Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Foodilishus! Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Nov 11, 2017 3:06 am

nee, we eten niet vaak vega. We eten wel minder vlees.

Gisteren zouden we pizza bij iemand eten, is die zelf gaan koken. Stuk gezonder, dat wel

Also, yay, ik ben 1 ons onder de 80 kilo geweest! Hopelijk gaat het nu weer doorzetten...
PostPosted: Wed Nov 15, 2017 2:23 am

Haha yay! whee
Hier weer iets minder suiker aan het eten.. op een gegeven moment was het 1 bak schepijs of chocolademousse per dag. mrgreen Suikerinname nu weer beetje genormaliseerd.. Vind vooral warme chocomel elke dag lekker

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Nov 21, 2017 2:57 am

met dit weer ben ik ook dol op soepen XD

Gisteren een zalmwrap gemaakt: gerookte zalm, avocado, surumi, ei, sla, paprika, komkommer, creme fraiche en dille. Goed vullend!
PostPosted: Wed Nov 22, 2017 12:56 am

Lekker!! Soep vind ik ook lekker, kan ik wel wat meer gaan maken goed idee smile
Vrijdag uit eten naar een sushi restaurant.. Dat wordt grill gerechtjes en sushi zonder rauwe vis eten. Ik mis het wel, aan de ene kant fijn om toch iets van sushi te eten, aan de andere kant maakt het de verleiding alleen maar groter xp

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Nov 24, 2017 2:16 am

@Forbidden: volhouden! Over een jaartje mag je weer helemaal los! (give or take...)

Gisteren italiaanse bollen uitgehold en gevuld met kaas, kipfilet, chorizo... makkelijk te eten pizzabol!
PostPosted: Sat Nov 25, 2017 2:26 pm

Haha jaaa.. het lukt ook wel 3nodding Origineel idee die bollen.
Ik mis weer alle structuur in mijn maaltijden haha, voor de komende week weer een strakke (gezonde) planning maken mrgreen

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Dec 03, 2017 2:52 am

Tante Fanny's bladerdeeg, laagje creme fraiche, laagje dille, rijtje surimi en laagje zalm. Oprollen, snijden en de oven in. Makkelijk, snel, lekker!
PostPosted: Tue Dec 05, 2017 1:03 am

Airfryer voor mijn verjaardag gehad whee Myam die patat daaruit is wel goed. Je kan er ook mee bakken of groentes instoppen, maar dat moet ik nog ontdekken wink

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Dec 10, 2017 3:47 am

wij willen voor een airfryer gaan wanneer onze hete lucht oven er aan gaat. Op dit moment is het zinloos 2 apparaten te hebben die bijna hetzelfde kunnen.

Wij hebben een appelboom in de tuin. We wisten niet wat te doen met al die appels, dus hebben we maar appelstroop gemaakt.
PostPosted: Sat Dec 16, 2017 11:59 am

Lekkerrr! Appelmoes maken? Is een craving van mij afgelopen weken wink

Wat wordt jullie kerstdiner?

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Dec 17, 2017 4:40 am

We weten bij de schoonouders, dus weinig invloed XP Bij de een een meer traditioneel (verschillende schotels) andere gourmetten of lasagna. Bij mijn eigen ouders uit eten, vanavond. Wij doen het altijd eerder, lekker rustig en geen gedoe met welke van de 3 ouderparen we welke kerstdag bezoeken.

Appelmoes is niet zo lang houdbaar als appelstroop XP
PostPosted: Mon Dec 18, 2017 11:53 am

Stuur maar een paar potten appelmoes op mrgreen

Tsjee, 3 ouderparen is helemaal een klus kan ik me zo voorstellen wink

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Dec 30, 2017 3:45 am

behoorlijk. zeker als 2 ervan elkaar niet kunnen luchten of zien....

Gisteren eens een vegadagje gehad. Ik heb te veel gegeten XP Het vult niet
PostPosted: Mon Jan 01, 2018 4:16 am

Vega ligt inderdaad vaak minder zwaar op de maag. Kwestie van wennen en accepteren dat het voldoende is ook als je je niet "vol" voelt. biggrin Ik heb weer allemaal goede voornemens betreft eten haha, eerste weekschema gemaakt.. Veel groente, min. 1 x per week vis en 1 x per week vega. Benieuwd hoe lang we het dit keer volhouden wink

Maar nu eerst al het ongezonde in huis opmaken en ontbijt met oliebollen en appelflappen 4laugh

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Jan 06, 2018 12:16 pm

ik merk wel dat als ik niet eet tot ik 'vol' ben, ik letterlijk zwak op mijn benen word. Blijkbaar is mijn vol ook genoeg vol. Ik eet ook eigenlijk niet zo veel, dus misschien dat daarom mijn limiet ook zo duidelijk is.

Wij hebben bijna geen feestdagenvoer meer - enkel nog een aardappelsalade XP
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas