|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2018 12:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2018 12:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2018 1:06 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2018 1:07 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2018 2:30 pm
Yush! Moet nog ergens een mini hebben liggen rofl had ik keertje gekregen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2018 2:34 pm
Linah Rose Yush! Moet nog ergens een mini hebben liggen rofl had ik keertje gekregen oooooohhhh....niceeee.... kan je het ook bespelen? Je weet dat ik niet snel "moet" zeg maar dit is zo'n momentje van dan "moet" je als je het kan is een keer iets spelen voor me. lol mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2018 2:40 pm
TrickyNicky Linah Rose Yush! Moet nog ergens een mini hebben liggen rofl had ik keertje gekregen oooooohhhh....niceeee.... kan je het ook bespelen? Je weet dat ik niet snel "moet" zeg maar dit is zo'n momentje van dan "moet" je als je het kan is een keer iets spelen voor me. lol mrgreen De mini's kan je niet heel uitgebreid iets op spelen razz die doet zn eigen ding haha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2018 2:44 pm
Linah Rose TrickyNicky Linah Rose Yush! Moet nog ergens een mini hebben liggen rofl had ik keertje gekregen oooooohhhh....niceeee.... kan je het ook bespelen? Je weet dat ik niet snel "moet" zeg maar dit is zo'n momentje van dan "moet" je als je het kan is een keer iets spelen voor me. lol mrgreen De mini's kan je niet heel uitgebreid iets op spelen razz die doet zn eigen ding haha. aaawwwhhh..... dat is dan weer jammer hoor. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 19, 2018 12:24 am
*komt naar binnen geslopen* *gaat ff gek lopen doen en gekke geluiden maken* grislebdakghtsmxcop boop! razz rofl xp mrgreen xd lol blaugh *gaat weer weg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 20, 2018 3:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 20, 2018 11:43 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 20, 2018 4:39 pm
Helaas... Maar voor nu bedtime! Voor jou ook! mrgreen anders morgen moe enzo. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2018 5:04 am
Toen was het weer dood. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 28, 2018 2:07 am
Sorry, was op de Elfia vorige week XD Was steeds te laat thuis voor de Elfia XP What did I miss?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2018 10:28 am
kittyocean Sorry, was op de Elfia vorige week XD Was steeds te laat thuis voor de Elfia XP What did I miss? linah en ik die pogingen doen om de ADPE weer leve in te blazen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|