|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 07, 2005 9:52 am
onks kukaan pelannut DotHack:eja läpi,kun meikä ei pääse eteen päin crying haluis apuja 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 10, 2005 6:52 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 10, 2005 7:33 am
Minulla ois ihan larppiinkin sopivaa vaatetusta, mutta ei taalla nykyaan kukaan ole kiinnostunut kuin chattiropeista... *huokaus* Oli se toista ennen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 10, 2005 8:04 am
Eipa taalla Kouvolassakaan paljon larppeja ole, en ainakaan tieda olevan. Tosin, tana viikonloppuna oli vampire-larppi, kaverin vetama. En mennyt, kun ei vampyyrit liiemmin innosta.
Pitaiskohan joskus itse tehda sellainen? Hmm. Aika paljon hommaa siina kylla olis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 10, 2005 8:04 am
Liftrasir Minulla ois ihan larppiinkin sopivaa vaatetusta, mutta ei taalla nykyaan kukaan ole kiinnostunut kuin chattiropeista... *huokaus* Oli se toista ennen... Muhu, kyllahan sina olet suomen larpliiton sivuja tarkastellut? Varsin innostuneita larpeista siella edellen... eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 10, 2005 8:19 am
KitsunekoChan Liftrasir Minulla ois ihan larppiinkin sopivaa vaatetusta, mutta ei taalla nykyaan kukaan ole kiinnostunut kuin chattiropeista... *huokaus* Oli se toista ennen... Muhu, kyllahan sina olet suomen larpliiton sivuja tarkastellut? Varsin innostuneita larpeista siella edellen... eek Meinasin ihan ettei kaverit kiinnostuneita. Kammoan vieraiden kanssa pelaamista... x) Pitaisi kai paasta siita tavasta eroon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 15, 2005 4:42 am
Okei, mie elaydyn ehka liikaa hahmoon. Ehka.
Mie oon suunnilleen koko yon itkenyt sita, kuinka miun hahmo joutui kahteen epareilulta tuntuneeseen riitaan pelihahmojen kesken (ja tassa tarinassa on vain kolme hahmoa, joten hahmoni riiteli kaytannossa tiimin kaikkien muitten kanssa). Kiva kiva.
Ja minusta se tuntui epareilulta. Tai no, kuvitelkaapa. Sinut on laitettu kaitsemaan psykoottista, taysi-ikaista tyttoa, joka tahallaan hankkii itselleen sahkoshokin (joka on maagista energiaa pelissa, mutta taman hahmon nakokulmasta sahkoa). Kun sitten koitat lapsaista jarkea paahan tytolle, teille syntyy riita. Lopulta, kaannyt kannoillasi ja paatat lahtea, koska jos jaisit kauemmaksi aikaa, loisit uudestaan ja kovempaa tuota tyttoa, joka kovin yllyttaa sinua tappeluun. Seuraavana paivana maagi, jolle lupasit pitaa tasta psykosta huolta, haukkuu sinut pikkulapseksi, koska poistuit paikalta ja taten rikoit lupauksesi.
Sitten, minulla aina menee sanat kurkkuun, kun yritan sosialisoida hahmolla. Kauhee paine kasautuu paalle enka mina sitten mitaan saa sanottua. Varsinkin, jos se on riitelemista. Se on arsyttavaa. Miten mie ikina tulen saamaan roolipelaamisesta ekspaakaan (my impossible dream), jos miulla menee sanat kurkkuun joka kerta? gonk
Joo joo. Tiedetaan. Sen pelinhan pitaisi keskittya itse tarinaan ja hahmoihin. Mutta silti. Minua masentaa joka ikinen pelikerta, kun jaetaan ekspaa ja mina en saa mitaan muuta kuin automaattisen, joka jaetaan kaikille aina session lopussa.
