|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 3:39 am
Ymie ik heb effies een vraagje hoe kan het dat je bij zommige mensen (gaia popetjes) alleen maar een hond of vleugels ziet??? arrow voorbeeld  is een gewone glitch..niks mis mee whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 5:29 am
number_17 Ymie ik heb effies een vraagje hoe kan het dat je bij zommige mensen (gaia popetjes) alleen maar een hond of vleugels ziet??? arrow voorbeeld  is een gewone glitch..niks mis mee whee okee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 6:18 am
Hoi ^_^
hopelijk wordt het nu weer een beetje zomer, al die regen is ook niets.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 6:21 am
naja het is hier lekker weer hoor ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 6:25 am
kiek naja het is hier lekker weer hoor ^_^ het is hier ook niet slecht, lekker temperatuurtje, alleen wat grijs buiten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 6:27 am
Darlaa kiek naja het is hier lekker weer hoor ^_^ het is hier ook niet slecht, lekker temperatuurtje, alleen wat grijs buiten. jah hier ook zo af en toe... maar af en toe ook een stukje blauw.... weet je... ik verlang naar een strakke, donker blauwe lucht..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 10, 2005 5:25 am
Wow het is hier nu behoorlijk warm en de zon schijnt ook veel maar de lucht is niet zo heel blauw confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 10, 2005 5:29 am
Aislin-Sedai Wow het is hier nu behoorlijk warm en de zon schijnt ook veel maar de lucht is niet zo heel blauw confused *gluurt door haar luxeflex* hmm, lucht is blauw met en dun laagje wolkjes ervoor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 10, 2005 10:09 am
Vandaag was best lekker, moet je nagaan.. de zomervakantie is nouwelijks begonnen crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 11, 2005 9:45 am
kiek Vandaag was best lekker, moet je nagaan.. de zomervakantie is nouwelijks begonnen crying lekker toch 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 11, 2005 12:52 pm
number_17 kiek Vandaag was best lekker, moet je nagaan.. de zomervakantie is nouwelijks begonnen crying lekker toch 3nodding idd weer lekker warm, heerlijk briesje erbij, maar zit nu weer een beetje te plakken *trekt broek uit* note: al mijn posts in de chatterbox de laatste tijd zijn over het weer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 11, 2005 12:58 pm
Darlaa number_17 kiek Vandaag was best lekker, moet je nagaan.. de zomervakantie is nouwelijks begonnen crying lekker toch 3nodding idd weer lekker warm, heerlijk briesje erbij, maar zit nu weer een beetje te plakken *trekt broek uit* note: al mijn posts in de chatterbox de laatste tijd zijn over het weer. fijn toch blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 3:05 am
Hier is het ( nog steeds ) lekker weer! Iets onder de 30 graden. Dus rond de 27 en 28 graden ongeveer. Maar wel harde wind. Voorlopig blijft het mooi weer hier dus ik ga morgen zwemmen aan het strand! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 4:51 am
Jenske Hier is het ( nog steeds ) lekker weer! Iets onder de 30 graden. Dus rond de 27 en 28 graden ongeveer. Maar wel harde wind. Voorlopig blijft het mooi weer hier dus ik ga morgen zwemmen aan het strand! smile ohw, Jenske eek ik had je niet herkent, vaag je loopt toch aleen aantal dagen zo rond, vreemt ben ik toch meer gewend aan avies.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 6:20 am
Ik zit een week in Duitsland omdat we perse op het huis van m'n oom moeten passen --' Opzich wel logisch, als je kijkt naar de grootte van het huis en al de troep die ze hebben ingekocht; zou best aantrekkelijk voor dieven kunnen zijn omdat het ook afgelegen ligt, maar mijn vakantie is zo wel verpest -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|