Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Meeting!!! 10-09 OUWEHANDS DIERENPARK!!!!!!AFGELOPEN Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zou jij naar een meeting willen?
Nee
20%
 20%  [ 10 ]
Ja, een pretpark!
18%
 18%  [ 9 ]
Ja, een dierentuin!
22%
 22%  [ 11 ]
Ja, cultuur snuiven!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, shoppen!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, zolang het mij maar geen geld kost
6%
 6%  [ 3 ]
Ja, en ik weet de perfecte plek!!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan....
18%
 18%  [ 9 ]
Total Votes : 48

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sun May 07, 2006 2:42 am

kittyocean
Oranjekorfbalpizza!
Den haag is wel oke kwa winkels.... alleen voor anime totaal niet goedkoop >.>'
Ik ken geen enkele goedkope Anime/ Manga zaak XD Hoewel... Antwerpen was wel te doen smile 12 euro voor een CD smile Maar voor die 12 euro heb ik magneetjes gekocht razz

Volgens mij ben je met magneetjes beter uit, want er is maar een winkel die legale CDs verkoopt in Antwerpen, en die zijn duur XD De rest is illegaal ;__; Wel heel professioneel trouwens, je merkt het zowiezo bijna niet. (Op de zijkant kijken, als ze zijn uitgegeven door Miya records zijn ze niet legaal...) Zo is het helaas ook met de meeste winkels die DVDs verkopen in antwerpen.... Goedkoop vind ik eig rond de 8/9 euro voor een manga, en DVDs rond de 18/19 eur... Maar in den haag zaten ze met DVD prijzen rond de 30 / 35... -_-' Hoe bedoel je afzetterij.... Net zoals Boudisque trouwens, waar FF: Advent Children collectors edition voor 25 euro lag... terwijl de FRS en Mediamarkt die voor 14 verkopen... rolleyes
PostPosted: Sun May 07, 2006 2:56 am

kittyocean
Oranjekorfbalpizza!
Ik ken geen enkele goedkope Anime/ Manga zaak XD Hoewel... Antwerpen was wel te doen smile 12 euro voor een CD smile Maar voor die 12 euro heb ik magneetjes gekocht razz
cd ik dacht dat anime manga boekjes waren ??

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

QYDrop

PostPosted: Sun May 07, 2006 2:57 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Mon May 08, 2006 2:14 am

goh, ik denk dat de eerste semi-meting waarschijnlijk tijdens Animecon2006 zal gebeuren...

nemesiss

Wealthy Genius

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Mon May 08, 2006 2:34 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sun May 14, 2006 3:28 pm

Ik heb bij de Orange guild ook een meeting bijgewoond... we hebben iig iemand als feestcommisie aangesteld, die zette alles in een topic... en begeleidde alles een beetje xp Alles ook op orde gesteld. De meeting vond plaats in het dorpje waar de meeste mensen vandaan komen, dus dat is misschien ook wel handig... Ook is het handig om een doel voor de dag op te geven (in dit geval dus walibi of dierentuin ofzo, zwembad, bios, lasergamen, paintballen en dergelijke...)... misschien ook afspreken hoe het met de financien zit? de een moet meer uitgeven dan de ander =) dat er op gerekend wordt iig.... Miss is een backup plan ook wel handig, voor als het weer dingen niet toelaat ofzo xp of er loopt iets mis surprised (bios/walibi/lasergame en paintbal gebeuren zijn dicht, wat dan?)

Nomen_Nescio

number_17

PostPosted: Thu May 18, 2006 9:01 am

hoe groot was die OG meeting eigelijk?
tot een week terug kende bijna niemand van ons die guild. we dachten dat we de enige guild waren met meets 3nodding
PostPosted: Thu May 18, 2006 2:17 pm

Oranjekorfbalpizza!
kittyocean
Oranjekorfbalpizza!

Volgens mij ben je met magneetjes beter uit, want er is maar een winkel die legale CDs verkoopt in Antwerpen, en die zijn duur XD De rest is illegaal ;__; Wel heel professioneel trouwens, je merkt het zowiezo bijna niet. (Op de zijkant kijken, als ze zijn uitgegeven door Miya records zijn ze niet legaal...) Zo is het helaas ook met de meeste winkels die DVDs verkopen in antwerpen.... Goedkoop vind ik eig rond de 8/9 euro voor een manga, en DVDs rond de 18/19 eur... Maar in den haag zaten ze met DVD prijzen rond de 30 / 35... -_-' Hoe bedoel je afzetterij.... Net zoals Boudisque trouwens, waar FF: Advent Children collectors edition voor 25 euro lag... terwijl de FRS en Mediamarkt die voor 14 verkopen... rolleyes
Ik geloof dat de zaak Superdragontoys heet - en het zit in een straak naast de Jezusstraat, als ik me goed herinner. En bootlegs in zo'n winkeltje? NEEEE crying

