Welcome to Gaia! ::

Reply Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)
Vad spelar du just nu? Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14 ... 17 18 19 20 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Squall83

PostPosted: Fri Dec 15, 2006 5:09 pm

Guild Wars Night fall kanpanjen
WoW
Vampire Bloodline (Malkavian female)
PostPosted: Sat Dec 16, 2006 6:02 am

War-rock rolleyes

Jalkazar

Wau-chan

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 10:58 am

GTA 2
PostPosted: Wed Dec 20, 2006 2:45 am

Animal Crossing... Pokemon Mystery Dungeon Blue Rescue Team, Sonic Riders.

Suriko

ChiniChini

8,350 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Bunny Hunter 100
  • Bunny Hoarder 150
PostPosted: Tue Feb 20, 2007 6:39 am

mario kart, acww och nintendogs
PostPosted: Wed Feb 21, 2007 1:05 am

Ôkami <3

GrimCupid

Drevlin
Crew

PostPosted: Wed Feb 21, 2007 1:54 am

Har rätt nyligen klarat ut Ôkami. Underbart spel må jag säga. whee Kändes bra att lyckas ta allt 100% också på bara första försöket. razz

Men just nu sitter jag med Metal Gear Solid 3: Subsistence, samt småspelar jag Children of Mana lite då och då. Men målet är att klara MGS3 innan imorgon (torsdag) kväll, för att på fredag morgon kommer det jag verkligen ska sitta med, Final Fantasy XII. ^_^
PostPosted: Wed Feb 21, 2007 10:32 am

Sammlar all spel på WW:SM just nu...

Tog stry mode på 1,5h på första försöket, deni cool

Mr_RPG

GrimCupid

PostPosted: Sat Feb 24, 2007 7:08 am

Drevlin: Lätt underbart spel! Suttit och knarkat soundtracket när jag inte har haft tid att spela. xD Får se om man pallar att gå på skattjakt efter beads...
PostPosted: Sat Feb 24, 2007 7:26 am

Mest en himla massa WoW, men nu när man kommer hem så blir man mött av FFXII så då lär det väl bli en sådär 100h framför det också...heh

DaLon3on3

Yoshiichigo

PostPosted: Sat Feb 24, 2007 1:36 pm

Squall83
Guild Wars Night fall kanpanjen
WoW
Vampire Bloodline (Malkavian female)
åh åh åh! en till malkav! jag blir så lycklig heart

jag spelar för övrigt just nu bara Fable: The Lost Chapters på min älskade xbox 4laugh heart men jag vågar inte spela klart det... det är så läskigt sweatdrop jag lever mig in så i spelet så det nästan är sjukt
pirate
PostPosted: Sun Feb 25, 2007 12:53 am

GrimCupid
Drevlin: Lätt underbart spel! Suttit och knarkat soundtracket när jag inte har haft tid att spela. xD Får se om man pallar att gå på skattjakt efter beads...

Håller med. Hamnar nog säkert på top-10 favoritspel för mig. Jag lyckades samla allt på första genomkörningen. Tog alla beads också (var väl ca 10st jag fick kika efter i en guide dock). Jag har soundtracket jag med, dock inte lyssnat klart på hela (är ju på 5 skivor!). Men ska göra det någon gång. Vissa låtar är helt magiskt passande i spelet, som låten i sista byn i spelet mös jag som bara fan. ^_^
Tips: Har du tänkt mata alla djur? Vill då bara nämna att det finns ETT djur i hela spelet som går att missa (det enda som är så). En hund. Du kommer komma till en plats du bara besöker en endaste gång. Platsen är rätt uppenbar att du aldrig kommer komma tillbaka till, och hunden är heller inte svår att hitta. Men se till att mata den om du ska ha 100%. ;p

Angelo
Mest en himla massa WoW, men nu när man kommer hem så blir man mött av FFXII så då lär det väl bli en sådär 100h framför det också...heh

Bara 100h? Jag lär spela spelet i ca 100h, sen klara det. Sen börja om och spela 100h till för att fixa mig en ultimat sparfil. ^_^

Drevlin
Crew

Jalkazar

PostPosted: Sun Mar 04, 2007 11:14 am

The Outfit
- Mycket bättre än förväntat.
PostPosted: Sun Mar 04, 2007 11:40 am

Jalkazar
The Outfit
- Mycket bättre än förväntat.

Vad är det till?

snelhest

Mr_RPG

PostPosted: Sun Mar 04, 2007 1:05 pm

Freakout Extreme Freeride (ZOMG, ett sportspel D; )
Warhammer 40k TCG (Fattar äntligen reglerna, tog bara två år xp )
Warhammer 40k Dawn of War

Också har jag tagit upp Ryzom igen :'D
Reply
Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14 ... 17 18 19 20 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games