|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2018 1:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2018 2:23 pm
TrickyNicky kittyocean Sorry, was op de Elfia vorige week XD Was steeds te laat thuis voor de Elfia XP What did I miss? linah en ik die pogingen doen om de ADPE weer leve in te blazen xD haha zo iets ja rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2018 3:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2018 5:35 am
Haha, ik heb alleen nog maar tijd om 1x per week hier te komen, meestal de zaterdag razz Maar ik blijf terug komen =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 07, 2018 8:24 am
kittyocean Haha, ik heb alleen nog maar tijd om 1x per week hier te komen, meestal de zaterdag razz Maar ik blijf terug komen =D Helaas is de eeuwige vrij tijd voorbij! more important things that need to be done dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2018 2:40 am
ach, ik zou er meer tijd voor kunnen maken... het is maar een kwartiertje werk, hier in de guild... ik stel mij aan XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 13, 2018 5:44 am
kittyocean ach, ik zou er meer tijd voor kunnen maken... het is maar een kwartiertje werk, hier in de guild... ik stel mij aan XP als jij vaker online komt koop ik een frikandellenbroodje voor je blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 19, 2018 2:46 am
haha, lekker XD Maar nog net niet genoeg motivatie smile
Mensen die wat bijzonders gaan doen met Pinksteren?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 23, 2018 1:04 am
kittyocean haha, lekker XD Maar nog net niet genoeg motivatie smile Mensen die wat bijzonders gaan doen met Pinksteren? hier was ik beide pinksterdagen werken whee maar beide dagen worden wel met 300% uitbetaald mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 23, 2018 6:54 am
Iemand die dit jaar naar Graspop gaat? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2018 10:55 am
nee, sorry, ik heb het niet echt op festivals. Meestal is het buiten en ik verbrand in 15 min, zonder te overdrijven. Zelfs als ik in zonnebrand baad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 27, 2018 4:56 am
Daar kan ik helaas over mee praten. Maar ik heb geen zin om de hele zomer binnen te zitten dus het is dan even op de tanden bijten en ondanks de jeuk en of een verbrand velletje gewoon proberen lol te hebben.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 02, 2018 10:41 am
ik ben wel iemand die van binnen blijven houd XD Papier, potloodje, heerlijk!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2018 4:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2018 6:50 am
Binnen blijven is ook prima maar na een tijdje ga ik me toch vervelen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |