avaruusseikkailut (a.k.a. Stargate) koukutti jälleen, vuosien jälkeen. Onneksi löysin DVD-boxin kaupasta, ei tartte huolia katseluajoista kun niin huono olen muistamaan kaikki esitysajat sun muut.
...ja kenen käsialaa grandiosapizzamainos on? Ajattelin käyttää syyllisen postilaatikkoa vessanpönttönäni, eihän tässä uskalla pian televisiotakaan avata.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 21, 2008 12:44 pm
Liftrasir MacGyverin Avaruusseikkailut (a.k.a. Stargate) koukutti jälleen, vuosien jälkeen. Onneksi löysin DVD-boxin kaupasta, ei tartte huolia katseluajoista kun niin huono olen muistamaan kaikki esitysajat sun muut. Aye. Sarja on oikeitten scifi hörhöjen mielestä vain keskinkertaista hömppää, mutta itsehän tykkään. Ajattelin ladata kaikki 10 tuotantokautta, koska rahat ei riitä boxeihin. 3nodding Liftrasir ...ja kenen käsialaa grandiosapizzamainos on? Ajattelin käyttää syyllisen postilaatikkoa vessanpönttönäni, eihän tässä uskalla pian televisiotakaan avata. Jep. Se vanha mainos oli huono, mutta tämä on jo karmeaa... ...toinen mitä henkilökohtaisesti vihaan, on se mäkkärin mainos, missä se pappa puhaltaa siihen sydeemiin... Liian kova ääni varsinkin klo 22:00 ylöspäin kun joku koittaa vielä nukkua vieressä. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 27, 2008 12:59 pm
En ole katsonut televisiosta muuta kuin BBC:tä ja uutisia n. viiden kuukauden ajan, joten ei hajuakaan nykyisestä sarjatarjonnasta. sweatdrop Paitsi ensimmäisen jakson Tudorsista katsoin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|