|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 2:02 pm
we hebben een goeie advocaat wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 2:12 pm
Daar hoef je geen advocaat voor te zijn XD Dat is gewoon logisch nadenken XD Als je een gevecht hebt gehad op het schoolplein, en je weet gewoon dat je daarvoor bij de conrector ofzo moet komen, dan ga jij er toch naar toe voordat die ander gaat XD?
Misschien heel gemeen, maar zo werkt het wel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 2:36 pm
gelukkig hebben ze ooggetuigen in het voordeel van me broer dus ik heb er de volste vertrouwen in
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 2:40 pm
Dan denk ik dat het wel goed zal komen ^_^ Good luck!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 5:51 am
Nou ik heb m'n klasgenoten eens van een andere kant mogen bekijken. 2 (Na jou, 1 en bijna eentje dan) Vechtpartijen in een half uur.
De eene was een jongen (Sem) die altijd heel rustig is. Aan de tafel naast hem zat een jongen (Sjors) met een etui te spelen -> die stootte een paar keer tegen Sem aan -> Sem zegt dat die moet uitkijken -> Sjors gooit de etui tegen z'n hoofd -> Sem leegt z'n flesje cola boven Sjors' hoofd -> Sjors leegt zijn flesje water boven Sem's hoofd - > Sem geeft hem een klap op z'n schouder -> Sjors springt op Sem en slaat hem tegen de grond, en toen ontstond een gevecht van nog geen 10 seconden.
Sjors heeft in een jaar al 12 mensen tegen de grond geslagen, dus het zou me niets verbazen alsie nou van school getrapt zou worden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 7:00 am
ButtonFly Nou ik heb m'n klasgenoten eens van een andere kant mogen bekijken. 2 (Na jou, 1 en bijna eentje dan) Vechtpartijen in een half uur. De eene was een jongen (Sem) die altijd heel rustig is. Aan de tafel naast hem zat een jongen (Sjors) met een etui te spelen -> die stootte een paar keer tegen Sem aan -> Sem zegt dat die moet uitkijken -> Sjors gooit de etui tegen z'n hoofd -> Sem leegt z'n flesje cola boven Sjors' hoofd -> Sjors leegt zijn flesje water boven Sem's hoofd - > Sem geeft hem een klap op z'n schouder -> Sjors springt op Sem en slaat hem tegen de grond, en toen ontstond een gevecht van nog geen 10 seconden. Sjors heeft in een jaar al 12 mensen tegen de grond geslagen, dus het zou me niets verbazen alsie nou van school getrapt zou worden. dat is inderdaad lekker heftig ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 7:04 am
on my mind: OMG! ik zooo'n *** rooster. naja tis eigenlijk niet kut, maar ik maar zowiezo elke dag uren van half 9 tot kwart over 3.. ik heb 32 verplichte lesuren en daarnaast moet ik ook nog 5 BSU's volgen (begeleide studie uren... dus huiswerk maken op school) dus als je ff rekent... 37 uur per week!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 7:12 am
kiek on my mind: OMG! ik zooo'n *** rooster. naja tis eigenlijk niet kut, maar ik maar zowiezo elke dag uren van half 9 tot kwart over 3.. ik heb 32 verplichte lesuren en daarnaast moet ik ook nog 5 BSU's volgen (begeleide studie uren... dus huiswerk maken op school) dus als je ff rekent... 37 uur per week!! eek crying *k leef mee*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 11:35 pm
kiek on my mind: OMG! ik zooo'n *** rooster. naja tis eigenlijk niet kut, maar ik maar zowiezo elke dag uren van half 9 tot kwart over 3.. ik heb 32 verplichte lesuren en daarnaast moet ik ook nog 5 BSU's volgen (begeleide studie uren... dus huiswerk maken op school) dus als je ff rekent... 37 uur per week!! ik heb vele ergeren gezien 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 4:04 am
Nog 7 gold en dan zit ik 700 gold van de 20k gold af XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 5:57 am
warom was gaia net offline?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 6:48 am
Even als test van Gaia; maintanance
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 7:15 am
on my mind: ik heb last van tussen uren en ja dat is erg neutral zit tot het achste uur (16.00) op school terwijl ik maar drie of vier uur les heb sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 7:22 am
On my mind: blegh, Gmail wil weer eens niet iets openen stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 7:24 am
Zakou Nenharma on my mind: ik heb last van tussen uren en ja dat is erg neutral zit tot het achste uur (16.00) op school terwijl ik maar drie of vier uur les heb sweatdrop Ik zal je overtreffen!! Want toen ik nog op de middelbare zat, had ik een keer: eerste uur vrij uur les 2 tussenuren uur les weer 2 tussenuren uur les En dat dan weekelijks XD En, wat ik ook een keertje had: Kom op school: eerste uur valt uit Komen we bij het tweede uur, valt ook uit Komen we bij het derde uur, valt ook uit Vierde uur nog wel les Vijfde uur viel ook uit DAT was pas een nuttige dag toen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|