|
|
|
|
|
The Not So Doomed Account
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:50 pm
*sätter upp ett tält och byter om till en ICA/Konsum-inföding* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:51 pm
Valgarv kureyuki Valgarv kureyuki Valgarv kureyuki Valgarv Värst vad mycket folk det kom nu då o_< jasså? *har aldrig varit här förr* Typ..O_o Oh,en ny person? eek Högst oväntat..Eller inte <.< >.< ...har mest varit i dom andra trådarna i gillet ^^" ...några andra här nu?...eller håller affären på att stänga ner? >.< Oh,jaså..Där ser man.. Ehr..Det är bara jag här.. sweatdrop Affären lär nog ha öppet hela natten,jag måste städa efter vad jag gjort..<.< *Ser på dom nervälta hyllorna,det brända toalett pappret,kassa apparaten som brinner m.m* gonk O.O!! *backar* ...tyckte väl att det var varmt hät inne... *ser sig omkring* det säljs inte knivar här va? Varför backa?Jag bits inte,bara på måndagar från 10:00-13:00 scream Ehr..Knivar säljs inte här..Hurså?O_o *Tar fram en sopkvast och börjar soppa ihop lite skärp i en hög* ...självförsvar... det verkar som det har befunnits en galning här inne *pekar på den brinnande kassan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:53 pm
Seph. *sätter upp ett tält och byter om till en ICA/Konsum-inföding* ninja wow...coolt...bor du här? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:53 pm
kureyuki Valgarv kureyuki Valgarv kureyuki Valgarv kureyuki Valgarv Värst vad mycket folk det kom nu då o_< jasså? *har aldrig varit här förr* Typ..O_o Oh,en ny person? eek Högst oväntat..Eller inte <.< >.< ...har mest varit i dom andra trådarna i gillet ^^" ...några andra här nu?...eller håller affären på att stänga ner? >.< Oh,jaså..Där ser man.. Ehr..Det är bara jag här.. sweatdrop Affären lär nog ha öppet hela natten,jag måste städa efter vad jag gjort..<.< *Ser på dom nervälta hyllorna,det brända toalett pappret,kassa apparaten som brinner m.m* gonk O.O!! *backar* ...tyckte väl att det var varmt hät inne... *ser sig omkring* det säljs inte knivar här va? Varför backa?Jag bits inte,bara på måndagar från 10:00-13:00 scream Ehr..Knivar säljs inte här..Hurså?O_o *Tar fram en sopkvast och börjar soppa ihop lite skärp i en hög* ...självförsvar... det verkar som det har befunnits en galning här inne *pekar på den brinnande kassan* Oh,jaså..Nej,nej.Ingen galning..Bara jag som hade tråkigt.. <.< *Springer och hämtar en brandsläckare,släcker den brinnande kassan och fortsätter sopa sen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:55 pm
Valgarv kureyuki Valgarv kureyuki Valgarv kureyuki Valgarv kureyuki Valgarv Värst vad mycket folk det kom nu då o_< jasså? *har aldrig varit här förr* Typ..O_o Oh,en ny person? eek Högst oväntat..Eller inte <.< >.< ...har mest varit i dom andra trådarna i gillet ^^" ...några andra här nu?...eller håller affären på att stänga ner? >.< Oh,jaså..Där ser man.. Ehr..Det är bara jag här.. sweatdrop Affären lär nog ha öppet hela natten,jag måste städa efter vad jag gjort..<.< *Ser på dom nervälta hyllorna,det brända toalett pappret,kassa apparaten som brinner m.m* gonk O.O!! *backar* ...tyckte väl att det var varmt hät inne... *ser sig omkring* det säljs inte knivar här va? Varför backa?Jag bits inte,bara på måndagar från 10:00-13:00 scream Ehr..Knivar säljs inte här..Hurså?O_o *Tar fram en sopkvast och börjar soppa ihop lite skärp i en hög* ...självförsvar... det verkar som det har befunnits en galning här inne *pekar på den brinnande kassan* Oh,jaså..Nej,nej.Ingen galning..Bara jag som hade tråkigt.. <.< *Springer och hämtar en brandsläckare,släcker den brinnande kassan och fortsätter sopa sen* ...um...tråkigt...jaja... mjo... brinnande saker är faktiskt kul... *gömmer min brännare bakom ryggen och tittar upp i taket*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:56 pm
