Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Ne aikoo hukuttaa Suomen animeen... Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ota keksi.
Kiitos ^:^
76%
 76%  [ 48 ]
Saasta ne Kustaa Vaasalle.
23%
 23%  [ 15 ]
Total Votes : 63

Eathlinn
Crew

PostPosted: Mon Jun 13, 2005 2:06 pm

Lahes aina manga on animea parempi, poikkeuksiakin on... Jing ja Scryed ainakin tulee mieleen.
Sanokaapas muita positiivisia poikkeuksia? ^^
PostPosted: Mon Jun 13, 2005 2:32 pm

Lista olisi kovin pitka...

...

......

Gravitation? Anime menee valista hieman yli...

Liffy Glitter

Wicked
Captain

PostPosted: Tue Jun 14, 2005 12:53 am

Mulla on ainakin paljon hauskempaa kattoo Ranmaa animena kuin lukea niita mangoja. Animessa kun on paljon enemman vitseja ja hahmot tulee jotenkin todellisemmiksi. Ainakin naissa alkupaan jaksoissa.
PostPosted: Tue Jun 14, 2005 8:25 am

Eathlinn
Sanokaapas muita positiivisia poikkeuksia? ^^

Ehka Naruto... animessa on 1. hauskat aaninayttelijat, 2. tappelukohtaukset parempia (mangassa vaan viivoja ja areita ilmeita), jne.

Luwina

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Jun 14, 2005 11:26 am

Wicked
Mulla on ainakin paljon hauskempaa kattoo Ranmaa animena kuin lukea niita mangoja. Animessa kun on paljon enemman vitseja ja hahmot tulee jotenkin todellisemmiksi. Ainakin naissa alkupaan jaksoissa.

Oikeastaan samaa mielta.

Ja en tieda olenko ainoa tata mielta oleva mutta se mangan jalki on jotenkin rumaa... ei silla etta itse muka piirtaisin paremmin, mutta mina en vain pida siita. Anime sitten... yays!
PostPosted: Tue Jun 14, 2005 12:54 pm

Liftrasir
Lista olisi kovin pitka...

...

......

Gravitation? Anime menee valista hieman yli...

Sen kokkisota jutun jalkeen... (Oikso jossain volume 7 tai 8 tienoilla?) mult ameni ihan into lukea Gravi mangaa. Etenkin kun joku viela meni sanomaan mulle, etta se jatkuu samanlaiseen tyyliin siita. Se episodi meni vaan niin yli. :shivers:

Naruto on kyll kivempi mangana.

Ranmasta olen oikeastaan samaa mielta Wickedin kanssa 3nodding

Eathlinn
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Jun 14, 2005 1:49 pm

Eathlinn

Sen kokkisota jutun jalkeen... (Oikso jossain volume 7 tai 8 tienoilla?) mult ameni ihan into lukea Gravi mangaa. Etenkin kun joku viela meni sanomaan mulle, etta se jatkuu samanlaiseen tyyliin siita. Se episodi meni vaan niin yli. :shivers:

No mie olen lukenut vain kutoseen asti ja siihen mennessa ihan luettavaa... ... se hyva puoli on, ettei koko ajan ole sita kamalaa "Yuki! YUKIII~!"-raakymista.
PostPosted: Wed Jun 15, 2005 12:31 pm

Luwina
Btw, tietaako kukaan kuka tama tyyppi on ja mista?

Wah, nyt mina sain sen selville! Se on Chrono manga/anime Chrono Crusadesta. (En oo koskaan kuullukkaa)

Luwina

Wicked
Captain

PostPosted: Thu Jun 16, 2005 3:34 am

Liftrasir
Eathlinn

No mie olen lukenut vain kutoseen asti ja siihen mennessa ihan luettavaa... ... se hyva puoli on, ettei koko ajan ole sita kamalaa "Yuki! YUKIII~!"-raakymista.
Aaaamen.
PostPosted: Mon Jun 20, 2005 6:31 am

Luwina
Luwina

Wah, nyt mina sain sen selville! Se on Chrono manga/anime Chrono Crusadesta. (En oo koskaan kuullukkaa)

Mie olen, mie olen! *hyppelehtii innoissaan* Tosin vain tiedan, etta sellainen peli(kin) on olemassa sweatdrop

Grimmuli

Wheezing Prophet

Tsuzue

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 11:23 pm

eilen nain ensimmaisen jakson kenshinia!!!
meitsi tykkasi.. 3nodding

...ei siita sen enempaa... xp
PostPosted: Tue Jun 21, 2005 11:26 am

Grimmuli
Luwina
Luwina

Mie olen, mie olen! *hyppelehtii innoissaan* Tosin vain tiedan, etta sellainen peli(kin) on olemassa sweatdrop

biggrin

Jos jatkaisin manga-teemalla - oon lukenu Ayashi no Ceresta, Fushigi Yugia ja Kaori Yukin vahemman (no vahemman ja vahemman) tunnettua tuotantoa. (Kukaan muu?). Eras Kaori Yukin versio Tuhkimosta oli vallan mahtava! mrgreen Ei ehka sovi iltasaduksi perheen pienimmille, mutta... pirate
Nuo Watasen (eli AnC ja FY) jutut on aika paljon samanlaisia, ku Takashin Inuyasha ja Ranma. Valilla vahan liikaaki loytyy yhtymakohtia. Ja ne on vahan liian shojomaisia (miten aina kaykin niin, etta joka ainoa 5-40 vuotias mieshahmo rakastuu paattomasti naispaahahmoon? rolleyes ).

Luwina

Luwina

PostPosted: Tue Jun 21, 2005 11:30 am

Ja nyt ku lukemisesta alotin (en loytany millaan sita kirjastotopiccia eek ) niin luin jopa yhden ihan oikean kirjan! (varmaan taman vuoden toinen sweatdrop . Se toinen oli aikan pakollinen "Janiksen vuosi"). Se kirja oli "Nurmi vuoteenaan, Otorin klaanin taru 2". Tykkasin siita (ja eka osasta, jonka luin aika kauan sitte) sen verran, etta hankin kolmososan enkuksi (niilla tyypilla menee kuitenki puol vuossataa sen suomentamisessa). Mutta ne osat kannattaa lukea peratysten, se kirjailija luottaa sokeasti siihen, etta lukija muistaa joka ainoan yksityiskohdan edellisesta kirjasta. Joka tapauksessa; uosittelen.
PostPosted: Thu Jun 23, 2005 5:15 am

Luwina
Ja nyt ku lukemisesta alotin (en loytany millaan sita kirjastotopiccia eek ) niin luin jopa yhden ihan oikean kirjan! (varmaan taman vuoden toinen sweatdrop . Se toinen oli aikan pakollinen "Janiksen vuosi"). Se kirja oli "Nurmi vuoteenaan, Otorin klaanin taru 2". Tykkasin siita (ja eka osasta, jonka luin aika kauan sitte) sen verran, etta hankin kolmososan enkuksi (niilla tyypilla menee kuitenki puol vuossataa sen suomentamisessa). Mutta ne osat kannattaa lukea peratysten, se kirjailija luottaa sokeasti siihen, etta lukija muistaa joka ainoan yksityiskohdan edellisesta kirjasta. Joka tapauksessa; uosittelen.

Mulle on ko sarjaa kehuttu. Tarttis varmana kurkata 3nodding

Eathlinn
Crew

Eathlinn
Crew

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 5:16 am

[ Message temporarily off-line ]
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff