|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 6:34 am
D0ppelganger Valkyria86 jo, kan vara sant.. vad är du överkänslig mot då? ..Allt. sweatdrop Brukar inte smink, kan vara därför. Men jag hittade inte någon bild (utom den där) som jag inte ser ut som ett monster på. >_> Att man inte använder smink kanske inte är någon nackdel smile ' Som sagt, tycker att allat sådant uttrycker personlighet, och att man ska ha det som man trovs i!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 8:02 am
prrnill Hah, jag var med då! *slår d0ppel i magen* Det var ju du som fick kladda! *snärta på med piskan* wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 8:04 am
Valkyria86 Att man inte använder smink kanske inte är någon nackdel smile ' Som sagt, tycker att allat sådant uttrycker personlighet, och att man ska ha det som man trovs i! Jo, det är klart. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 2:01 pm
Nidder Här är jag.  Den är lite gammal, men den ser väl okej ut jallafall whee coolt whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:03 pm
Nidder Här är jag.  Den är lite gammal, men den ser väl okej ut jallafall whee GULLIG!!! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 1:55 am
Yannah Estub och här har vi mig 3nodding xd ---FOTO--- var sleepy när jag tog den här bilden . sweatdrop ska skicka in en annan bild på mig när jag har fixat mig 3nodding sweatdrop Det är verkligen kul att SE dig ! Hej och välkommen till Gillet! hehe tack smile , okey hej Yannah det var ett tag sen :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:09 am
hej hej alla^^
det kommer snart en bild på mig^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:17 am
Miradjii Petsy: Är jag söt? xp Tvivlar på att du är ful...
Filthy: Vem är inte snyggare än mig? xd Miradjii!! Du är ju jätte söööt!! ^^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:43 am
Sioxen Blixtra Sioxen Sioxen okej här är bilden på mig säg vad ni tycker^^  så vad tycker ni??Jag tycker att du är söt.. smile tackar...men söt??
och kom härSvenska Paradise HotelJa, söt!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:50 am
Petsy Sioxen Petsy Sioxen okej här är bilden på mig säg vad ni tycker^^  heart tackar heart Snygging där wink tackar^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:48 am
Blixtra Nidder Blixtra Nidder Blixtra *tycker fortfarande att Nidder är sööötast ;D ih.. Har du lagt upp någon bild då? Nej.. ska.. när jag har tagit någon vettig bild.. biggrin *ser fram emot* xd Jag har planer på att klä ut mig till katt så ;D Det blir nog den "vettiga" bilden sen.. blaugh Ja, det låter ju väldigt vettigt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:56 am
 moí! heart (btw, vem är dte som har gjort Filthy och Miradjii signaturer? De är så jekla snygga. Skulle personen som gjort dem tänka sig att göra en åt mig när jag har lite kläder? redface )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:20 am
jag e ny här men i alla fall här e jag sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:36 am
Massa trevliga och söta ansikten här inne nu. ^__^
soet: Hon som tecknat våra bilder heter Tora! Tora! här på Gaia. Hon hade nyss en bild auktion, tror slutbudet låg på 32000 eller något sådant vilket är relativt billigt med tanke på hur bra hon är på att rita.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:15 am
*pekar på signatur* Sådär ser jag ut, typ. Har gråsvart hår för tillfället, dock, eftersom mitt hår stöter bort hårfärgningsmedel (det skulle vara svart förut, för jag åkte på lajv och skulle spela mörkeralv).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|