XD Master: Deze winkel verkocht naast merchandise (magneetjes, figurines), ook CD's, Anime (de tekenfilm series) en Manga (de strips) ^_^

En Advent Children bij de Media Markt? Mmmm..... is dat wel of niet de moeite waard? Spirits Within vond ik geweldig (en bijna iedereen die ik ken bagger)..........

En #17 toch! Al langer DAN 15 maanden eigendom van! Tsk Tsk Tsk! Als staat aan = gelijk, dan aan verschil wink

kittyocean
Captain

number_17

PostPosted: Thu May 18, 2006 2:38 pm

euhm ja..als ik het verbeter is het niet meer "mij" wink
maar ik zal het onthouden 3nodding
PostPosted: Fri May 19, 2006 1:26 am

number_17
euhm ja..als ik het verbeter is het niet meer "mij" wink
maar ik zal het onthouden 3nodding
Dat klopt ^_^ Het is gewoon een punt van frustratie geworden; de NLse taal wordt zo ver****** crying Leerkracht zeggen: Hun zeiden (ipv Zij zeiden) en halen als en dan door elkaar.... en dat zijn de mildste vormen!!!

Anyway...... we zouden eens een meeting moeten houden..... maar dan het liefst wel op een neutrale plek ^_^ (Koningin Julianatoren XD Koffie en Thee is er gratis XD)

kittyocean
Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Fri May 19, 2006 1:42 am

kittyocean
Oranjekorfbalpizza!
kittyocean
Oranjekorfbalpizza!

Ik geloof dat de zaak Superdragontoys heet - en het zit in een straak naast de Jezusstraat, als ik me goed herinner. En bootlegs in zo'n winkeltje? NEEEE crying

XD Master: Deze winkel verkocht naast merchandise (magneetjes, figurines), ook CD's, Anime (de tekenfilm series) en Manga (de strips) ^_^

En Advent Children bij de Media Markt? Mmmm..... is dat wel of niet de moeite waard? Spirits Within vond ik geweldig (en bijna iedereen die ik ken bagger)..........

En #17 toch! Al langer DAN 15 maanden eigendom van! Tsk Tsk Tsk! Als staat aan = gelijk, dan aan verschil wink

Superdragontoys verkoopt jammer genoeg heel veel bootlegs sweatdrop

AC is zeker de moeite waard, maar wel bij de media markt kopen, bij de FRS kost ie 17,99, terwijl bij de mediamarkt maar 14.... En tis ook nog de collectors edition 3nodding De film is zowiezo beter dan Spirits within....
Maar ze hebben er ook Howls moving castle voor 12, en die is toch zowiezo veeeeeel beter =D

Noooooo >.<' Niet julianatoren! XD Ik ben er 2 keer geweest, en 2 keer ben ik gestruikeld waarna ik mijn neus kneusde en naar het ziekenhuis moest, en ik viel beide keren op exact dezelfde plek!
PostPosted: Fri May 19, 2006 6:40 am

waar komen de meeste (en actieve) guildleden vandaan?

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Fri May 19, 2006 8:04 am

Volgens de provincie topic zijn de echt actievelingen echt helemaal verspreid... Maar de meeste toch in Zuid-Holland... Denk dat de provincie utrecht toch wel het beste zou zijn ne?
PostPosted: Fri May 19, 2006 8:38 am

Nemen we voor jou een kussentje mee wink

Ik was voorlopig niet van plan om naar de Media Markt te gaan, ook omdat ik al erg veel geld heb uitgegeven de laatste tijd sweatdrop Maar goed, volgende week vrijdag ga ik naar Eindhoven (yay! Uum-visit!) en op de heenweg of terugweg ga ik er wel langs smile Terugweg denk ik het makkelijkste. Bedankt voor de tip!!

(Bij de Mediamarkt kocht ik The Cat returns voor 10 euro! en ik genoot van de film!)

kittyocean
Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Fri May 19, 2006 9:40 am

Zou handig zijn ja ;3 Of ik ben gewoon niet zo dom om weer van de draaimolen te springen =D

The Cat Returns was idd een leuke film ^_^ Heb em op Abunai gezien en ook maar op DVD aangeschaft :3
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces