|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 10:10 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 10:56 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 12:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 12:16 pm
s**t s**t omg omg! jag vill va med!!! han måste vara den enda person som är grymare än mig på gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 12:24 pm
YaY maridjii knäcker allt och alla xd vill va med i saken eller klubben 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 1:06 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 2:57 pm
"de ville köpa sidan och vadå.. jag svarade.. "orka?"" XDDD! ÄG! star wars parodi grejen var äg med XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 2:31 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 2:33 pm
Sakana-sama [ Alen ] "de ville köpa sidan och vadå.. jag svarade.. "orka?"" XDDD! ÄG! star wars parodi grejen var äg med XD Bilden i din signatur 䲠l䣫ert grym. Men det ser ut som om du har din hand innanf?ennes kjol. Eller att hon 䲠man. (Fr姡 inte xd ) Jag har det =D det är en heeemlig pg13 bild förstår du.. vi uttrycker våran kärlek till varandra genom art på våra gaia avatarer <333 XDD!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 2:35 pm
[ Alen ] Sakana-sama [ Alen ] "de ville köpa sidan och vadå.. jag svarade.. "orka?"" XDDD! ÄG! star wars parodi grejen var äg med XD Bilden i din signatur 䲠l䣫ert grym. Men det ser ut som om du har din hand innanf?ennes kjol. Eller att hon 䲠man. (Fr姡 inte xd ) Jag har det =D det är en heeemlig pg13 bild förstår du.. vi uttrycker våran kärlek till varandra genom art på våra gaia avatarer <333 XDD! *pixelhump on Alens pixel leg*
WHAT WILL SHE SAY, NOW THAT YOU'VE CHEATED ON HER?! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 2:40 pm
Sakana-sama [ Alen ] Sakana-sama [ Alen ] "de ville köpa sidan och vadå.. jag svarade.. "orka?"" XDDD! ÄG! star wars parodi grejen var äg med XD Bilden i din signatur 䲠l䣫ert grym. Men det ser ut som om du har din hand innanf?ennes kjol. Eller att hon 䲠man. (Fr姡 inte xd ) Jag har det =D det är en heeemlig pg13 bild förstår du.. vi uttrycker våran kärlek till varandra genom art på våra gaia avatarer <333 XDD! *pixelhump on Alens pixel leg*
WHAT WILL SHE SAY, NOW THAT YOU'VE CHEATED ON HER?! surprised She will probobly dump me for that mongolian kid.. ;_; i will miss her so much D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 22, 2005 12:33 pm
Sakana-sama Zero-Egon s**t s**t omg omg! jag vill va med!!! han måste vara den enda person som är grymare än mig på gaia. Agreed.
Med alla andra ocks宠 smile alla tycker att jag är nästa tuffast på gaia? sweeeeet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 1:50 pm
Alla som tycker om Morgan gör ett fangirlscream.
*fangirlscream*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 1:53 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 4:06 pm
stretches first page. Updated with piccs.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|