Toinen, mika pannii miun pelitaidoissa on se, etta mina en ikina pelaa hahmoilla sankarillisesti. Miun hahmot mieluummin pysyttelee vahdissa kuin astuu jonnekin pimeaan tunneliin, missa mika tahansa voi olla vastassa.... Saattaa olla fiksua joissain tilanteissa joo, mutta ei niista varmaan ikina sankareita tule. sweatdrop Pitaiskohan miun alkaa tehda rauhallisia hahmoja, jotka vaan hyssyttelee hurjapaisia hahmotovereitaan ja jotka miettii tarkkaan ennen kuin sanovat mitaan? Sen sijaan, etta tekisin spontaaneja pikku sankareita? Vaikka kyl mie rakastin sita miun yhta hahmoa, jolla ei tarvinnut valittaa yhtaan, mita teki tai sanoi. Se oli ihanan spontaani.... No, ne vaikeimmat hahmot taitaa sijoittua sinne jonnekin keskivalille.
Ja oikeesti, alkaa sanoko, etta mina pelaan liikaa ja minun pitaisi lopettaa roolipelaus, kun ette te voi siihen vaikuttaa. *On kuullut pariin otteeseen tuota ja se alkaa ottamaan paahan eika takuulla saa Tyttia lopettamaan ropettamista.*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 15, 2005 5:54 am
Ehka sie vaan pelaat vaarassa seurassa? Tai sitten se oli muuten vaan huono paiva blaugh Sita sattuu, etta kaikki tuntuu menevan pieleen...
Nyt akkia keksikaa minulle joku peli minka mie ostan huomenna, kraah!...
...jos sielta kaupasta loytys joku Megaman! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 15, 2005 6:07 am
Lempi Peli Vai??....Se varmaan on WWE: Smackdown vs. RAW
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 15, 2005 6:11 am
Luultavasti miulla oli huono paiva. Yleensa meilla menee ihan hyvin.... Saatan olla myos kiintynyt liikaa hahmoon. Siina on naet aika paljon minua itseani.
Kerrankin siella on miesotus, joka ei kaihda ihmissuhteitten pelaamista. blaugh
Osta sellainen sopo animerope, jos loydat. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 15, 2005 11:20 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 16, 2005 2:27 am
Jaa-a. Miu en tieda kauheasti poytaropeista, vaikka pelasinkin niita perati nelja vuotta. Ei edes mitaan hajua, pelasinko D&D:ta vai jotain muuta. o_x
Mutta hauskaa oli. xD Suurimmaksi osaksi sinne vaivautui kolme ihmista paikalle, jolloin pelia ei voitu pitaa, sitten ne selittelivat kuinka huono wintoosa on, mina nauroin ja istuin hiljaa paikallani. x) Sen lisaksi sen kerhon pitaja sai jotain 50mk siita, kun piti sita kerhoa (se oli kirkon tilaisuuksissa).
Ja chattiropeissakaan en osaa paljoa, kun peluutin mielipuolista haltianaista. x) Ei sita voi kutsua ropettamiseksi...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 16, 2005 2:47 am
Liftrasir KitsunekoChan Liftrasir Minulla ois ihan larppiinkin sopivaa vaatetusta, mutta ei taalla nykyaan kukaan ole kiinnostunut kuin chattiropeista... *huokaus* Oli se toista ennen... Muhu, kyllahan sina olet suomen larpliiton sivuja tarkastellut? Varsin innostuneita larpeista siella edellen... eek Meinasin ihan ettei kaverit kiinnostuneita. Kammoan vieraiden kanssa pelaamista... x) Pitaisi kai paasta siita tavasta eroon. En ole koskaan kaverien kanssa larpata koittanutkaan. *virnu* Pitaisi kokeilla, ehka, jos saisi ne innostumaan asiasta..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 16, 2005 2:50 am
Aeris89 jee p䤳in eteen p䩮 DotHack part3 xd jee jee domokun Mie oon Vetany vaa Part 1:sen gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 16, 2005 2:53 am
Itse wannon intiimin chattiropetuksen nimeen, eli toimin pelinjohtajana eraalle kaverilleni... Scifia ja historiallisia roolipeleja hyvin kirjallisena, ei saantoja. Poytaroolipeleja tekisi mieli kokeilla, mutta kun tuota puhetaitoa vahan uupuu... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|