|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 5:06 am
+ Kristina och Lukas <-- (Hund) kommer och hälsar på i helgen. 4laugh + Hockey på lördag. heart whee + Snart Juuuul. o.o
- Ont i axeln.. +.+
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 8:31 am
- Hade sett fram emot och få prata med Asura.. men han blir bara sur på mig och sticker.. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 8:44 am
+ Luciamötet + Killarna som sjöng med ljus röst för att stötta tjejerna xd heart det var nog dagens skratt + Sociala och snälla pojkar från 1B ^^ + Är glad över att det gick bra på matteprovet + Fler flätor xd heart killar ÄR så himlans söta i flätor! + hjälpte Anton inför hans engelskaprov ^^ han var tacksam och det får mig att bli glad för att jag hjälpt någon =)
- Åt inte mycket idag..blev smått yr sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 8:56 am
+ 500 mil \m/d^______^b + Arean på en rundad rektangel + Betygen snart ninja + Ganska glad + Elma ^^
+/- Är barnvakt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 10:51 am
- Han struntar i mig, bara för det tänker jag strunta i honom.. Kanske ska försvinna nåra dar till? - Batterierna är snart slut >o< - Evigheter innan Efterlyst börjar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 3:07 pm
+ sov + ego wrappin' + kyo i tomtekläder + tiny + sit-ups + photo-shop
- försökte stjäla mat av tiny men lyckades bara med att tappa den ovanpå min kyo i tomtekläder-bild. xd - potentiell infektion i piercingen... den kliar... gonk - jag lyckas med att få musikläraren att bli helt gråtfärdig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 4:28 pm
+ En layout jag jobbat med i typ 2 timmar blev super fin! surprised heart + GÖTEBORG! domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 10:42 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 11:31 pm
- Lång skoldag.. - Väntar på att bilder till mig ska bli klara.. - Fryser och är trött.. - Fastnat i RO.. - Saknar Maria.. crying
+ Får äntligen träffa Maria imorgon, efter lång väntan.. heart + I got my onii-chan back!! cry whee + Tror några skulle göra en dans-uppvisning på idrotten. (Men inte jag) + God mat till middag. + 10 dagar kvar tills jag kan köpa julklappar. + Ser fram emot resultaten av mina bilder. + Ser också fram emot ett visst samtal.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 10:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 10:44 am
+ Toblerone XD + ingen skola >:> + Är utanför knutby XD
- Är döende typ XD - Errr.. Är inte hemma?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 10:46 am
+ är hemma + vill ha godis
+/- Rawey är utanför Knutby (här) *suck...*
- Skolan börjar på måndag igen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 10:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 12:51 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 1:17 pm
- Jobbigt att man känner folk jätteväl genom t.ex. MSN, men knappt vågar prata med dom i verkligheten när man träffas varje dag.... sweatdrop + KLAD HEST
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|