|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 2:07 pm
Gelieve mensjes die met Angel Lizzis probleem willen helpen ook zeggen dat het bij angel lizzi zaak hoort! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 2:10 pm
Waarom heeft norwood dhaar in gods naam op ignore gezet neutral *btw.... bevestiging van onze theorie van vandaag, niet dat dat goed is :*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 2:15 pm
•♥• Nanou? O.o Ai ja het is origineel norwoods topic en als hij voor wat voor reden dan ook niet wild dat zij in dingen van hem kan posten...
Als ze iemand van de "harde kern" (( XD )) was geweest zou ik zeggen maak een nieuwe topic aan maar ze is hier in tijden niet geweest... en de chatterbox houdt wel wat waarde.
Miss kan iemad het vorzichtig aan norwood vragen als angel lizzie beloof hem niet te pmmen en in andere topics van hem te posten?
•♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 2:15 pm
kiek Waarom heeft norwood dhaar in gods naam op ignore gezet neutral *btw.... bevestiging van onze theorie van vandaag, niet dat dat goed is :* Geen idee, ze hadden al eerder dat hij haar niet meer als vriend zag ofzow, ik heb norwood hier al heeeeeeeel lang niet meer gezien, en toch zijn 2 van de meest belangrijke guild topics van hem, en als lid en dan op de blocklist staan is geen pretje....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 2:27 pm
•♥• Ik vind het wel vreemt.. hij had je toch gewoon kunnen deleten en jouw vragen hem van jou lijst af te halen? waarom ineens blocken.. confused
Maar verlaat de guild niet om zo iets.. (miss is dat van een mule een idee? o.o ) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 3:07 pm
angel lizzie Darlaa •♥• Ik vind het wel vreemt.. hij had je toch gewoon kunnen deleten en jouw vragen hem van jou lijst af te halen? waarom ineens blocken.. confused
Maar verlaat de guild niet om zo iets.. (miss is dat van een mule een idee? o.o ) •♥• heeft hij ook geblocked omdat ik er achter wow komen waarom hij dat heeft gedaan. dus er is echt geen kans dat ik in zijn topics iest kan posten. Die 2topics zijn in het guild geheugen Gespijkert om het zo maar te zeggen, het zou ruw klinken te zeggen, delete ze maar en maar 2nieuwe.... confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 10:15 pm
angel lizzie mensen ik vraag ook niet om iets te wissen nee dat vraag ik niet. MAar je bent een harstikke liefe meid en dan kan je niet meer posten.....het is wel ruw van norwood om je te negeren, maar als hij nou die persoon die lief vraagt ok op negeren zet hebben we een nog grotere probleem! sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 10:20 pm
.~Horsie~Anne~. angel lizzie mensen ik vraag ook niet om iets te wissen nee dat vraag ik niet. MAar je bent een harstikke liefe meid en dan kan je niet meer posten.....het is wel ruw van norwood om je te negeren, maar als hij nou die persoon die lief vraagt ok op negeren zet hebben we een nog grotere probleem! sad •♥• hmm, ja misschien,
ze kan toch anders in die topic ook met een mule posten? E er zijn nog veel meer topics hier waar je kan kletsen en zo. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 10:47 pm
ik dacht dat die norwood die die topics had gemaakt zijn acount niet eens meer gebruikte XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 11:08 pm
Darlaa .~Horsie~Anne~. angel lizzie mensen ik vraag ook niet om iets te wissen nee dat vraag ik niet. MAar je bent een harstikke liefe meid en dan kan je niet meer posten.....het is wel ruw van norwood om je te negeren, maar als hij nou die persoon die lief vraagt ok op negeren zet hebben we een nog grotere probleem! sad •♥• hmm, ja misschien,
ze kan toch anders in die topic ook met een mule posten? E er zijn nog veel meer topics hier waar je kan kletsen en zo. •♥•Meschien als ze de tijd neemt der Mule der nieuwe Angel Lizzi te maken, door oversturen enbijwerken kan ze alles weer gewoon toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 12:34 am
je kan tog ook je naam veranderen, mischien dat het dan weer kan =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 1:42 am
.~Horsie~Anne~. Hey liefe mensjes van de guild, ik kreeg vandaag dit mailtje van ons lid Angel lizzi: angel lizzie zeg he wel ik zit met een probleem norwood heeft mij geblocked dat betekend dus dat ik in al zijn topics niet meer kan posten zo als je chatbox in de ADPE guild. ik denk datik dus maar beten de guild kan verlaten. Ik wil niet dat Angel Lizzi de guild verlaat omdat Norwood haar genegeert heeft, is er een manier om haar toch gebruik te laten maken van de chatterbox enzo? sad Als Norwood haar heeft geblocked, dan kunnen wij er niets aan doen. We kunnen wel een nieuwe chatterbox maken.... Maar het heeft wel 1 van onze vragen beantwoord XD Kan je nog wel in een Guild posten als je geblocked bent XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|