|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 10:23 am
O.O Thuis denk ik? Ik heb geen idee, vandaag is niet echt een speciale dag xD.
Hoeveel euro geef je gemiddeld per maand uit aan je mobiel? (Beltegoed of abonement)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 11:20 am
Zeissothafar says: Abo, ongeveer 10 euro per maand. Zo'n bundel met of 120 smsjes of 60 belminuten. Dat is genoeg als je het mij vraagt smile
Bewaar je jouw oude [vul taal in] werkboeken?? Zoals die van Duits of Frans??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 12:46 pm
Uuuhhm.. die oude fans/duits/engels werkboeken van de middelbare.. pfew nu 3 jaar geleden, ik geloof dat ik een deel weg heb gegooid en het andere deel zal ergens achterin de volgestouwde garage liggen? Ik hecht daar niet zo veel waarde aan geloof ik sweatdrop
Watvoor (computer)muis gebruik je nu? omschrijf hem biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 25, 2009 12:33 am
:O Een hele hippe Trust muis. Hij geeft licht en de kleurtjes veranderen steeds xD http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=14962Hij bevalt me wel goed smile Welke kleur onderbroek heb je nu aan?Haha, naar welk land zou je heel graag een keer op vakantie willen gaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 25, 2009 6:31 am
Hahah wow! Ik heb exact dezelfde muis! eek (tis een leuke muis trouwens ja haha, wat een toeval..)
Ik wil graag naar Brazilliƫ biggrin Had ik er maar 't geld voor..
Hoe vaak knip jij je teennagels?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 25, 2009 9:38 am
Niet vaak. Eens in de maand ofzo?
Welk TV programma wil je niet missen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 26, 2009 12:01 pm
Geen, want ik mis ze niet. Ik ben niet zo'n tv kijker. Dus ik mis niets omdat ik niets echt volg. Als ik de tv aanzet, kijk op dat moment wel wat erop is. Maar als ik van te voren weet dat er een leuke film op te zien is, wil ik hem nog wel een speciaal daarvoor aanzetten.
Wat is het mooiste Nederlandse woord volgens jou?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 27, 2009 2:19 am
Idioomuitbreiding XP
Om 2 redenen XP
Oh, en ik kijk ook zelden tv XP.
Question: Waar heb jij een abonnement op?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 27, 2009 12:10 pm
Zeissothafar says: Ik heb een telefoonabonnement en een heleboel tijdschriften biggrin
Wat ligt er allemaal op de vloer van jouw kamer??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 7:59 am
Een afwasteil met afwas, sportschoenen en kniebeschermers en de volle vuilniszak die ik dadelijk mee naar de stort moet nemen.
Wat is jouw droombaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 8:36 am
Echt geen flauw idee...
Ik werk nu in een restaurant en dat is echt heerlijk werken. Soms een beetje vervelend maar het compenseerd. Misschien word ik acteur, misschien politicus (al is dat veelal hetzelfde)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 11:33 am
Coool!
Maar wat is je vraag aan de volgende poster? XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 2:49 am
Kijk zelf maar c;
Hoe ziet jou slaapkamer eruit?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 2:17 pm
Een 2 persoonsbed (wat eigenlijk een slaapbank is, maar zie je niet), dat bed neemt iets meer dan mijn halve kamer in en staat met mijn hoofd in de hoek zeg maar. Onder mijn bed (aan t voeteneind) een wit kastje met tv erop. Naast mijn bed klein beetje loopruimte en een buro met pc erop (buro is meteen vol), links van mijn buro een kastje met daarop de hamster. Geheel is heel rommelig, op de vensterbank staan studieboeken. Ik heb een inbouw kleding kast en schoolspullen etc. zitten in het kastje onder hamster. Muur wit en rood (2 muren wit, andere 2 rood).
Heb je momenteel wondjes/blauwe plek/watdanook? Waar? Hoe komt dat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 30, 2009 2:07 am
Mijn knieen en ellebogen zitten onder, maar dat is niets nieuws. Ik ben denk ik gewoon te fanatiek als het op volleyballen aan komt. ^_^; Verder heb ik nog een dikke blaar onder mijn linkervoet van de nieuwe sportschoenen.
Naar wie ga jij als jij je ei kwijt moet? En verschilt naar wie je gaat met wat je kwijt moet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |