|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:27 pm
Valgarv kureyuki Valgarv kureyuki Valgarv kureyuki *går fram och hjälper till* ...fint >.< *Ställer hyllan på plats* Tack..*Kliar mig i nacken* sweatdrop *gäsp* borde nästan gå hem snart...det börjar bli lite sent... Aww..How sad.*Sätter armarna i kors* menmenmen...jag ska upp tidigt imorrn gonk jag ska dessutom åka hem imorrn XD Jaså..:/ Men,jag ska väl inte hålla dig kvar..*Sätter en klo löst mot Kureyuki's panna* O_o;;; fler som har klor? *visar "händerna"* (folk _har_ sprungit i sckräck för mina naglar irl O_o;; wink *går sedan mot dörrarna... godnatt.... ses ngn annan dag ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:30 pm
kureyuki Valgarv kureyuki Valgarv kureyuki Valgarv kureyuki *går fram och hjälper till* ...fint >.< *Ställer hyllan på plats* Tack..*Kliar mig i nacken* sweatdrop *gäsp* borde nästan gå hem snart...det börjar bli lite sent... Aww..How sad.*Sätter armarna i kors* menmenmen...jag ska upp tidigt imorrn gonk jag ska dessutom åka hem imorrn XD Jaså..:/ Men,jag ska väl inte hålla dig kvar..*Sätter en klo löst mot Kureyuki's panna* O_o;;; fler som har klor? *visar "händerna"* (folk _har_ sprungit i sckräck för mina naglar irl O_o;; wink *går sedan mot dörrarna... godnatt.... ses ngn annan dag ^^ Heh..Jo,vi syns nog..Nån gång..*Vinkar lite* God natt,och se upp för alla ***** på vägen hem..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:31 pm
Valgarv kureyuki Valgarv kureyuki Valgarv kureyuki Valgarv kureyuki *går fram och hjälper till* ...fint >.< *Ställer hyllan på plats* Tack..*Kliar mig i nacken* sweatdrop *gäsp* borde nästan gå hem snart...det börjar bli lite sent... Aww..How sad.*Sätter armarna i kors* menmenmen...jag ska upp tidigt imorrn gonk jag ska dessutom åka hem imorrn XD Jaså..:/ Men,jag ska väl inte hålla dig kvar..*Sätter en klo löst mot Kureyuki's panna* O_o;;; fler som har klor? *visar "händerna"* (folk _har_ sprungit i sckräck för mina naglar irl O_o;; wink *går sedan mot dörrarna... godnatt.... ses ngn annan dag ^^ Heh..Jo,vi syns nog..Nån gång..*Vinkar lite* God natt,och se upp för alla ***** på vägen hem.. dom får skylla sig själva... ^^" *försvinner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:00 am
*kryper in* Nån som såg Yu-Gi-Oh?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:17 am
Gandiloulou *kryper in* Nån som såg Yu-Gi-Oh? jag gjorde det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:18 am
Jalkazar Gandiloulou *kryper in* Nån som såg Yu-Gi-Oh? jag gjorde det Tyckte du att det var bra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:18 am
Gandiloulou Jalkazar Gandiloulou *kryper in* Nån som såg Yu-Gi-Oh? jag gjorde det Tyckte du att det var bra? lite wierd men o.k
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:21 am
joo... man fattade inte speciellt mycket...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:22 am
Gandiloulou joo... man fattade inte speciellt mycket... kanske köper spelet när det kommmer till ds
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 1:53 am