|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 6:00 am
op het moment wel =3 en met jou?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 7:09 am
Zakou Nenharma op het moment wel =3 en met jou? ja prima ^_^''' ben vandaag maar een half uur op school gezeten voor mijn repetitie nederlands.... Kep toetsweek dus tis wel chill, behalve dat ik best wat moet leren >.> Zoals die stomme nl spellings toets vandaag waaraan ik uren heb gezeten om vervolgens binnen een half uur klaar te zijn ^_^''' naja maakt ook verder niet uit. En met jouw razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 8:07 am
Zakou Nenharma op het moment wel =3 en met jou? ja prima ^_^''' ben vandaag maar een half uur op school gezeten voor mijn repetitie nederlands.... Kep toetsweek dus tis wel chill, behalve dat ik best wat moet leren >.> Zoals die stomme nl spellings toets vandaag waaraan ik uren heb gezeten om vervolgens binnen een half uur klaar te zijn ^_^''' naja maakt ook verder niet uit. En met jouw razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 9:12 am
Argh! Word gek van het leren crying Rot geschiedenis. [ Sorry moest me ff uiten biggrin ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 9:53 am
ik ken het gevoel >.> Ik heb morgen CKV, tis niet moeilijk maar ik moet me er tot aanzetten om het te gaan leren (dat geldt ook voor wiskunde dat ik morgen ook heb..... kheb dus einem problem...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 11:23 am
Als ik later groot ben koop ik Jetix, en bouw 't om tot HET animekanaal van Nederland. NON-STOP ANIME! Jah, alles! Nee, geen hentai! Wij zeggen JA! Tegen CARDCAPTOR SAKURA, MEW MEW POWER, MERMAID MELODY! WIj zeggen JA! Tegen BLEACH, FRUIT BASKET, CHOBITS!
Crowd: Yeeeaaaaaah!
Go BF! Go BF! It's ya birthday!
Nou technisch gezien niet, maar je weet wat ik bedoel xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 11:30 am
OOO! Als jij alles koopt, mag ik dan alles op DVD zetten voor je het in de winkel smijt? ^_^ Ennuh.... ga je ook anime produceren (al kan dat niet echt aangezien we niet in Japan zitten....)? Ik heb zo 2 series op de plank en bergen ideeen! EN MAG IK DAN OOK STEMMEN DOEN???!
En ik wil alle merchandise op kind vriendelijkheid uittesten =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 11:33 am
Okee, dan ga ik kijken, op 1 voorwaarde.. GEEEEEEEN MEW MEW POWER!! WEL HET ORGINELE HOUDEN HOOR!!!!!!!! Dat is TOKYO MEW MEW!!!! ohwjah.... dat geldt ook voor de andere series (zoals geen cardcaptors... oftewel... vervormde anime smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 11:35 am
kiek Okee, dan ga ik kijken, op 1 voorwaarde.. GEEEEEEEN MEW MEW POWER!! WEL HET ORGINELE HOUDEN HOOR!!!!!!!! Dat is TOKYO MEW MEW!!!! ohwjah.... dat geldt ook voor de andere series (zoals geen cardcaptors... oftewel... vervormde anime smile Zekers!! SUBBED and not DUBBED! Want mijn hemel, Amerika die ver***** ook echt ALLE goede series!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 11:35 am
kittyocean OOO! Als jij alles koopt, mag ik dan alles op DVD zetten voor je het in de winkel smijt? Wil wel deel van de winst heart kittyocean ^_^ Ennuh.... ga je ook anime produceren (al kan dat niet echt aangezien we niet in Japan zitten....)? Ik heb zo 2 series op de plank en bergen ideeen! Zolang mensen het zien zitten mag het wel, doe ik bij mijn eigen manga ook xd kittyocean EN MAG IK DAN OOK STEMMEN DOEN???! Absoluut, maar ik laat alle echte anime gewoon Engels/Japans. Alleen de NEDERAnime mogen ingesproken worden. En niet te vaak dezelfde stem, anders krijg je net zoiets als bij Bloom/Ginger en Misty/Crystal. kittyocean En ik wil alle merchandise op kind vriendelijkheid uittesten =P Als die er komt xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 11:36 am
Maar die namen bij Tokyo Mewmew klinken zo stom: Ichigo (=aardbei) Wie noemt z'n kind nou aarbei? En Mint, Rettatsu (of iets dat er op lijkt), Purin, Zakuro...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 11:36 am
trouwens wink voor de verandering kun je er ok misschien J-pop uren in de nacht bijdoen ofzo smile Of gewoon muziek van hier...
Bergen ideeen?? Ik wil je best helpen hoor! (A)(A)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 11:42 am
kiek trouwens wink voor de verandering kun je er ok misschien J-pop uren in de nacht bijdoen ofzo smile Of gewoon muziek van hier... Bergen ideeen?? Ik wil je best helpen hoor! (A)(A) Call me stupid, maar wat is J-pop?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 11:45 am
I won't call your stupid smile
Dat is japanse popmuziek (voor zover ik het heb begrepen dan razz maar het klinkt wel logisch)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 11:58 am
kiek I won't call your stupid smile Dat is japanse popmuziek (voor zover ik het heb begrepen dan razz maar het klinkt wel logisch) eek Ik heb een waanzinnig idee! Ik kwam een paar maanden geleden een site tegen waar je musicvideos kon downloaden: Liedjes die op stukjes van anime gemonteerd zijn -Of andersom sweatdrop -! Kan ik vragen of ik ze mag uitzenden, er zitten echt een paar mega vette bij!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|