|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 9:40 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 10:00 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 10:01 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 10:04 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 10:07 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 10:12 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 10:13 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 10:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 10:16 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 10:17 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 10:29 am
kureyuki Trinity matrix kureyuki Trinity matrix kureyuki Trinity matrix OMG! *panik* Vi kan inte betala gonk trassel med internetbanken.. vafan ska jag g�ra nu d�?! *panik�ngest* O_O vilken bank anv�nder du? *tycker synd om* ring och snacka med folk, dom kan s�kert komma fram till ngt (l�ta dig betala imorgon eller ngt) ...bara du h�r av dig...finns ju telenr p� sidan Nordea, och morsan hittar inte eng�ngskoderna gonk Och hon kommer tydligen inte ih�g sin personliga kod O_O Det h�r �r ju sjukt! gonk crying Men jag hittar inga telefonnummer? Och f�rresten, ska vi fr�n gaia tr�ffas i Uppsala n�nstans? (kanske vid centralen, eller vad det heter? f�r jag hittar ingenstans i uppsala sweatdrop ) tja, det �r ju en ide... jag kommer ursprungligen fr�n ua, s� jag hittar bra d�r. undrar om man ska g�ra en ny tr�d med alla som ska vara med och st�mma m�te...men det b�r vara ngn som �r online lite oftare �n jag (har lite os�ker internettillg�ng) telenr til huvudarrang�ren daniel: 0709-484843 snacka med honom, han �r sn�ll och det g�r s�kert att fundera ut ngt 3nodding Jag �r online ofta, s� jag skulle kanske kunna g�ra en ny tr�d? Men jag har typ vart i Uppsala en g�ng i mitt liv O_o S�.. Ja.. Det f�r kanske bli n�n som hittar bra d�r och �r online ofta. ^^;; du kan ju fortfarande g�ra tr�den, andra kan ju komma med f�rslag och du skriva upp dom... men det beh�vs ngn som komer med iden och g�r en tr�d 3nodding Jag kan väl göra den då.. ^^;; Men nu måste jag ringa huvudarrangören.. För pengarna kommer tydligen inte en på kontot först imorgon = /
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 10:32 am