Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 106 107 108 109 110 111 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Flux Rebellion

7,100 Points
  • Money Never Sleeps 200
  • Tycoon 200
  • Hygienic 200
PostPosted: Mon Sep 05, 2005 2:02 pm

we hebben een goeie advocaat wink
PostPosted: Mon Sep 05, 2005 2:12 pm

Daar hoef je geen advocaat voor te zijn XD Dat is gewoon logisch nadenken XD Als je een gevecht hebt gehad op het schoolplein, en je weet gewoon dat je daarvoor bij de conrector ofzo moet komen, dan ga jij er toch naar toe voordat die ander gaat XD?

Misschien heel gemeen, maar zo werkt het wel

kittyocean
Captain

Flux Rebellion

7,100 Points
  • Money Never Sleeps 200
  • Tycoon 200
  • Hygienic 200
PostPosted: Mon Sep 05, 2005 2:36 pm

gelukkig hebben ze ooggetuigen in het voordeel van me broer dus ik heb er de volste vertrouwen in
PostPosted: Mon Sep 05, 2005 2:40 pm

Dan denk ik dat het wel goed zal komen ^_^ Good luck!

kittyocean
Captain

ButtonFly

PostPosted: Tue Sep 06, 2005 5:51 am

Nou ik heb m'n klasgenoten eens van een andere kant mogen bekijken. 2 (Na jou, 1 en bijna eentje dan) Vechtpartijen in een half uur.

De eene was een jongen (Sem) die altijd heel rustig is. Aan de tafel naast hem zat een jongen (Sjors) met een etui te spelen -> die stootte een paar keer tegen Sem aan -> Sem zegt dat die moet uitkijken -> Sjors gooit de etui tegen z'n hoofd -> Sem leegt z'n flesje cola boven Sjors' hoofd -> Sjors leegt zijn flesje water boven Sem's hoofd - > Sem geeft hem een klap op z'n schouder -> Sjors springt op Sem en slaat hem tegen de grond, en toen ontstond een gevecht van nog geen 10 seconden.

Sjors heeft in een jaar al 12 mensen tegen de grond geslagen, dus het zou me niets verbazen alsie nou van school getrapt zou worden.
PostPosted: Tue Sep 06, 2005 7:00 am

ButtonFly
Nou ik heb m'n klasgenoten eens van een andere kant mogen bekijken. 2 (Na jou, 1 en bijna eentje dan) Vechtpartijen in een half uur.

De eene was een jongen (Sem) die altijd heel rustig is. Aan de tafel naast hem zat een jongen (Sjors) met een etui te spelen -> die stootte een paar keer tegen Sem aan -> Sem zegt dat die moet uitkijken -> Sjors gooit de etui tegen z'n hoofd -> Sem leegt z'n flesje cola boven Sjors' hoofd -> Sjors leegt zijn flesje water boven Sem's hoofd - > Sem geeft hem een klap op z'n schouder -> Sjors springt op Sem en slaat hem tegen de grond, en toen ontstond een gevecht van nog geen 10 seconden.

Sjors heeft in een jaar al 12 mensen tegen de grond geslagen, dus het zou me niets verbazen alsie nou van school getrapt zou worden.

dat is inderdaad lekker heftig ><

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Sep 06, 2005 7:04 am

on my mind: OMG! ik zooo'n *** rooster. naja tis eigenlijk niet kut, maar ik maar zowiezo elke dag uren van half 9 tot kwart over 3.. ik heb 32 verplichte lesuren en daarnaast moet ik ook nog 5 BSU's volgen (begeleide studie uren... dus huiswerk maken op school) dus als je ff rekent... 37 uur per week!!
PostPosted: Tue Sep 06, 2005 7:12 am

kiek
on my mind: OMG! ik zooo'n *** rooster. naja tis eigenlijk niet kut, maar ik maar zowiezo elke dag uren van half 9 tot kwart over 3.. ik heb 32 verplichte lesuren en daarnaast moet ik ook nog 5 BSU's volgen (begeleide studie uren... dus huiswerk maken op school) dus als je ff rekent... 37 uur per week!!

eek crying

*k leef mee*

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

number_17

PostPosted: Tue Sep 06, 2005 11:35 pm

kiek
ik heb vele ergeren gezien 3nodding
PostPosted: Wed Sep 07, 2005 4:04 am

Nog 7 gold en dan zit ik 700 gold van de 20k gold af XD

kittyocean
Captain

Cassidy92

PostPosted: Wed Sep 07, 2005 5:57 am

warom was gaia net offline?
PostPosted: Wed Sep 07, 2005 6:48 am

Even als test van Gaia; maintanance

kittyocean
Captain

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Sep 07, 2005 7:15 am

on my mind: ik heb last van tussen uren en ja dat is erg neutral
zit tot het achste uur (16.00) op school terwijl ik maar drie of vier uur les heb sweatdrop
PostPosted: Wed Sep 07, 2005 7:22 am

On my mind:
blegh, Gmail wil weer eens niet iets openen stare

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Sep 07, 2005 7:24 am

Zakou Nenharma
on my mind: ik heb last van tussen uren en ja dat is erg neutral
zit tot het achste uur (16.00) op school terwijl ik maar drie of vier uur les heb sweatdrop

Ik zal je overtreffen!! Want toen ik nog op de middelbare zat, had ik een keer:

eerste uur vrij
uur les
2 tussenuren
uur les
weer 2 tussenuren
uur les

En dat dan weekelijks XD

En, wat ik ook een keertje had:

Kom op school: eerste uur valt uit
Komen we bij het tweede uur, valt ook uit
Komen we bij het derde uur, valt ook uit
Vierde uur nog wel les
Vijfde uur viel ook uit

DAT was pas een nuttige dag toen XD
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 106 107 108 109 110 111 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games