|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 4:51 am
Vylian Bara för att du tog reda på det rätt fort betyder inte det att alla andra gjorde det.. Men men, visste dom det inte redan så vet dom det nu iallafall Dina old posts säger allt. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 4:52 am
Chibi Strawberry Dina old posts säger allt. rolleyes Mjo, orkade inte göra ett helt nytt account så jag bytte bara namn på det förra..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 4:53 am
Vylian Mjo, orkade inte göra ett helt nytt account så jag bytte bara namn på det förra.. Aye. Det förstås.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 4:54 am
Men men.. Hade turen att få en Gift Box nyss, så jag kan betala tillbaks skulden på 5k så fort jag kan öppna den ^^` (Det blir error när jag försöker öppna den nu)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 4:56 am
Vylian Men men.. Hade turen att få en Gift Box nyss, så jag kan betala tillbaks skulden på 5k så fort jag kan öppna den ^^` (Det blir error när jag försöker öppna den nu) Man kan ju få saker värda mindre än 5k. :\ Kan inte öppna min trunk. >.< Jag vill se på min nya Hockey Mask.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 4:57 am
Chibi Strawberry Man kan ju få saker värda mindre än 1k. :\ Kan inte öppna min trunk. >.< Jag vill se på min nya Hockey Mask. Precis, och jag brukar inte ha så stor tur när det gäller Rares.. Ska nog sälja den.. Vill du köpa den? ^^ Eller måste jag köpa ett Vending Pass och dra till marketplace? Oh, men Hockey Mask är fina ju 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 4:58 am
Vylian Precis, och jag brukar inte ha så stor tur när det gäller Rares.. Ska nog sälja den.. Vill du köpa den? ^^ Eller måste jag köpa ett Vending Pass och dra till marketplace? Oh, men Hockey Mask är fina ju 3nodding Snälla. :\ Jag har 1k. Har inte råd med nåt. x.x o_O NANI?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 4:59 am
Chibi Strawberry Snälla. :\ Jag har 1k. Har inte råd med nåt. x.x o_O NANI?! Aaw, redan slösat det jag gav dig? Fast det var ju inte så mycket.. sweatdrop Vaa? O_o`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 5:00 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 5:00 am
Vylian Aaw, redan slösat det jag gav dig? Fast det var ju inte så mycket.. sweatdrop Vaa? O_o` Det försvann för längesen. x.o Hockey Masks är fula! Och jag får alltid sådana. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 5:01 am
Chibi Strawberry Det försvann för längesen. x.o Hockey Masks är fula! Och jag får alltid sådana. >.< xp Kul att det kom till användning iallafall Jag får alltid Face Veil eller sånna där Headgear gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 5:02 am
Vylian xp Kul att det kom till användning iallafall Jag får alltid Face Veil eller sånna där Headgear gonk Oje. ._. Dom är bättre än Hockey Masks. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 5:04 am
Chibi Strawberry Oje. ._. Dom är bättre än Hockey Masks. <.< Kanske dom är.. confused Bra iallafall att dom gjort så man kan sälja Hockey Masks till store, så man slipper ha dom i sitt inventory tills någon n00b vill köpa dom för 10g
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 5:04 am
Vylian Kanske dom är.. confused Bra iallafall att dom gjort så man kan sälja Hockey Masks till store, så man slipper ha dom i sitt inventory tills någon n00b vill köpa dom för 10g Mjo, det är väl den enda fördelen. x.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 5:05 am
Chibi Strawberry Mjo, det är väl den enda fördelen. x.o Jepp.. Men, dumma fina väder! >.< Måste gå ut..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|