|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:15 am
Filthy Silence_P Filthy Silence_P Filthy Silence_P Let me guess.. du köpte den där musketeer topen för 7.5K! sweatdrop Nej, jag sket i den. Jag orkade inte. Alla vill bara ha Black inte Royal. xp mmm! Jag orkade inte heller köpa den! xp Muhaha. Har du Blue tint shades? Inte hipster alltså. Uhmm! Nejj! sweatdrop Hehe. Jag orkar typ inte questa längre. Sitter med 100k pure och köper massa småsaker. xp Hehe! jag har bara 70K men jag vet inte vad jag ska köpa! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:20 am
Silence_P Hehe! jag har bara 70K men jag vet inte vad jag ska köpa! sweatdrop Du tycks ha samma problem som mig. Ska vi starta en charity och ge ut alla pengar till noobs? xd Just kidding.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:20 am
Ett bäbä... två... tre bäbäs... -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:22 am
Chibi Strawberry Ett bäbä... två... tre bäbäs... -.- *hjälpa till lite* femton bäbäs, arton bäbäs, 58 bäbäs
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:23 am
Nidder Chibi Strawberry Ett bäbä... två... tre bäbäs... -.- *hjälpa till lite* femton bäbäs, arton bäbäs, 58 bäbäs Nu tappade jag räkningen. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:26 am
*Sjunger* Twinkle, twinkle little bat. How I wonder what you're at. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:32 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:33 am
*Peka på sin affär* Jag har en av de billigaste Sealed Envelope i hela Marketplace gonk Köp!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:34 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:34 am
Nightmare Asura *Peka på sin affär* Jag har en av de billigaste Sealed Envelope i hela Marketplace gonk Köp! såå..är du nöjd nu?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:35 am
Om man ändå hade råd att köpa ett sealed envelope. ._o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:36 am
Chibi Strawberry Om man ändå hade råd att köpa ett sealed envelope. ._o *Petar på hatten* Sälj den vettja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:37 am
Nightmare Asura *Petar på hatten* Sälj den vettja o_O Är du galen? Det är min enda länk tillbaka till den tiden då jag hade massor med gold. >____________<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:38 am
Chibi Strawberry o_O Är du galen? Det är min enda länk tillbaka till den tiden då jag hade massor med gold. >____________< Oh, I see.. .___.`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|