Omistatko lemmikin? |
Tokihan omistan. |
|
71% |
[ 35 ] |
Njaah... En, mutta olen hankkimassa. |
|
8% |
[ 4 ] |
Enpa. |
|
20% |
[ 10 ] |
|
Total Votes : 49 |
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 10, 2005 9:41 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 10, 2005 11:27 am
 Siin on miun kinni. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 10, 2005 12:05 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 10, 2005 12:19 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 6:54 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 9:05 am
Hihihii,saan kaiketi ensi viikolla kisun! surprised Kavin tanaan katsomassa ko. 8 viikkoista pojua,taman sisarta ja emoa.Olivat niin onnellinen perhe etta pahaa tekee erottaa heidat.Se poitsu,jonka mie otan,on valkoharmaa sopoliini.Nyt nimea keksimaan.Nykyinen omistaja kutsui sita Mungoksi... stare Ei passaa mun talouteen...Ajattelin Kunoa,mutta pitaa viela katsoa,sopiiko pikku muru nimeensa... biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 9:15 am
Aww ^^ Siun pitaa sitten laittaa siita kuva tanne biggrin
Heh, se nimenkeksinta on jannaa. Ei sita loppujenlopuksi kuitenkaan kayta, meidankin kissan nimi on Tiuku, mutta ei sita kukaan kayta... itse kaytan nimea Peto ja aiti sanoo sita Muruksi xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 9:16 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 9:18 am
Liftrasir Aww ^^ Siun pitaa sitten laittaa siita kuva tanne biggrin Heh, se nimenkeksinta on jannaa. Ei sita loppujenlopuksi kuitenkaan kayta, meidankin kissan nimi on Tiuku, mutta ei sita kukaan kayta... itse kaytan nimea Peto ja aiti sanoo sita Muruksi xD Nimenkeksinta on kylla rankkaa puuhaa.Olen jo vannonut etta se nimi tulee olemaan japanilainen...vaikka systeri jo ehdotti Terry Prachettin kirjoista tuttua Greepoa.Ei se mun tuleva katti ollut semmoisen susia syovan kisun nakoinen gonk ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 11:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 11:47 pm
No, meidan entinen kissa oli nimeltaan ihan vaan 'Katti'. Muita nimia oli "Trilli ad libitum" (korukuvio vapaasti mielen mukaan) ja "Kolli Antero" (kaikki meidan perheen miehet on toiselta nimeltaan anteroita).
Porukoiden nykyinen kissa on nimeltaan Siru, koska se ei osaa naukua vaan se 'sirisee'. Mut edelleenkin ma haluaisin sen kokonaan mustan poikakissan, jonka nimeksi tulisi Paula.
Mie tykkaan nimeta kaloja. Mutkun niita on vaikee tunnistaa jos on paljon samaa rotua... Yhes vaihees meidan (nyt tyhjassa) akvaariossa oli ~80 fisua, ja vain kahdella oli nimi (Venla ja Petri, en mie niiden oikeista sukupuolista ees tieda), kun en mie erottanu niita muita toisistaan. xD;
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 12:36 am
Me ollaan sitten Eathlinnin kanssa saavutettu jo 1/3 Wickedin tavoitteesta... Musta tyttokissa nimeltaan Myy, niin kuin tuolla aiemmin jo kerrottiin. ^^
Se on ehka sopoimmillaan, kun se tulee hieromaan paataan jonkin ihmisen leukaa tai nenaa vasten. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 4:41 am
Carmen LaVihta Liftrasir Aww ^^ Siun pitaa sitten laittaa siita kuva tanne biggrin Heh, se nimenkeksinta on jannaa. Ei sita loppujenlopuksi kuitenkaan kayta, meidankin kissan nimi on Tiuku, mutta ei sita kukaan kayta... itse kaytan nimea Peto ja aiti sanoo sita Muruksi xD Nimenkeksinta on kylla rankkaa puuhaa.Olen jo vannonut etta se nimi tulee olemaan japanilainen...vaikka systeri jo ehdotti Terry Prachettin kirjoista tuttua Greepoa.Ei se mun tuleva katti ollut semmoisen susia syovan kisun nakoinen gonk ... hei...annappa sille nimeksi Puar!!!! xd heart voih...mulle tulee joka vuosi kauhee kissa fanitus vaihe jollon tekis tosi mieli kisua!!!!!! heart heart gonk samoin kay aina jos joku ees mainitsee kissan sweatdrop ... Mistakohan johtuu? *haaveilee*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 4:43 am
Ihania kuvia kisuista muuten!!!!!!!! heart *tsiigaa paria hieman lahempaa* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|