|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 5:38 am
Oh, my: - Anställningsintervju (skolarbete xp ) - Halvtimmes rast
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 6:26 am
Petsy +/- Satt uppe till 4 på natten för att rita en bild till en speciell person.. men bilden blev bra iaf heart
- Sakna >o< - Jätte förkyld - Jag dör.. xx;;; - Dröjer jätte länge innan alla mina favorit serier börjar, som City Guys, Nanny, Full House, Fresh Prince in Bel Air etc etc.. <<
+ När jag kom till skolan fick jag en kram av Karim surprised heart Vilken gullig liten pojke! whee + Musik + Sooovaaa.. == + "You got to believe.. in the power of love.." *Sjunga* xp Sailor Moon-lat! Yaay! Kanske inte... Karim? Jag "kanner" en Karim! *tittar misstanksamt pa Petsy*... Kanner jag dig? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 6:29 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 6:47 am
Mikusagi Petsy +/- Satt uppe till 4 på natten för att rita en bild till en speciell person.. men bilden blev bra iaf heart
- Sakna >o< - Jätte förkyld - Jag dör.. xx;;; - Dröjer jätte länge innan alla mina favorit serier börjar, som City Guys, Nanny, Full House, Fresh Prince in Bel Air etc etc.. <<
+ När jag kom till skolan fick jag en kram av Karim surprised heart Vilken gullig liten pojke! whee + Musik + Sooovaaa.. == + "You got to believe.. in the power of love.." *Sjunga* xp Sailor Moon-lat! Yaay! Kanske inte... Karim? Jag "kanner" en Karim! *tittar misstanksamt pa Petsy*... Kanner jag dig? xp Du bor i Stockholm med, så det är möjligt.. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 6:59 am
+ Specade mig p堤ansen i skolan xd + Mina konstiga kompisar xp + Me b satan!!1!!11
- Skolan.. -_________- - Jag har n崴 fel f?ag 䲠inte sjuk men kan typ inte r?mig utan att sommna eek - Me got no money! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 7:08 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 8:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 9:15 am
Petsy Mikusagi Petsy +/- Satt uppe till 4 på natten för att rita en bild till en speciell person.. men bilden blev bra iaf heart
+ När jag kom till skolan fick jag en kram av Karim surprised heart Vilken gullig liten pojke! whee + Musik + Sooovaaa.. == + "You got to believe.. in the power of love.." *Sjunga* xp Sailor Moon-lat! Yaay! Kanske inte... Karim? Jag "kanner" en Karim! *tittar misstanksamt pa Petsy*... Kanner jag dig? xp Du bor i Stockholm med, så det är möjligt.. o_O*blir radd* Tank om jag gar runt och ar dum mot dig! gonk *tanker efter* ... ... Jag ar ju inte dum mot nagon! biggrin whee xp Jag pluggar i Huddinge... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 9:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 9:31 am
- Matteläxa. o_o - Skol"mat". - Min dator är -helt- död, tydligen. -____-;; - Pank [gaia och irl XD;]
+ metronome. <3 + Julafton... Snaaaaaaaaart. <____<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 11:34 am
Aranea Chibi Strawberry + Piercing. heart it's teh secks. + K䮮er mig ganska s? whee -/+ GJORDE ONT!!!! nu k䮮s det helt ok. 3nodding - svider lite. xp - snorig. >< Vart piercelifierade du dig? *nyfiken* var på kroppen = näsan var i landet = no idea xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 12:27 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 11:04 pm
oO ^^ Precis.
+ Kort skoldag. Ska flasha snart. oO + Jag har namnsdag. xd Visste jag inte ens om förrän Asu-kun sa grattis. razz
- Madde är sjuk. sad - Ont i halsen. - Jättesnuvig. - Piercingen gjorde ont under natten så jag vaknade flera gånger. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 11:38 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 4:39 am
- Dumma tjejtjusare =__=; - Jag ritade till 4 på natten.. sweatdrop precis som igår natt - Morsan skällde ut mig gonk - Och jag känner på mig att hon kommer göra det igen när hon kommer hem - JIMMIE!!! gonk heart (Jag, besatt? Nähää.. >>) - Jag har inte fått sett Viktor på hela veckan sad
+ Är ganska glad annars whee + *Hemlig* ninja + Musik domokun heart *Lyssna på Melodies Of Life* + Marc Anthony!!! heart Laddade ner 3 låtar av honom igår kväll whee Dom var underbara! + Ingen lillebror hemma i helgen! *Skutta runt av lycka* mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|