|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 6:18 am
Valgarv Filthy Valgarv *Hoppar ner genom tak luckan och landar på huk* ninja *smyger på* ninja *Snurrar runt och har ett par chop sticks i ena handen* ninja You have dishonered the family. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 6:20 am
Filthy Valgarv Filthy Valgarv *Hoppar ner genom tak luckan och landar på huk* ninja *smyger på* ninja *Snurrar runt och har ett par chop sticks i ena handen* ninja You have dishonered the family. eek *Hoppar mot Filthy Crouching Tiger,Hidden Dragon style och knäpper med chop sticksen* You must die! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 6:21 am
Valgarv Filthy Valgarv Filthy Valgarv *Hoppar ner genom tak luckan och landar på huk* ninja *smyger på* ninja *Snurrar runt och har ett par chop sticks i ena handen* ninja You have dishonered the family. eek *Hoppar mot Filthy Crouching Tiger,Hidden Dragon style och knäpper med chop sticksen* You must die! domokun *Tar fram en golvmopp och slår bort dina sticks*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 6:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 6:24 am
Filthy Valgarv Filthy Valgarv Filthy Valgarv *Hoppar ner genom tak luckan och landar på huk* ninja *smyger på* ninja *Snurrar runt och har ett par chop sticks i ena handen* ninja You have dishonered the family. eek *Hoppar mot Filthy Crouching Tiger,Hidden Dragon style och knäpper med chop sticksen* You must die! domokun *Tar fram en golvmopp och slår bort dina sticks* stressed *Spottar ut några giftnålar ur munnen mot Filthy*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 6:26 am
Valgarv stressed *Spottar ut några giftnålar ur munnen mot Filthy* *slår bort några men får en i magen och faller*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 6:29 am
Let the bodies hit the floor. @_@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 6:31 am
Jetzudan Rebirth Let the bodies hit the floor. @_@ *Ställer mig i mörkret med en butcher kniv och får skinande tänder*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 6:32 am
Filthy Jetzudan Rebirth Let the bodies hit the floor. @_@ *Ställer mig i mörkret med en butcher kniv och får skinande tänder* AAH! gonk *springer omkring*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 6:33 am
Jetzudan Rebirth Filthy Jetzudan Rebirth Let the bodies hit the floor. @_@ *Ställer mig i mörkret med en butcher kniv och får skinande tänder* AAH! gonk *springer omkring**kastar knivar efter* ninja twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 6:34 am
I always mingle but I'm still single.
:\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 6:34 am
Filthy Jetzudan Rebirth Filthy Jetzudan Rebirth Let the bodies hit the floor. @_@ *Ställer mig i mörkret med en butcher kniv och får skinande tänder* AAH! gonk *springer omkring**kastar knivar efter* ninja twisted Yaargh!! *aktar sig för knivarna Matrix-style*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 6:35 am
Jetzudan Rebirth Filthy Jetzudan Rebirth Filthy Jetzudan Rebirth Let the bodies hit the floor. @_@ *Ställer mig i mörkret med en butcher kniv och får skinande tänder* AAH! gonk *springer omkring**kastar knivar efter* ninja twisted Yaargh!! *aktar sig för knivarna Matrix-style**tar fram en pistol och skjuter sönder ditt skärp så du tappar byxorna* BWAHAHAHA! *points at* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 6:37 am
Edit: Råkade trycka på Edit istället för quote. eek // Filthy
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 6:37 am
Filthy Valgarv stressed *Spottar ut några giftnålar ur munnen mot Filthy* *slår bort några men får en i magen och faller* *Drar fram några shurikens och kastar snabbt mot Filthy* ((Satans internet! scream ))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|