|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 7:31 am
kittyocean Zakou Nenharma on my mind: ik heb last van tussen uren en ja dat is erg neutral zit tot het achste uur (16.00) op school terwijl ik maar drie of vier uur les heb sweatdrop Ik zal je overtreffen!! Want toen ik nog op de middelbare zat, had ik een keer: eerste uur vrij uur les 2 tussenuren uur les weer 2 tussenuren uur les En dat dan weekelijks XD En, wat ik ook een keertje had: Kom op school: eerste uur valt uit Komen we bij het tweede uur, valt ook uit Komen we bij het derde uur, valt ook uit Vierde uur nog wel les Vijfde uur viel ook uit DAT was pas een nuttige dag toen XD hahaha zelfs de leraren lopen te klagen over de slechte roosters >.< ik heb al vier lessen omgezet gekregen omdat het dan beter voor de leraren en voor ons uit kwam xp een vriendin heeft op vrijdag het eerste uur kwt (z-uur/zelfstudie uur) en dan vier tussen uren en dan 1 uur les. ben ik even blij dat ik dat niet heb rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 9:43 am
on my mind: krijg morgen een beugel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 2:04 pm
Devil Angel; Succes!!!
En Zakou: als wij meer dan 3 uur tussenuur hadden, mochten we naar huis XD Jullie roostermakers hebben niet echt nagedacht XD
On my mind:
Mm, MSN flipt wel vaak de laatste tijd XD En het lijken ook standaard tijden te worden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 10:57 pm
the devil-angel on my mind: krijg morgen een beugel ai xd nja het valt best mee 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 11:14 pm
on my mind: -Noa heart -luna..heb ik betje ruzie mee sad -school, dalijk 5 uur les van 1 lerares sweatdrop -muziek 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 18, 2005 9:38 pm
On my mind;
- Liedje dat al dagen in me hoofd zit. - Yordi <3 - Straks naar school sad - Moet me eerste les gitaar afbellen, maar heb geen naam of telefoon nummer van die man.... - Vanavond een werkbespreking (Hema) die 2 uur lang duurt, vraag me af wat ik daar moet doen vooral waar ze het over willen hebben 2 uur lang. - Vandaag is een vriendin jarig, weet niet wat voor der moet kopen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 19, 2005 1:36 am
on my mind: -ik mis noa sweatdrop -ik mis luna -ik heb het gevoel ofdat er iets achter mijn rug om gebeurd >.> -ik heb een lieve knuffel gead die nu op mijn bed staat whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 19, 2005 1:42 am
On my mind: Scooter gaat nu 85 km/h cool Meisje heart Dalijk weer naar school sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 19, 2005 8:42 am
on my mindl OMG! duits ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 19, 2005 10:04 am
kiek on my mindl OMG! duits >< moet je dan niet gewoon gaan beginnen? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 19, 2005 10:20 am
On my mind: net de stad in geweest en wat nieuwe kleren gekocht, twee rokken en een truitje en een majo en een hoop beenwarmers (en arm dingen) voor mijn nieuwe garderobe en als ik moet gaan colliciteren, acht tis een begin mijn oude kloffie kan echt niet meer. (bijna 100 euro kwijt gonk maar heb gelijk snoep en een videospelletje gekocht)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 19, 2005 10:33 am
On my mind: Vandaag m'n eerste onvoldoende gehaald. Een 3.5 voor biologie, het hoogste van de klas was een 5.5 >_<. Heb wel m'n record gebroken met voldoendes halen, ik ben nu 4 weken onvoldoendeloos geweest ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 19, 2005 12:15 pm
On my mind: Sinds uurtje vriendin heart Krijg een laptop cool Morgen nieuwe schoenen kopen cool Me vriendin heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 19, 2005 12:24 pm
on my mind: anne's huisje XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 19, 2005 12:34 pm
Zakou Nenharma on my mind: anne's huisje XD on my mind: er zijn ngo te weinig leden sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |