|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2018 8:26 am
Metal Flavored Condom Binnen blijven is ook prima maar na een tijdje ga ik me toch vervelen.. Ik zou een bezigheidstherapie voorstellen. Dat, of het weer trotseren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2018 9:47 am
SoundBlast Metal Flavored Condom Binnen blijven is ook prima maar na een tijdje ga ik me toch vervelen.. Ik zou een bezigheidstherapie voorstellen. Dat, of het weer trotseren. Momenteel is de computer mijn bezigheidstherapie maar na een tijdje word dat ook zo simpel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2018 6:35 am
ach, buiten is het mij te heet XD Ik mag straks de hitte op zolder trotseren, om de was op te hangen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 30, 2018 2:07 am
Anybody out there?? Of zit iedereen in Dortmund? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2018 10:13 am
Godmiljaar het is heet! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2018 5:47 am
Metal Flavored Condom Godmiljaar het is heet! crying is het ook maar alles is beter dan kou vind je ook niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2018 8:38 am
Vergeef me, maar ik heb meer met de kou XD door de hitte krijg ik niets uit mijn handen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2018 5:50 am
you shall not be forgiven by saying those nasty words. I shall never forget dis. NEVERRR!!! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2018 11:58 am
TrickyNicky Metal Flavored Condom Godmiljaar het is heet! crying is het ook maar alles is beter dan kou vind je ook niet? De kou is veel male beter dan de warmte! Geef mij maar de winter 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 14, 2018 12:14 am
ik vind dit weer ook niets XD Ben constant moe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 19, 2018 1:03 pm
Metal Flavored Condom TrickyNicky Metal Flavored Condom Godmiljaar het is heet! crying is het ook maar alles is beter dan kou vind je ook niet? De kou is veel male beter dan de warmte! Geef mij maar de winter 4laugh kittyocean ik vind dit weer ook niets XD Ben constant moe Ik praat niet meer met jullie pvu... stare xd you 2 are a disgrace to the human race! lol xd rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 21, 2018 1:42 am
Ik ben allang blij dat iemand dit weer fijn vind XP In dit huishouden en op mijn werk zijn wij niet dol op dit weer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 24, 2018 1:12 pm
Hier nog een die geen fan is van de hitte. Het is in m'n studio 27 graden crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2018 12:42 am
gisteren 4 uur thuis gewerkt... no joy
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2018 10:11 am
Het enige goeie van de hitte is dat ik een extra dag vrij heb gekregen! Morgen hopen dat een stuk minder heet is..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|