kureyuki wow...coolt...bor du här? biggrin Galna Kaninen ara prata taskig svensk gramatik, och om galna kaninen i tredje person. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:57 pm
Seph. Galna Kaninen ara prata taskig svensk gramatik, och om galna kaninen i tredje person. xd lol xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:59 pm
kureyuki Valgarv kureyuki Valgarv kureyuki Valgarv kureyuki Valgarv kureyuki Valgarv Värst vad mycket folk det kom nu då o_< jasså? *har aldrig varit här förr* Typ..O_o Oh,en ny person? eek Högst oväntat..Eller inte <.< >.< ...har mest varit i dom andra trådarna i gillet ^^" ...några andra här nu?...eller håller affären på att stänga ner? >.< Oh,jaså..Där ser man.. Ehr..Det är bara jag här.. sweatdrop Affären lär nog ha öppet hela natten,jag måste städa efter vad jag gjort..<.< *Ser på dom nervälta hyllorna,det brända toalett pappret,kassa apparaten som brinner m.m* gonk O.O!! *backar* ...tyckte väl att det var varmt hät inne... *ser sig omkring* det säljs inte knivar här va? Varför backa?Jag bits inte,bara på måndagar från 10:00-13:00 scream Ehr..Knivar säljs inte här..Hurså?O_o *Tar fram en sopkvast och börjar soppa ihop lite skärp i en hög* ...självförsvar... det verkar som det har befunnits en galning här inne *pekar på den brinnande kassan* Oh,jaså..Nej,nej.Ingen galning..Bara jag som hade tråkigt.. <.< *Springer och hämtar en brandsläckare,släcker den brinnande kassan och fortsätter sopa sen* ...um...tråkigt...jaja... mjo... brinnande saker är faktiskt kul... *gömmer min brännare bakom ryggen och tittar upp i taket* *Fortsätter sopa och ser bort på kureyuki* Sant..Men,det är nog inte så kul om man brinner själv..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
moo...ingen har kollat på de nya bilderna jag har lagt upp i fototråden crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*tittar på de brinnande varorna och kassan* eek
*tittar mot kamran som zoomar in på hans ansikte* crying *en tår rullar ner för hans kind* Galna Kaninens land detta är, nu brinnande it is--
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:01 pm
Valgarv kureyuki ...um...tråkigt...jaja... mjo... brinnande saker är faktiskt kul... *gömmer min brännare bakom ryggen och tittar upp i taket* *Fortsätter sopa och ser bort på kureyuki* Sant..Men,det är nog inte så kul om man brinner själv.. ...syftar du på ngt speciellt? *ser oroligt på valgarv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:02 pm
kureyuki moo...ingen har kollat på de nya bilderna jag har lagt upp i fototråden crying Jo,jag såg dom för ett tag sen..Dom var riktigt coola 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:03 pm
Seph. *tittar på de brinnande varorna och kassan* eek *tittar mot kamran som zoomar in på hans ansikte* crying *en tår rullar ner för hans kind* Galna Kaninens land detta är, nu brinnande it is-- naw...stackars Galna Kaninen... =/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:03 pm
Valgarv kureyuki moo...ingen har kollat på de nya bilderna jag har lagt upp i fototråden crying Jo,jag såg dom för ett tag sen..Dom var riktigt coola 3nodding Galna Kaninen tycke så också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:04 pm
Seph. Valgarv kureyuki moo...ingen har kollat på de nya bilderna jag har lagt upp i fototråden crying Jo,jag såg dom för ett tag sen..Dom var riktigt coola 3nodding Galna Kaninen tycke så också. yay 3nodding ^^ *började bli orolig då ingen vågat komentera dom* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|