|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:46 am
QuicK_SilveR måste gå *sticker ut snörvlande* måste jag åsså *sticker*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:48 am
Det är bara bra, tack razz Hur är det med tussen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:50 am
Nidder Det är bara bra, tack razz Hur är det med tussen? jaha. Nej du måste jag gå har inte tid att sitta framför datan längre. Måste plugga Hejdå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:01 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:03 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:05 am
Let me guess.. du köpte den där musketeer topen för 7.5K! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:06 am
Silence_P Let me guess.. du köpte den där musketeer topen för 7.5K! sweatdrop Nej, jag sket i den. Jag orkade inte. Alla vill bara ha Black inte Royal. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:07 am
Filthy Silence_P Let me guess.. du köpte den där musketeer topen för 7.5K! sweatdrop Nej, jag sket i den. Jag orkade inte. Alla vill bara ha Black inte Royal. xp mmm! Jag orkade inte heller köpa den! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:08 am
Silence_P Filthy Silence_P Let me guess.. du köpte den där musketeer topen för 7.5K! sweatdrop Nej, jag sket i den. Jag orkade inte. Alla vill bara ha Black inte Royal. xp mmm! Jag orkade inte heller köpa den! xp Muhaha. Har du Blue tint shades? Inte hipster alltså.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:12 am
Filthy Silence_P Filthy Silence_P Let me guess.. du köpte den där musketeer topen för 7.5K! sweatdrop Nej, jag sket i den. Jag orkade inte. Alla vill bara ha Black inte Royal. xp mmm! Jag orkade inte heller köpa den! xp Muhaha. Har du Blue tint shades? Inte hipster alltså. Uhmm! Nejj! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 3:14 am
Silence_P Filthy Silence_P Filthy Silence_P Let me guess.. du köpte den där musketeer topen för 7.5K! sweatdrop Nej, jag sket i den. Jag orkade inte. Alla vill bara ha Black inte Royal. xp mmm! Jag orkade inte heller köpa den! xp Muhaha. Har du Blue tint shades? Inte hipster alltså. Uhmm! Nejj! sweatdrop Hehe. Jag orkar typ inte questa längre. Sitter med 100k pure och köper massa småsaker. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|