|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 12:55 pm
Prrnill tänker köra en rip-off på Eric, hmm? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 12:55 pm
FrodoLouLou Filthy FrodoLouLou eek Din avatar ser läskig ut whee xp *evil blick* stare vad? gonk Läskiga saker är bra 3nodding whee domokun ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 12:56 pm
D0ppelganger Prrnill tänker köra en rip-off på Eric, hmm? wink Jag funderar på det.. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 12:57 pm
Filthy FrodoLouLou Filthy FrodoLouLou eek Din avatar ser läskig ut whee xp *evil blick* stare vad? gonk Läskiga saker är bra 3nodding whee domokun .. xp .....men då måste ju Sachan89 tycka att jag är bra isåfall whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 12:58 pm
Yannah Det är ju därför vi håller på och syr. Jag ska försöka göra chickyslippers och en pimphatt till mig Just det, ni skulle ju cosplaya era avatarer. Jag får väl åka upp till Stockholm, förlänga mitt hår och färga det grönt. Sedan köpa ett par vita sjuttiotals byxor och jacka, ett par gröna alien glasögon och sy en djävulssvans. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 12:58 pm
*Sträcker på sig* Gosh... Nu vill jag sy en OMG >___<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:00 pm
Miradjii Just det, ni skulle ju cosplaya era avatarer. Jag får väl åka upp till Stockholm, förlänga mitt hår och färga det grönt. Sedan köpa ett par vita sjuttiotals byxor och jacka, ett par gröna alien glasögon och sy en djävulssvans. :3 Man behöver inte överdriva. Jag tänker inte färga håret rött eller ha magtröja!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:01 pm
prrnill D0ppelganger Prrnill tänker köra en rip-off på Eric, hmm? wink Jag funderar på det.. blaugh Haha, då får du hjälpa mig med dreads så kan vi köra cosplay på dem! blaugh Eller... Så klipper vi av mitt hår. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:01 pm
Yannah Miradjii Just det, ni skulle ju cosplaya era avatarer. Jag får väl åka upp till Stockholm, förlänga mitt hår och färga det grönt. Sedan köpa ett par vita sjuttiotals byxor och jacka, ett par gröna alien glasögon och sy en djävulssvans. :3 Man behöver inte överdriva. Jag tänker inte färga håret rött eller ha magtröja! Jag har försökt hitta två fjädrar så att jag kan göra mina bouncy antennaes sad Sen är det ju jag >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:17 pm
D0ppelganger prrnill D0ppelganger Prrnill tänker köra en rip-off på Eric, hmm? wink Jag funderar på det.. blaugh Haha, då får du hjälpa mig med dreads så kan vi köra cosplay på dem! blaugh Eller... Så klipper vi av mitt hår. :S Jag tycker det sistnämnda låter bäst. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:18 pm
FrodoLouLou Yannah Miradjii Just det, ni skulle ju cosplaya era avatarer. Jag får väl åka upp till Stockholm, förlänga mitt hår och färga det grönt. Sedan köpa ett par vita sjuttiotals byxor och jacka, ett par gröna alien glasögon och sy en djävulssvans. :3 Man behöver inte överdriva. Jag tänker inte färga håret rött eller ha magtröja! Jag har försökt hitta två fjädrar så att jag kan göra mina bouncy antennaes sad Sen är det ju jag >_< Jag har ett med fjädrar som bollarna har ramlat av på. du kunde fått dom av mig. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:26 pm
prrnill FrodoLouLou Yannah Miradjii Just det, ni skulle ju cosplaya era avatarer. Jag får väl åka upp till Stockholm, förlänga mitt hår och färga det grönt. Sedan köpa ett par vita sjuttiotals byxor och jacka, ett par gröna alien glasögon och sy en djävulssvans. :3 Man behöver inte överdriva. Jag tänker inte färga håret rött eller ha magtröja! Jag har försökt hitta två fjädrar så att jag kan göra mina bouncy antennaes sad Sen är det ju jag >_< Jag har ett med fjädrar som bollarna har ramlat av på. du kunde fått dom av mig. sweatdrop Hehe blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:26 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:27 pm
*Hoppar omkring bland hyllorna* Hmm... <.<
*Kastar en flaska på den första som kommer in*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:27 pm
Chibi Strawberry *Hoppar omkring bland hyllorna* Hmm... <.<
*Kastar en flaska på den första som kommer in* X_X ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|