|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2017 2:39 am
Jahoor, soms moet je een beetje inschikken hé. Kan moeilijk verwachten dat iedereen altijd kijkt en doet wat ik wil whee
Heb je ooit kots van een ander opgeruimd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 20, 2017 1:28 am
met 3 katten en voorheen 4 honden: sure. Van mijn nichtje, ook. 1x van mijn moeder. Dus ja, daar ontkom je niet aan.
Heb je ooit een popster of filmster ontmoet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 21, 2017 1:33 am
Poeh ik geloof het niet. Ik ben ook niet zo van het ophemelen van beroemde mensen, vrij nuchter van aard rolleyes
Heb je ooit een dagboek bijgehouden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 24, 2017 2:24 am
ja, maar nooit lang. Ook een blog geprobeerd. Ook niet lang. Ik ben geen dagboeker XP
Heb je ooit/ Ben je ooit 24 uur of langer wakker geweest?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 25, 2017 2:23 am
Dat zal haast wel, maar staat me niet echt meer voor de geest. Ik denk tijdens een lange reis of iets dergelijks? Vroeger hadden we ook filmnachten..
Heb je ooit twee relaties achter elkaar gehad zonder daar een tijdje tussenin vrijgezel te zijn geweest?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2017 3:39 am
nee sorry. Ik heb maar 1 relatie gehad en daar ben ik mee getouwd XP
Heb je ooit een avond alleen maar ongezond gegeten en geen spijt gehad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2017 9:35 am
Nee, niet dat ik mij kan herinneren. ik eet van af mijn 14e vrij bewust, waar ik wel spijt van heb is het eten van onzinnige light producten.
Heb je ooit, een bijna dood ervaring gehad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2017 4:15 am
niet echt... wel een keer zo veel pijn aan mijn hart gehad dat ik erg bang werd. En een keer in een droom vergeten te ademen dat ik bijna IRL stikte
Heb je ooit meer dan 3 dingen tegelijk gedaan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 30, 2017 12:38 pm
Dagelijks.. werken, praten, appen.... of appen/bellen, autorijden, muziek luisteren (I know slechte combi..)
Heb je ooit iemand versierd? en hoe dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2017 3:29 am
Yup. Niet echt bewust trouwens. Gewoon door mijzelf te zijn. 2 keer raden wie XP
Heb je ooit een vriend verloren om iets heel stoms? (of het terecht was of niet maakt niet uit. )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2017 11:21 am
Ik heb niet zo veel vrienden en ben er dan ook niet echt veel verloren.. whee
Heb je je ooit versproken over een geheim?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2017 3:19 am
zou heel goed kunnen. Soms weet ik me er nog wel uit te redden smile
Ergste nachtmerrie die je ooit hebt gehad en wilt delen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2017 4:21 pm
Niet echt een nachtmerrie, maar eerder een zeer vreemde droom, eentje die al 20+ jaar terug komt. Ik droom zeer realistisch, en in deze heb ik het gevoel dat ik zelf bij bewustzijn ben en de droom kan beïnvloeden maar de uitkomst blijft het zelfde.
Ik droom van een vreemde begraafplaats in de vorm van een cirkel met in het midden een grote witte toren. Om deze toren liggen 12 graven ook in een cirkel maar iets lager gelegen, de stenen zijn allemaal uniform ( op een grafsteen na kom ik zo op terug ) en hebben een vreemd schrift wat een beetje op soemerisch spijkerschrift lijkt alleen veel strakker.
Achter elk graf ligt een platte rechthoekige bak met water waar mensen steentjes in gooien. Ik zie 3 mensen bij zo'n graf staan, 2 volwassen en een jong meisje, dat meisje van een jaar of 7 of 8, lang donker haar met diep zwarte ( zielloze ) ogen loopt naar mij toe en verteld mij het een en ander over dit ritueel. De reflectie in het water heeft contact met de overledene en zij zegt dat ze niet verder kan gaan en wijst naar die ene grafsteen die geen schrift heeft de tekens lijken uitgebeiteld.
Daarna verdwijnt ze en gaat de droom verder.. een boze man van middelbare leeftijd komt naar mij toe en zegt dat ik hier niks te zoeken heb en verwijdert mij uit deze droom.
Heb je ooit moeten zingen voor de klas?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2017 10:58 am
Ja vreselijk, op de middelbare school.. en dan verplicht een stuk solo.. over nachtmerrie gesproken mrgreen
Heb je ooit yoga gedaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2017 1:02 am
Als Wiifit meetelt: ja
@Norwood: dat is best creepy... maar ook heel mooi als basis voor een verhaal =D
Heb je ooit iet oerhollands gedaan of gemaakt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|