|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 12:43 pm
Yannah, hade ni en OMG hatt också?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 12:44 pm
Yannah prrnill OMG jag vill också ha en AFK.. blaugh blaugh Jag hoppas att vi ska få fart på webkameran snart så kan ni få se hur den blev. 3nodding nice.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 12:44 pm
Miradjii Yannah, hade ni en OMG hatt också? inte än. Nathaniel Mea och jag ska sy en åt henne senare i veckan Vi har en grizzly och en panda hatt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 12:45 pm
hm.. Jag funderar på att färga håret lila IRL eller om jag ska fortsätta ha svart. Nån som kan hjälpa mig välja? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 12:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 12:48 pm
prrnill hm.. Jag funderar på att färga håret lila IRL eller om jag ska fortsätta ha svart. Nån som kan hjälpa mig välja? sweatdrop sorry. Jag tycker lila hår är läskigt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 12:49 pm
Yannah prrnill hm.. Jag funderar på att färga håret lila IRL eller om jag ska fortsätta ha svart. Nån som kan hjälpa mig välja? sweatdrop sorry. Jag tycker lila hår är läskigt Jag också, därför jag vill ha det. 3nodding Men jag tror jag tröttnar på det ganska snabbt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 12:50 pm
eek Din avatar ser läskig ut whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 12:50 pm
prrnill Yannah prrnill hm.. Jag funderar på att färga håret lila IRL eller om jag ska fortsätta ha svart. Nån som kan hjälpa mig välja? sweatdrop sorry. Jag tycker lila hår är läskigt Jag också, därför jag vill ha det. 3nodding Men jag tror jag tröttnar på det ganska snabbt. Varför inte ha bådeoch? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 12:51 pm
*Faller in* Uhh.. ._. *Host* Namu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yannah Miradjii Yannah, hade ni en OMG hatt också? inte än. Nathaniel Mea och jag ska sy en åt henne senare i veckan Vi har en grizzly och en panda hatt Grymt!~ Kan ni inte ta med dem på J cult mötet så man får se? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy prrnill Yannah prrnill hm.. Jag funderar på att färga håret lila IRL eller om jag ska fortsätta ha svart. Nån som kan hjälpa mig välja? sweatdrop sorry. Jag tycker lila hår är läskigt Jag också, därför jag vill ha det. 3nodding Men jag tror jag tröttnar på det ganska snabbt. Varför inte ha bådeoch? rolleyes Inte tänkt på det.. Smart! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 12:52 pm
FrodoLouLou eek Din avatar ser läskig ut whee xp *evil blick* stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 12:53 pm
Miradjii Yannah Miradjii Yannah, hade ni en OMG hatt också? inte än. Nathaniel Mea och jag ska sy en åt henne senare i veckan Vi har en grizzly och en panda hatt Grymt!~ Kan ni inte ta med dem på J cult mötet så man får se? whee Det är ju därför vi håller på och syr. Jag ska försöka göra chickyslippers och en pimphatt till mig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 12:53 pm
Filthy FrodoLouLou eek Din avatar ser läskig ut whee xp *evil blick* stare vad? gonk Läskiga saker är bra 3nodding whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|