|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 2:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 2:47 pm
Sephyre Jetzudan Rebirth lolwtf. xd *ligger halvvägs till golvet skrattandes* What? ;P Dom var skitgrymma ju XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 2:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 4:54 pm
Blixtra  yey!! ingen scanner.. Men det ska bli grymt kul att färglägga den ^^! heart Nöjd som satan! Ingen som vill kommentera?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 5:47 pm
Uhn.. Borde inte vara uppe såhär sent..
Kommer nog rita nåt senare idag (lördag) eftersom jag nog kommer vara rätt ensam hela dagen.. Lägger nog upp det här.. Men jag kommer nog ha idétorka, så om någon vill ha sin avatar ritad, säg bara till.. Bara det inte blir så många.. sweatdrop
Nä, nu ska jag nog sova..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 4:54 am
Ett tappert försök att rita en bild i blyerts och bläck.. sweatdrop Tycker den blev rätt bra.. Föreställer en av mina många RP-karaktärer, han har inget namn än så länge.. Och jag är trött, så jag orkade inte anstränga mig för att rita ben och fötter på honom.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 5:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 5:55 am
Nightmare Asura Ett tappert försök att rita en bild i blyerts och bläck.. sweatdrop Tycker den blev rätt bra.. Föreställer en av mina många RP-karaktärer, han har inget namn än så länge.. Och jag är trött, så jag orkade inte anstränga mig för att rita ben och fötter på honom.. gonk  gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 7:59 am
Nightmare Asura Ett tappert försök att rita en bild i blyerts och bläck.. sweatdrop Tycker den blev rätt bra.. Föreställer en av mina många RP-karaktärer, han har inget namn än så länge.. Och jag är trött, så jag orkade inte anstränga mig för att rita ben och fötter på honom.. gonk  Du borde anstränga dig att rita mer detaljer tycker jag. Och hans vänstra axel sitter alldeles för lågt om man tittar på jackan(?).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 8:06 am
Mantel, inte jacka.. Och jag glömde skriva att det var en snabb och enkel bild.. Klart jag anstränger mig mer när jag ritar seriöst.. Och jag tycker att du är väldigt duktig på detaljer, nemo, men det är inte jag..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 8:08 am
Blixtra Blixtra  yey!! ingen scanner.. Men det ska bli grymt kul att färglägga den ^^! heart Nöjd som satan! Ingen som vill kommentera?! jag vill också färglägga!! gonk snälla
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 3:12 am
Snabb bild på min avatar.. Tog kanske 10-15 minuter sweatdrop  Ska börja med Anashis bild snart..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|